.tomf Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Takk, hjelpet meg veldig. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 så litt og er det 3 servere? patcher nå og lurer på hvilke servere folk spiller på Lenke til kommentar
Clanshora Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 er vel flest folk som spiller på RK-1 Atlantean, hovedserveren Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 spiller på rimor jeg da :/ kan jeg bare bytte uten videre og då med karakteren min elr må jeg begynne på nytt Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Hvor kan jeg skaffe en "Antonio's Adaptation Factory"? Edit: Nevermind. Endret 10. september 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Atlantean kan vel knapt kalles noen "hovedserver" Dessuten som jeg har sagt tidligere, det er tvilsomt om det er flere folk som faktisk spiller på Rk1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Atlantean kan vel knapt kalles noen "hovedserver" Dessuten som jeg har sagt tidligere, det er tvilsomt om det er flere folk som faktisk spiller på Rk1 Om det er mange som spiller på RK1 så er jeg sikker på at det neste er like mange som spiller på RK2. Jeg har nesten sluttet å besøke Borealis fordi det alltid er så fordømt mange folk der, og min data sliter hardt med å følge med Jeg vil påstå at det kanskje er noe av det samme antallet på begger servere. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Jeg anbefaler forresten ingen i å prøve dette spillet. Man blir avhengi, klarer ikke å legge det i fra seg, man hopper over lekser, sitter oppe til langt på natt. Det er alltid en liten ting man bare måååå oppnå, og etter den er den en liten ting til osv, man blir alldri ferdig Endret 11. september 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Prøver å logge meg inn men får en feilmelding hvor det står: unable to connect to 157.157.139.10 on port 26000.Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg vet ikke hva du kan gjøre, men jeg ser at nå er serveren ute å kjører. Ekstrem lag overalt. Så enten må de restarte hele driten eller lage en patch, FORT! For nå er det nesten uspillbart for mange , ihvertfall på RK2. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg vet ikke hva du kan gjøre, men jeg ser at nå er serveren ute å kjører. Ekstrem lag overalt. Så enten må de restarte hele driten eller lage en patch, FORT!For nå er det nesten uspillbart for mange , ihvertfall på RK2. Aha det var jo ekstremt med Lag i natt.Vel håper at de fikser det snart. Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg anbefaler forresten ingen i å prøve dette spillet. Man blir avhengi, klarer ikke å legge det i fra seg, man hopper over lekser, sitter oppe til langt på natt. Det er alltid en liten ting man bare måååå oppnå, og etter den er den en liten ting til osv, man blir alldri ferdig Du har vel egentlig beskrevet alle MMORPGS nå Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Det tar liksom 1 minutt å komme inn i et hus og 2 minutter å skifte våpen Edit: Det tar faktisk mye lenger Endret 11. september 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
Clanshora Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Tihi, jeg går på skole, får gjort unna alle lekser og sånt:) , sitter heller ikke langt på natt Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) jeg er på øya på rimor og er det noen andre der som kan hjelpe meg, skal finne Clan Field Surgeon Elsa Oosta fant hu har kommet til starten på mainland, noen andre som er i nærheten som jeg kan gå sammen med? Endret 11. september 2005 av mr_james Lenke til kommentar
Clanshora Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Total 176566 på atlantean Total 144571 på rimor Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Feilpost Endret 11. september 2005 av Barkster Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvor mye kan man få for en Eleet doll? Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Hvor mye kan man få for en Eleet doll? Fint lite tror jeg. Ser ikke helt nytteverdien. Den bæres som et våpen og buffer MM med +4 og nanoiniten med +3 "A leet doll" er noe du kan forsøke å prakke på en low level fixer ettersom den er en del av fixer grid questen, men jeg mener å huske jeg så dem til salgs i en av spesialbutikkene i OA, så særlig nye får du neppe for dem. "A leet doll" er forøvrig ikke det samme som "Eleet doll" Endret 12. september 2005 av Asmodeus Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Hvor mye kan man få for en Eleet doll? Fint lite tror jeg. Ser ikke helt nytteverdien. Den bæres som et våpen og buffer MM med +4 og nanoiniten med +3 "A leet doll" er noe du kan forsøke å prakke på en low level fixer ettersom den er en del av fixer grid questen, men jeg mener å huske jeg så dem til salgs i en av spesialbutikkene i OA, så særlig nye får du neppe for dem. "A leet doll" er forøvrig ikke det samme som "Eleet doll" Hvis det er samme ting vi tenker på kan man finne slike i Borealis. Man går inn til Yalm \ fremkostmidler butikken, og i en av dem er det en slik (tror jeg) som selges for en liten penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå