Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Atlantean kan vel knapt kalles noen "hovedserver" :p

 

Dessuten som jeg har sagt tidligere, det er tvilsomt om det er flere folk som faktisk spiller på Rk1

Om det er mange som spiller på RK1 så er jeg sikker på at det neste er like mange som spiller på RK2.

Jeg har nesten sluttet å besøke Borealis fordi det alltid er så fordømt mange folk der, og min data sliter hardt med å følge med :ermm:

Jeg vil påstå at det kanskje er noe av det samme antallet på begger servere.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler forresten ingen i å prøve dette spillet.

Man blir avhengi, klarer ikke å legge det i fra seg, man hopper over lekser, sitter oppe til langt på natt.

Det er alltid en liten ting man bare måååå oppnå, og etter den er den en liten ting til osv, man blir alldri ferdig :p

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
Jeg anbefaler forresten ingen i å prøve dette spillet.

Man blir avhengi, klarer ikke å legge det i fra seg, man hopper over lekser, sitter oppe til langt på natt.

Det er alltid en liten ting man bare måååå oppnå, og etter den er den en liten ting til osv, man blir alldri ferdig :p

Du har vel egentlig beskrevet alle MMORPGS nå:)

Lenke til kommentar
Hvor mye kan man få for en Eleet doll?

Fint lite tror jeg.

 

Ser ikke helt nytteverdien. Den bæres som et våpen og buffer MM med +4 og nanoiniten med +3

 

"A leet doll" er noe du kan forsøke å prakke på en low level fixer ettersom den er en del av fixer grid questen, men jeg mener å huske jeg så dem til salgs i en av spesialbutikkene i OA, så særlig nye får du neppe for dem.

 

"A leet doll" er forøvrig ikke det samme som "Eleet doll"

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar
Hvor mye kan man få for en Eleet doll?

Fint lite tror jeg.

 

Ser ikke helt nytteverdien. Den bæres som et våpen og buffer MM med +4 og nanoiniten med +3

 

"A leet doll" er noe du kan forsøke å prakke på en low level fixer ettersom den er en del av fixer grid questen, men jeg mener å huske jeg så dem til salgs i en av spesialbutikkene i OA, så særlig nye får du neppe for dem.

 

"A leet doll" er forøvrig ikke det samme som "Eleet doll"

Hvis det er samme ting vi tenker på kan man finne slike i Borealis.

Man går inn til Yalm \ fremkostmidler butikken, og i en av dem er det en slik (tror jeg) som selges for en liten penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...