Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. er litt forvillet her. Står ved toppen av unredeemed village i Penumbra, skal liksom tagge noen mobs, har løpt rundt kanten (og drept noen som spottet meg og hoppet opp), prøvd å tabbe eller manuelt sikte på mobbene, men finner bare ikke den første som visstnok skal være der (Auram-Cur). Tips mottas med takk..

 

Når jeg har fått nøkkelen er det på tide å farme T2. Skal joine en ny Org i dag, og det blir forhåpentligvis litt backup derfra. Herre.. jeg løper fremdeles rundt i T1 på lvl 200, og skammer meg over det :no: men har gruet meg så jevligt til T2 farmingen..

 

Edit:

Oops.. oppdaget rett etterpå, ved en nærmere titt på Sphere Map, at nevnte mob befinner seg et helt annet sted. Oppdaget det selvfølgelig ETTER at jeg hoppet ned i unredeemed village.. :hrm:

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Aldri sett en NT med 2 x Leet Dolls?

 

Det kan godt hende jeg har sett det. Men på den annen side har jeg også sett ganske mange andre underlige syn (som f.eks. en mannlig solitus med selskapskjole på seg som danset disco i general-shopen med en sjampisflaske i hver hånd), så man vet jo aldri helt om folk holder i eller har på seg det utstyret de har for å få oppmerksomhet fra andre spillere eller om det faktisk er for å oppnå en fordel i spillet ;)

Lenke til kommentar

Ville gjerne hjulpet deg, men du er på feil server.. :)

 

Det skjedde litt etter at jeg postet sist.

 

Penumbra garden key quest:

Fant alle mobbene, fant til slutt unredeemed tempelet (genialt åpenbart plassert slik at både jeg og andre totalt misset det først). Trodde folk overdrev da de sa et miniraid passet best for den siste mobben, men skjønte raskt hva de mente da jeg kom inn i rommet (2. hall, høyre siderom i unredeemed tempelet). Det kom et lite team inn der, og de nektet meg ikke å være med på å drepe mobben, så var det å bruke alle fragments og vips så dukket Cama garden key opp i inventory. Deilig. Kjekt er det jo også at den har +10 i treatment og first aid.

 

AO er forøvrig ganske stabilt på mitt system. Mens jeg sitter og skriver her, er jeg logget på med 2 klienter (2 forskjellige kontoer). Mainen min er parkert i Penumbra mens MPen min gjør en mission (kjekt med pets.. når de ikke får deg drept, vel å merke).

 

Gruer meg til T2 farmingen ja, men håper drop raten er høyere nå enn før. Jeg trenger uansett mye mer faction, så det blir nok noen missions først.

Lenke til kommentar
sundiver, hvem lvl er din MP? navn? hvem server

Min MP er Frankly, lvl 86. Jeg har kun karakterer på RK 2 (Rimor). Den foreløbig eneste grunnen til at jeg har en MP, er på grunn av buffene de kan gi. Skal ikke levle ham høyere når han kan kaste Mochams gift uten problem. Vel, får se når mainen når 220. Da blir det mer tid til andre karakterer.

 

Joinet Scandinavian Inc. i dag med mainen min, kanskje vi treffes der? :) Jeg kommer til å ta med engien dit og, samt traderen når han har fått en del mer levels på baken slik at han kan kaste 131 wrangle og/eller umbral wrangle.

 

Send gjerne en tell til Gerr, som kan rekruttere deg eller andre om de ønsker det. Gerr er svensk, og forstår norsk utmerket, så det er ingen språkvansker. Org chatten generelt foregår på svensk og norsk for det meste. Hjemmesiden deres er her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...