Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey, skulle spille nå, men da jeg gikk inn, så hørte jeg musikk og skjermen ble svart, men så gikk den til skrivebordet, hva er galt???

Du må bytte oppsette på skjermkorte ditt,på setings kan du velge ut type oppsett på ditt skjrmkort,bytt til det motsatte av det du bruker når du detter ut.

Hva mener du med det? Bytte oppsettet? Motsatt? WTF!?

Lenke til kommentar

Når du starter opp spille,så får du opp innlogingsmeny. Der har du et valg som heter settings,inne der går du så på Advanced Visual settings,så så har du nede på det bilde noe som heter Change graphics device settings,der har du to eller flere oppsett for ditt kort,bytt om de,vist den står på Direct 3D Hardware Accelration,så setter du den heller på Transform,eller motsatte.. Da skal det virke

Lenke til kommentar
Nå sluttet en hel gjeng jeg kjente, gikk over til WoW.. :( er ikke like moro å spille lengre. De ville gi meg en haug millioner og greier, men jeg sa de kunne gi det til noen newbies istedet. Håper det får newbiene til å bestemme seg for å bli. AO er for komplisert for mange, og de går lei eller blir avskrekket etter en liten stund.

Folk som sier AI er kjedelig er som regel folk som ikke har eller forstår spillet.

Når man kommer inn i det er det ufattelig gøy, men å komme i gang er jekla vanskelig i Anarchy Online siden det er veldig avansert system.

Synd folk går over til Wow etc :dontgetit:

Lenke til kommentar

Lurer på en ting, jeg har liksom over 1000 run speed nå på lvl 197, er det noen vits i å ha denne skillsen høy?

Vet ikke hvorfor, men synes nå det er greit siden jeg er MA.

Men lurer også på åssen skills jeg skal øke med når jeg kommer over på Shadow Levels, kan noen hjelpe meg med å finne ut av hva som er nyttig.

(og ja, ikke spør om evades :thumbup: )

Lenke til kommentar

Bortsett fra at du kommer raskere fram (og kan raskere komme unna trøbbel) så får du ikke noen nytte av runspeed. Du bør også huske på at Runspeed er "capped" på 2500.

 

Når det gjelder MA på Shadowlevels så er det egentlig samme leksa som før 200+.

Evades, MA skill, nødvendige nanoskills og abilities.

Du vil oppleve at det blir dårlig med IP ca rundt level 202 eller 203 avhengig på om du har vært sparsom eller ikke. Men dette går fort over etter 205 :)

Lenke til kommentar
Bortsett fra at du kommer raskere fram (og kan raskere komme unna trøbbel) så får du ikke noen nytte av runspeed. Du bør også huske på at Runspeed er "capped" på 2500.

 

Når det gjelder MA på Shadowlevels så er det egentlig samme leksa som før 200+.

Evades, MA skill, nødvendige nanoskills og abilities.

Du vil oppleve at det blir dårlig med IP ca rundt level 202 eller 203 avhengig på om du har vært sparsom eller ikke. Men dette går fort over etter 205 :)

Jeg har over 2M ubrukte IP på lvl 197. Og det stiger hver level :)

Men jeg har alltid maxet på grund ability`s. Er det smart etter lvl 200 også?

Eller burde jeg bare tenkte på strengh, agility og stamina?

Lenke til kommentar
jeg syntes det er no fælt med bugs i spillet... datt ut 3 ganger i løp av tiden jeg lvlet fra 3-5 =P

Etter siste patchserie har det oppstått et problem med nyere ATI kort (x serien), men også med noen nVidia kort.

 

Dette er et problem Funcom er klar over, og så langt virker det som at dette kan være fikset i neste patch, uten at dette er blitt 100% bekreftet.

 

Det er en workaround derimot og endre grafikk adapter fra Hardware T&L til T&L via Direct3d. Se noen poster ovenfor.

 

@The Very End

 

Om du skal makse alle abilities blir egenlig smak og behag.

Husk at fra level 200 til 220 vil du mer eller mindre doble skills da du kan investere mye mer per level en før.

 

Personlig så holder jeg alltid alle abilities maxed for "trickledown" samt pga symbiants og utstyr.

Som MA er Agility og Sense viktige for trickledown for evades. Str/Sta så vidt jeg husker har trickledown til attack skills, mens Int/Psy har trickledown til nanoskills og comp lit.

Endret av ShadowMaster
Lenke til kommentar
Jeg har over 2M ubrukte IP på lvl 197. Og det stiger hver level :)

Men jeg har alltid maxet på grund ability`s. Er det smart etter lvl 200 også?

Eller burde jeg bare tenkte på strengh, agility og stamina?

Max alle attribs. Det lønner seg pga trickledown effekten og pga slemme equip krav.

feks ql 250 symbs krever 1063 i tre attribs...

Endret av Mr-CEO
Lenke til kommentar

BTW: Har hørt mye om armour som dropper fra The Beast. Blant annet burde.

Burde eller noe gir 1600 mre Ac`s samt at den gir utrolige bonuser.

Den trenger mye comp litter, og siden jeg har AI har jeg alltid maxa comp.litter.

Så det jeg lurte på, er det noen vits i å spare 1800 comp litter for denne syke armouren?

 

Og \ eller burde jeg lage en trenchcloack, som gir masse evades.

Og om dere vet noen guide i å lage en hadde jeg være svært takknemelig =)

 

 

 

Sorry, skulle vært på edit, men men :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...