Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Ingen aning, men tror alle er make..

Det er en annen verson av den også, Husker ikke navnet på den i farten, Men det er en ring som droper i adonis "veeeeeeeeeeeeldig" sjelden..som man kan bruke til og oppgradere notum mesh'n. Og da gir den 60+ til alle evades om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken server skal jeg "joine"?

 

 

Er het n00b i dette spillet(nybegynner). Aner ikke hva jeg skal gjøre.

Sitter å tar backup av noen patch greier nå.

 

Hva er forskjellen på rubi ka og de derre andre serverne?

 

 

Trulzern: Hvilken profession valgte du? Det er din profession som stort sett bestemmer hvilke våpen du gjør det best med.

 

PyroCX: Hvilken server du skal velge avhenger av om du synes det er en fordel at det er mange folk på servern din eller at det er få folk på servern din.

 

Få folk betyr kanskje mindre lag, og mindre folk som camper for å finne verdifulle gjenstander.

 

Mens mange folk betyr flere folk å teame med eller å spørre om hjelp til buffing o.l.

 

Antallet folk i spillet kan også påvirke prisene på varer og tjenester du gir/mottar fra andre spillere.

 

Atlantean er den første serveren og det er flest folk der. Rimor er den andre serveren og der er det nok litt færre folk. Jeg aner ikke hvor mange som spiller på den tredje serveren ettersom jeg aldri har vært der. Uansett er den sikkert ikke noe for deg ettersom den først og fremst er tysk-språklig.

Lenke til kommentar

Soldiers bruker gjerne Div 9 på lavere levels. Her er en av soldier forum trådene, postet av en som var level 6 da han spurte om det: Div 9 eller Sleek Cannon?

 

Så vidt jeg vet er det to måter å få tak i en Div 9: Enten må den lootes fra en team mission boss, eller du kjøper den fra andre. Div 9 fås i forskjellige klasser, "Cheap Division 9 Plasma Projector" er den laveste typen.

 

Link til Auno.org referanse til Cheap Div 9 QL 10 her.

Lenke til kommentar

Solider

 

De våpnene det er billigst for deg å bruke erfaringspoengene dine på er pistol og Assault rifle. Jeg vil anbefale assault rifle, og selv om det finnes mange andre våpen som også er billige for en soldier så holder du deg til kun det ene våpenet.

 

Det du derimot kan trene deg opp til i tillegg til det vanlige våpenet er special skills som "hører til" våpenet du har valgt. Tenker da først og fremst på "burst" og "full auto" som du også bør bruke mye IP på.

 

Når det gjelder akkurat hvilken assault rifle du skal velge så er jo det også litt avhengig av hva som er tilgjengelig for deg. Hvis du har Shadowlands er det vel "Perennium Blaster" du skal se etter. En som har en QL som passer deg. Cluet er å kjøpe ett våpen som har så høy level at du bare såvidt klarer å bruke det. Helst ved å buffe deg selv opp vha implants og nanoer som øker skillsene du trenger for å bruke akkurat det våpenet du vil bruke. (I i tilfellet med Perennium blaster over her så er det Assault rifle, burst og full auto du må maxe)

 

Til å begynne med må du sikkert klare deg med det du får kjøpt i butikkene eller av andre spillere. Spar i så fall opp penger til å kjøpe det beste du kan få. Det er liten vits i å sløse bort penger på noe som bare er brukbart

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar

På papiret er vel Rk1 overtallig, men i praksis tror jeg det er liten forskjell

Mulig.

 

Når jeg starta en ny toon hadde jeg litt problemer med data-crash (den grafikk-kort problematikken som er nevnt tidligere her) så for forsøkets skyld jeg lagde meg toons både på RK1 og RK2, og på noob island i RK2 var jeg nærmest alene, mens det var masse andre spillere på noob island i RK1.

 

Kan ha vært helt tilfeldig selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Begynte her om dagen med å spille AO igjen.

Jeg har ikke spilt så mye, men etter en stund kom det en og ville gi bort 100 000 til alle som vart med i teamet hans. Jeg ble med og fikk pengene.

Hvordan kan man skaffe så mye penger og gi til så mange?

Har ikke spilt dette noe særlig men hva gjør folk for å få så mye penger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...