Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Hmm, litt merklig at man trenger ME for å kjøre mechs da... Kan skjønne det for reparering/laging, men for å kjøre? Ja ja, blir ikke første rare tingen FC gjør..

CL krav er helt greit for meg. Alle bruker upper jo CL uansett :) Hadde vært litt morro om BE var krav for å hotwire mechs da ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en spiller som har vært såvidt innom AO tidligere som MA. Rakk å bli level 53 eller noe sånt, har nå kommet tilbake igjen, denne gang som agent (lvl 16 så langt). Morsomt å se hva som har forandret seg på 2-3 år og hva som stadig er likt.

Satt meg aldri noe særlig inn i alt spillet hadde å tilby sist. Hadde bare mine egne faste ruter som jeg trasket rundt og gjorde enten solo eller team missions på, og utvidet disse litt etter hvert som jeg fikk nye leveler, men alt man trenger for å forstå omfanget av AO er jo egentlig bare en kikk inn i en general store, og lese litt om tradeskill items og engineering tools og sånt. Spillet er mer orientert mot questing og/eller hunting av mobs utenom missions nå enn det det var når jeg spilte det første gangen. Det virker rett og slett mer livlig, mer å finne på enn sist jeg var inne.

Det eneste som irriterer meg litt med AO er at jobbing med tradeskills er veldig lite givende, ettersom det både er enormt tidkrevende å bla seg gjennom alle shopene for å finne ut av hva man kan og ikke kan gjøre, pluss at det faktisk er nesten like dyrt å kjøpe verktøyet og delene til det som det er å kjøpe det ferdige produktet, eller kanskje enda bedre - queste etter det (blitze hvis man ikke har høy nok level for å få det på annen måte) I tillegg er det lite XP å hente på selve jobben med å lage tingene, så spillet er veldig sentrert rundt kamp mot mobs (til og med en trader/Engy må jo faktisk til en viss grad queste etter deler av utstyret de bruker. Samme med en doc som har brukt mye IP på Pharmatech, synes ikke de får særlig mye igjen for det heller)

Hadde vært moro om man kunne fått god fremdrift i spillet bare ved hjelp av tradeskills, wrangles og/eller buffs og ikke behøvde å slakte så mange mobs. Er ikke noen rollespill-frik eller en sånn som hater hack'n'slash, men andre skills gjør spillet mer variert, og morsommere synes jeg

Hadde lyst til å lage en veldig allsidig figur for å få sett mest mulig av mulighetene som ligger i spillet. Det var derfor jeg valgte Agent, ettersom de har lav IP kost for mange skills og kan bruke False Profession for å få tilgang til egenskaper som normalt kun hver enkelt profession har. Er klar over at spesialisering normalt er nøkkelen til suksess i AO, men ikke nødvendigvis det jeg synes er mest moro. Sørger selvfølgelig for å holde meg maks oppdatert på enkelte combat skills så jeg hele tiden kan sloss mot mobs som gir mye XP. Er vel heller alle andre skills jeg tar det litt piano med, sånn at jeg kan beherske de fleste yrker godt (om enn på et litt lavere QL nivå enn det min egen level tilsier)

Har som mål å kunne fungere greit i spillet med FP både som trader, fixer, MP og Doc etter hvert, dvs når jeg når de høyere levelene. Særlig FP: trader og MP vil jo hjelpe meg til å bli mer enn bare middels i alt, særlig i nano-skills. De har mye gode buffs for attack skills og nanoer generelt.

Er på Atlantean (Rubi-ka1) og har nick Derrelli og alignment Clan

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar

Har noen spørsmål jeg har samlet opp mens jeg har spilt, men enda ikke funnet svaret på:

1. Hva er wrangles?

2. Hva betyr WTH? Want To Hire?

3. Hva/hvor er CoH (elns)?

4. Hvordan kommer jeg meg til Foreman's Office når jeg er omni?

5. Andre steder enn Foreman's jeg kan lvle etter lvl61?

6. Hva/hvor er cyborgs?

7. Hva/hvor er hecklers? Må jeg ha SL for å komme til disse?

Endret av PCXray
Lenke til kommentar
Har noen spørsmål jeg har samlet opp mens jeg har spilt, men enda ikke funnet svaret på:

1. Hva er wrangles?

2. Hva betyr WTH? Want To Hire?

3. Hva/hvor er CoH (elns)?

4. Hvordan kommer jeg meg til Foreman's Office når jeg er omni?

5. Andre steder enn Foreman's jeg kan lvle etter lvl61?

6. Hva/hvor er cyborgs?

7. Hva/hvor er hecklers? Må jeg ha SL for å komme til disse?

1: Wrangles er noe du kan få fra en Trader for og øke våpen/nano skills med opp til 131 poeng, Men varer bare for tre minuter.

2: WTH er som du sier What To Hire.

3: CoH= Crypt of Home, Ligger litt uten for Broken Shores (om du bruker griden) også poppulert kalt BS.

4: Er ikke sikker på åssen du kommer deg ditt som omni, Men det er bare å kikke på kartet etter muliger veier fra en omni del, Muligens du må gå fra en grense til en annen siden Foremans's ligger i Bliss.

5: Mange går løs på ninja's eller cyborgs etter lvl 60 husker ikke plassen til ninjane i farta.

6 Cyborgs er som navne sier "Mensker med en 'lettere' oppgradering" Du finner bl.a noen av dem i GTC " Greaiter Tir Contry"

7: Hecklers er å finne i Shadowlands så har du ikke oppgraderings pakken så er det ikke så mye å gjøre med det.

Hm, burde vel svart på det meste =)

Lenke til kommentar
1: Wrangles er noe du kan få fra en Trader for og øke våpen/nano skills med opp til 131 poeng, Men varer bare for tre minuter.

osv.

Takker, da lærte jeg litt i dag også :)

En ting til jeg lurer på :p Ser at det er fixer exits nær forman's. Hva er fixer exits, og kan jeg ved hjelp av fixer komme meg ut de? Kan vel komme meg til foreman's fra Borealis, selvom det er et stykke.

Endret av PCXray
Lenke til kommentar

Fixer grid er en av de raskere måtene å komme seg rundt på RK :)

Du får en fixer som er minimum lvl 100 til i team med deg. Så kjører han ett program som gir deg en midlertidig item i invetory (varer bare 60 sec) så bruker du tingen på en vanlig grid terminal. Da kommer du inn i en grid med mange utganger (77 tror jeg det er). Det er 10 etasjer med 8 utganger på hver. (siste etasjen har 2 eller 3 ubrukte). Så, for å navigere der inne. Se på den utgangen du vil ut av på kartet. Det står gjerne noe slikt som 5-M. Det betyr at det er på 5 etasje og den midterste utgangen til stedet med riktig zone navn. Det er opp til 3 utganger til hver zone. L, M og R <venstre, midten, høyre.

Den letteste måten å fixer grid på er at du kjenner en fixer. Den nest letteste er å stå ved enten bor grid eller trade grid og se om du finner en snill fixer.

Endret av Mr-CEO
Lenke til kommentar

en fixer som er minimum lvl 100. Det koster ikke mer enn tiden det tar å teame deg, og nanoen for å kjøre programmet. Ingen faktiske utgifter med mindre du tenker på tapt 'blitze' fortjeneste, og evt en nano stim for å få tilbake nanoen brukt.

Edit: trenger ikke si hvor du skal. Bare spør om Fgrid. Og du, vær så snill å ikke bare kjøre /list og spørre random fixere... At du faktisk ser fixeren og spør i /v er en fin ting, evt som tell, men vær klar over at når du ser en fixer komme ut av grid, så kan han være i penumbra før du har rukket å skrive at du vil ha hjelp ;)

Endret av Mr-CEO
Lenke til kommentar

Hvis du mener at en tråd bør stenges er det vel bare å rapportere den...

Hvis du lurer på hvorfor din tråd ble stengt når det finnes tilsvarende tråder, bør du sende en PM eller mail til de som har ansvaret for det...

Hvis du vil post farme, legger du inn meldinger som dette ;)

Lenke til kommentar

Men er det ikke bedre at alt er i en tråd da?

Jeg mener ihvertfall det isdedenfor at det skulle kommet 10 forskjellige topics om samme spill men andre temaer.

Nå har man denne topicen for Anarchy Online, da kan man diskutere alt om det spillet I DENNE topicen, virker jo litt systematisk syntes np jeg. Men er jo ikke jeg som bestemmer, hvis admin folka vil ha den stengt er det de som bestemmer, og det kan ikke vi gjøre noen ting med :)

Men jeg lurte på en ting, droper forsatt den derre 15% crit chance scopen (Viral Targeting) fra Alien raids boss \ general?

Har gjort mange raid, men ikke på en eneste boss har vi funnet en, har også være oppi skipet mange ganger.

Trenger det veldig mye siden jeg nå er lvl 190 og har gått til Pen (Shadow LAnds), og der gjør man konstant minimum skade, så noen flere crit hits hadde være noe..

Lenke til kommentar

Jeg la til lignende poster i alle tråder som var relativt like min AoC tråd(som ble stengt). Ser ingen grunn til at modene skal være selektive når de stenger poster.

Skal de følge en regel så la den gjelde alle tråder!

Er en firkantet regel BTW!

Edit: Tenkte eg skulle legge til litt "on topic"

I AO knuste jeg steiner i time etter time etter time. Ble litt kjedelig etter hvert.

Gøy en liten stund, men huff så mye steiner som trenger deng!

Endret av toeblast
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...