Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går så jeg en fyr på clan shopping som skulle selge en X-3 rifle som jeg hadde veldig lyst på, men siden det er så mye å bruke penger på og siden jeg IKKE har noen høy level main i AO var jeg som vanlig tom for creds.

Likevel var jeg interessert i prisen med tanke på å evt kjøpe en X-3 senere når jeg har råd, så jeg sendte ham en /tell og spurte om han kunne si fra hvor mye han fikk for den, siden jeg ikke hadde penger å kjøpe noen for akkurat da. Bare så jeg var forberedt på prisen liksom.

Fyren virket nærmest glad for å bli kvitt "skrotet", så jeg fikk den gratis. Og takket pent for det. Han var bare glad til for å kunne hjelpe.

Dette er mest ment som et tips til folk som kommer over noe på salgskanalen som de tror de ikke har råd til. Det kan ofte være lurt å vise interesse for tingene likevel.

Problemet er bare å buffe seg opp nok til å få lov til å equipe den X-3'en, så jeg må nok blitze meg noen Deprive&Ransack nanoer nå :cool: Evt spørre en high level agent om å kaste en +120 buff.

Lenke til kommentar
Problemet er bare å buffe seg opp nok til å få lov til å equipe den X-3'en, så jeg må nok blitze meg noen Deprive&Ransack nanoer nå :cool: Evt spørre en high level agent om å kaste en +120 buff.

Så du er agent right?

Kan gi deg noen små tips, Jeg kjedet meg en dag og bestemte meg for å sjekke hvor høy P sniper jeg kunne få på min lvl 38 agent, Med ql 75 imps på rifle og agent rifle/AS, Wrangle og noen leach buffer så klarte jeg uten noe problem og få på en ql 139

Men siden den da havnet i en syyyyyyk over equipt så var det ikke noe vits med å ha den på. uansett, som agent så har du store muligheter når det kommer til våpen og andre ting =)

fp trader noen mp mochams og en wrangle og poff du kan bruke den høyere comp lit nanoen :D

m.a.o agent er morsomt som F... og spille :p

Lenke til kommentar

Så du er agent right?

You bet!

Det er faktisk moro allerede nå før level 30, fordi jeg allerede nå kan begynne med massiv buffing fra flere forskjellige professions på en gang. Skal nok få på meg den rifla ved egen hjelp også bare jeg får henta meg en trader-nano til. (Snipers bliss, Rifle expertise, Deprive-average og Ransack-Average ) ;) Har allerede halvparten av de nanoene jeg trenger for å buffe meg selv nok til å kunne bruke den. Kommer til å være litt over-equipped, men ikke værre enn at det går. Men FP: Trader har jeg ikke enda og den må jeg ha.

Agenter behersker "alt" hvis man bare legger litt innsats i det. Men jeg tror ikke det hadde vært halvparten så moro uten click-saver. Særlig nanoer er veldig greie å få hjelp av click-saver til å skaffe, ettersom agenter trenger så sinnsykt mange forskjellige av dem. Bruker programmet både til å fininstille QL slik at jeg kan få akkurat de nanoene jeg er ute etter (F.eks. false profession: Trader som jeg leter etter nå, kunne selvfølgelig ha kjøpt den, men hvorfor det, når bruk av clicksaver er mye billigere?) men også til å sette QL opp til maks slik at jeg f.eks. kan blitze etter den høyeste kvaliteten implants jeg kan få (Pleide også å blitze etter rifler men med den nye X-3'en trenger jeg ikke det på en stund)

Jeg har makset alt som gjør meg bedre offensivt i combat (Agility, sense, rifle, AS og concealment), mens jeg fordeler det som blir igjen av poeng mellom comp.lit. speed-skills, spy-skills, nanoskills og navigasjon.

Tradeskills er derfor egentlig det eneste jeg ikke behersker i det hele tatt. Har en

engy alt som etterhvert skal hjelpe litt med det hadde jeg tenkt, bl.a. fordi jeg synes tradeskill-systemet er noe av det morsomste med AO, synd at man har så lite å vinne på bruk av tradeskills.

Om noen har lyst å spille agenter så er dette de FP'ene du får mest bruk for:

MP (healpet, mochams, nanobuffing)

Doctor (Mest for Teaming, men også litt for nano-buffing)

Trader (selvbuffing av ymse slag, Wrangles om du er i et team eller vil tjene creds)

Adventurer (Concealment buffs/"leet form" som gjør det lett å blitze oppdrag)

Fixer (for fixer-grid og fixer-shop og en del spyskill-buffs)

Bureaucrat (For ekstra XP % )

Den du får bruk for tidligst av disse er Adventurer, deretter trader, fixer, MP, Doctor og til slutt Bureaucrat. (Men MP, Trader og Doc er nok de tre mest nyttige av dem) De andre yrkene har egentlig ikke så mye å tilby som ikke agenten også kan klare på andre måter.

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar
Har bare noen spøsmål til de som har lasted ned gratios versionen, som jeg.

Hvordan starter man?

Hvordan levler man?

Kan man gå rundt slikt som i WOW, eller er det som i ROSE??

hm, har ikke teste noen av dem, men det er ikke av typen klikk ditt du vilgå spill :p

Men du styrer med tangentene og snur deg med musen om du vil =)

Asmodeus

Agenter kan ikke bruke Fgrid etter hva jeg har sett og hørt

Lenke til kommentar

Asmodeus

Agenter kan ikke bruke Fgrid etter hva jeg har sett og hørt

Øh.. nei.. det kan de selvfølgelig ikke. :blush:

Det jeg tenkte på var nanoene som sender deg inn i den vanlige griden, så du slipper å lete etter et grid access point som du har høy nok comp lit til å bruke.

Men fordelene må jo veies opp imot ulempene ved å måtte fortsette å være en fixer i en halvtime. Dessuten kan ikke en agent kaste grid-nanoene under kamp, i alle fall ikke fort nok til at det har noe for seg.

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar

Har selv spilt AO i over 4 år nå... Det som har holdt min interesse oppe, er at... AO er et spill som forandrer seg totalt fra klasse til klasse. Selv har jeg spilt klassen "Enforcer" mesteparten av tiden (stor brutus av en hammer-kar som heter "Deng").

Dessuten er det for det meste lett å finne et miljø for alle aldre der. alt fra alderen 12-50 år som spiller. (har mange ektepar og barn/Foreldre som spiller sammen i guildet mitt hehe)

Hvis dere lurer på noe som er enforcer-relatert, kan dere jo alltids dra en "/tell Deng hoi" så skal jeg tyte ut et foredrag om hvorfor hammer er mer mandig enn sverd :D

*vinke*

Onkel Deng

PS: spiller på Rimor

Endret av Dengy
Lenke til kommentar
Problemet er bare å buffe seg opp nok til å få lov til å equipe den X-3'en, så jeg må nok blitze meg noen Deprive&Ransack nanoer nå  :cool: Evt spørre en high level agent om å kaste en +120 buff.

Så du er agent right?

Kan gi deg noen små tips, Jeg kjedet meg en dag og bestemte meg for å sjekke hvor høy P sniper jeg kunne få på min lvl 38 agent, Med ql 75 imps på rifle og agent rifle/AS, Wrangle og noen leach buffer så klarte jeg uten noe problem og få på en ql 139

Men siden den da havnet i en syyyyyyk over equipt så var det ikke noe vits med å ha den på. uansett, som agent så har du store muligheter når det kommer til våpen og andre ting =)

fp trader noen mp mochams og en wrangle og poff du kan bruke den høyere comp lit nanoen :D

m.a.o agent er morsomt som F... og spille :p

Jeg jobber med min lvl 40 Agent for tiden.

Planen er å lvle til 60, få på lvl 125+ imps og en 150+ Perennium Sniper.

Har fullt sett av Predator som jeg equipper til slutt. :)

Lenke til kommentar

Hm, jeg hadde en litt "het" diskution med en av adminene på Apfboten igår kveld.

Jeg hadde lootet en ql 300 kyr'ozch rifle fra et raid på fredagen.

Det raidet var ikke helt vellyket og raid lederen glemte og slette loot listen.

Så kommer en person dagen etter "to til tre raid's senere" og krever at jeg skall gi han riflen fordi at han har vunnet den.

Etter mye om og men så ble super adminen på boten kontaktet og jeg snakket da med han i ca 30-40min om dette. Og fikk da egentlig en følese av at han ga blanke faen, Og så på dette som ninja looting.

Etter og ha snakket med han en stund og prøvd og få han til og også si det at han egentlig holdt med meg " han sa først at han hadde sett på loggene og at den raid lederen hadde glemt og slette loggen" Så snakket vi alle tre sammen i personlig chat, Der vi kom fram til at jeg hadde rett og vi bare skulle glemme hele greia =)

trur jeg var --->|<---- så nerme med og bli sparket fra boten ^^,

Lenke til kommentar
Har selv spilt AO i over 4 år nå... Det som har holdt min interesse oppe, er at... AO er et spill som forandrer seg totalt fra klasse til klasse. Selv har jeg spilt klassen "Enforcer" mesteparten av tiden (stor brutus av en hammer-kar som heter "Deng").

Dessuten er det for det meste lett å finne et miljø for alle aldre der. alt fra alderen 12-50 år som spiller. (har mange ektepar og barn/Foreldre som spiller sammen i guildet mitt hehe)

Hvis dere lurer på noe som er enforcer-relatert, kan dere jo alltids dra en "/tell Deng hoi" så skal jeg tyte ut et foredrag om hvorfor hammer er mer mandig enn sverd :D

*vinke*

Onkel Deng

PS: spiller på Rimor

*Løpe vekk fra Omni-Deng*

:D

Lenke til kommentar

Jeg jobber med min lvl 40 Agent for tiden.

Planen er å lvle til 60, få på lvl 125+ imps og en 150+ Perennium Sniper.

Har fullt sett av Predator som jeg equipper til slutt. :)

Det å levele først og tweake etterpå har jeg oppdaget er agentens svakhet. Rundt level 22-25 sleit jeg skikkelig med noen av mobsa fordi jeg ikke hadde godt nok våpen. Fikk meg en Tsak og det hjalp litt, men sleit fremdeles med gule Tech scavengere fordi Tsaken er litt treig. Nå har jeg fått en QL50 Gripo (vha QL50 implants), og med den har jeg plutselig ikke noen problemer med mørke orange mobs lenger (ikke techscavengerne heller) X-3'en er like rundt hjørnet den også, men jeg må innrømme at jeg liker tempoet på Gripoen.

Men jeg var jo tvunget til å skaffe meg implants langt over min egen level for å få brukt Gripoen, og uten den var jeg helt ute og kjøre.

Jeg vil ha agenten som min main så jeg har tenkt å gå så langt jeg kommer/gidder. Jobber sakte. Vil ikke gå for fort opp i level. Plutselig har man fått en 5-10 leveler og det utstyret man hadde som funka så bra mot orange mobs er plutselig ikke brukbare mot grønne mobs en gang. Derfor sneaker jeg nesten alle oppdragene mine på max QL, får ikke noe XP av det (med unntak av de låsene jeg evt dirker opp underveis) men får masse implants med høy level, som jeg håndplukker slik at jeg får de implantsene som er mest nyttige for en agent, og masse nanoer som jeg kan bruke seinere i spillet - i tillegg til masse creds som jeg kan bruke til å kjøpe de tingene på min egen level som jeg trenger (lav level nanoer mm.) Så noen powerleveling er det vel ikke akkurat snakk om her. Selvtweaking derimot - det er moro det også :)

Lenke til kommentar

Så lenge man kan skaffe seg utstyret på forhånd er det ingen ting i veien for litt power-lvling. Men det er viktig som du sier å være oppdatert til en viss grad, så man ikke plutselig finner ut at man mangler et større beløp for å kjøpe imps/armor osv. Hvis du mangler penger kan det være greit å blitze nanoer du har bruk for. ;)

Forøvrig bruker jeg en ql 80 X-3 Rifle og den er helt ok. Klarer 3-4 adds i SL uten at det byr på problemer så lenge jeg har MP heal-pet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...