Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bleh nå begynner jeg og bli lei token gun farming>_<

Har ikke gjort noe annet de siste dagene :p

Fått sammen 100m tho :D

Hva er det ?

Og hva kan jeg egentlig gjøre i dette spillet uten expansjonene? Alldri noen som blir med på team oppdrag og subwayen stengte for 16 nivåer siden.

 

Jeg vurderer også å benytte meg av 9.95 tilbudet, er det verdt penga?

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
Bleh nå begynner jeg og bli lei token gun farming>_<

Har ikke gjort noe annet de siste dagene :p

Fått sammen 100m tho :D

Hva er det ?

Og hva kan jeg egentlig gjøre i dette spillet uten expansjonene? Alldri noen som blir med på team oppdrag og subwayen stengte for 16 nivåer siden.

 

Jeg vurderer også å benytte meg av 9.95 tilbudet, er det verdt penga?

Det er absolut verd penga. Alt er mye bedre i SL \ AI.

F.eks er lvlinga ca 100X ganger bedre og raskere om du vil i SL.

Du får også tilgang til ekstreme våpen og armourer som froobs bare kan drømme om.

Så du kan si det sånn, kjøper du noen av disse ekstrapakkene vil jeg garantere at du kommer til å like spillet enda mer :)

Lenke til kommentar

Helt feil, På full AGG så er det attack for alle penga,  men om du er på full DEF så har du større sjangse for og evade skudd/slag etc

Njaa helt feil var det jo ikke. Det stemmer at du slår/skyter oftere hvis du har AGG på fullt, men man løper jo ikke noe fortere. (Kun run speed som bestemmer det)

 

For de som blitzer oppdragene sine: Det er derfor du skal stille helt ned på DEF når du blitzer. Mindre sjanse for å bli truffet av de monstrene som oppdager deg da.

 

En fyr tilbyr meg en Concrete Cushion for tre av mine Salamander vest's, bør jeg gjøre det?

Vestene har du ikke bruk for når du nærmer deg slutten av spillet. Du får bedre armour etter hvert. Og hvem trenger egentlig run speed og first aid?

 

Concrete cushions er kun verdt det hvis de har lav nok QL til at hvem som helst kan bruke dem uten problemer. (QL 10 er det beste og de bør helt ikke være noe særlig høyere QL enn det, Da er det ikke mange som kan bruke dem)

 

Man må ha en skill på 35 i 1h blunt for å bruke QL10 putene. Mens QL30 putene trenger man 102 i 1h blunt for å bruke. Det er ikke så mange som har så mye som 102 i 1h blunt. Man kan selvsagt buffe seg opp til +20 med en general buff, men fremdeles bør man være veldig sterk (høy strength) eller ha brukt IP på 1h blunt for å komme så høyt som 102 poeng.

 

Så svaret er at du bør spørre han om hvilken QL putene har. Jo lavere - desto bedre.

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar
jeg er nå lvl 11 engineer =)

Bare sånn at du vet det så er engi et ganske dyrt førstegangs proffesion, siden du heletiden bruker penger på og oppgradere boten din og nanoer, Var jeg deg så ville jeg heller startet med en som var litt billigere i "drift" om man kan si det sånn, T.ex Enforcer, Soldier, Agent eller MA.. Er hvertfall de som er ganske billige og spille på lavere lvls, Og da er greie og komme igang med...

 

Må vel si at det er MA som er en av de billigste og spille med tanke på at det er et proff som ikke bruker våpen men attacker som man kan finne i missions etc, Eller kjøpe av andre for en billig penge.

Lenke til kommentar
Driver å patcher nå, så får jeg se om jeg liker spillet mer denne gangen. :)

Hehehe, En ting man må gjøra er og lvl til etter 30+ før man virkelig gir spillet en mening om hva man syns.

Er nok sant det ja. Hvordan er det med RP og slikt? Og hva er maxlevel? 220?

 

Ang. dimension; er det Rubi-Ka1 jeg skal velge?

Endret av Volcov
Lenke til kommentar

Engineer:

Du bør egentlig ikke putte noe særlig inn i pistols skill på lavere nivåer, da du får mer enn nok å bruke IP på, f.eks. main attributes, Comp Lit, evades og nanoskills samt noen få points i map reading skill før du får buffet det med imps og annet slik at du kan få det til 130 og innstallere map reader upgrades for monsters, players og machines.

 

På så lave nivåer som du er nå, er det enkelt å bruke bots som er så høye at du selv ikke kan se hvor høy den er. Mellom lvl 50 og 100 vil det gå tregere, og så fra 100 til 150, 150-190 o.s.v. Kort sagt, mellom title levlene vil du etterhvert få title caps som gjør at du ikke lengre kan uppe f.eks. MC og TS før neste title level. Da blir gode implants og buffs mer viktig enn før, for mobbene blir hardere å drepe da de er høyere level, mens din bot gjerne forblir den samme over mange levels, og vil bruke mer og mer tid på å drepe mobene.

 

Du kan selvfølgelig blitze missions for å få tak i bot nanoer og buffing items av varierende slag gratis. Sørg for å få inn et så bra NCU component belte som mulig, så høye NCU chips du kan (kan også bli funnet som random loot eller reward i missions), slik at du kan få noen gode buffs. Bruk så Clicksaver (les guidene på siten, CS er uvurdelig) og roll missions på forskjellige ting du kan tjene fett med credits på (les denne guiden for low QL items du kan rolle og selge for en del). Noen av tingene du bør rolle, er selvfølgelig bots for din engineer :) Ikke hør på folk som sier ting som "I could cast a slayer at 60". De lever i en annen verden av fete creds og super twinking. Det er litt som når du stopper på rødt og en Porsche stopper ved siden av deg. Du vet du ikke har en sjangs, så bare fortsett i ditt eget tempo og nyt det ;)

 

Liste over Engineer nanos finner du her (igjen Auno.org).

 

Var jeg deg ville jeg ikke brukt IP eller credits på bot healing nanos. Et par grunner:

 

1. Du kan få bot healing i form av perks om du oppgraderer til SL

 

2. Ved å heale din bot / pets, vil du skaffe deg aggro gratis på kjøpet fra mobs. Det er hovedsaklig to typer karakterer som får aggro i PvM: De som gjør mest skade i teams og de som healer (ikke bare Doctors). Når en mob får deg på hatelisten sin, går du ikke vekk fra den før mobben dør. Eks: Du sender din bot på en mob. Boten tar mye skade, og du bruker en bot heal nano på den. Dette oppfatter mobben og har nå føyet deg til på hatelisten sin. Boten din kneler, og det første mobben da gjør er å komme etter deg. Om vi snakker om en high level mobb, og du ikke har god armor og evades, samt har DEF / AGG slideren på 0 (100% DEF), dør du gjerne ganske raskt uansett om du har pistoler, for engineers roller ganske høye missions i forhold til sin egen level, og med mindre du er twinket med fete imps, armor og våpen, er det natti-natti og hello reclaim.

 

Ser du at boten din kommer til å dø, bruk bot terminate kommandoen da det går kortere tid før du kan kaste en ny. Har du holdt deg ute av syne for mobben, vil de sannsynligvis ikke komme etter deg når boten dør, men det varierer.

 

Noe av det du kan få tak i gratis av MC og TS buffing items, kan bli funnet i ToTW og andre steder. Om du drar til Steps of Madness (helt sør på RK kartet) og entrer hulen der (fortrinnsvis med et team med høyere lvl spillere), kan du plukke opp en Neleb's Nano-circuit Robe, som gir bl.a. 8 i MC og TS. Ikke mye, men alle monner drar. Problemet består i å ta seg frem til bossen heelt innerst i hulesystemet. Det er en ganske lang vei dit, og mobbene er overraskende harde å drepe, så det er en team jobb om du ikke kjenner noen som er rimelig high level og knerter dem uten problem, ellers vil det ta en stund å komme seg til bossen Neleb - som er omkranset av andre mobs.

 

Så ta med en crat, tank, Doc og en DD (Damage Dealer, typisk godt valg vil være en Enforcer, Soldier eller MA).

 

Send tell til Isaak om du trenger hjelp der (noe du gjør, mobbene er svært seiglivede, men om du følger bak meg er det ikke noe problem, har hjulpet bl.a. en lvl 10 med å få tak i den (nodrop) kappen.

 

Her finner du en oversikt på Aodb.info, som viser de forskjellige buffing items i spillet. Graden av tilgjengelighet på disse greiene varierer en del, men ikke forvent at noe som f.eks. buffer treatment med +20 er hverken billig eller enkelt å få tak i. Mange av gjenstandene kan også bli funnet som random loot eller rewards i single eller team missions, ergo kan de være gratis. F.eks. Augmented Biomech Armor Pants QL 200 (kan blitzes fra lvl 120 tror jeg) gir +10 i Treatment alene. Kombiner den med et fullt sett, og du har en god dæsj Treatment buffs der samt at komplette armor sett selger for lange mer enn bare noen av delene.

 

Du kan se en oversikt over Mech armor-serien her. Veldig enkelt å blitze i missions uansett level, da det er fler typer av dem basert på QL. Holder faktisk på med å blitze et QL 200 sett for orgen nå.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

LA inn AO igjen etter en pause. Hadde jo gratis-versjonen. Har jo blitt spamma minst 1 gang i mnd om nye tilbud siden jeg signa opp 15. desember i fjor. Det var jo mulighet for å få en rekke av ekspansjonene uten å betale en sum i mnd. Er det tilbudet borte nå eller? Synes det er litt kjedelig med bare standard AO uten exspansions.

Lenke til kommentar

Som du ser av banneret på toppen av siden på www.anarchyonline.com - gjelder dette tilbudet en oppgradering fra AO Classic (gratis konto) til full pakke med alle expansions for bare $9.95. Til sammenligning betalte jeg over 300,- for AI alene, så dette er et svært godt tilbud.

 

Det ville vært økonomisk selvmord om de lot alle fr00bs spille gratis med alle expansions. Med expansions har man heller ikke reklame, og reklame ville uansett ikke betalt for en full pakke.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...