Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merk hvor ekle vi kunne ha vært nå:)

 

Vi kunne sagt at den droppa på en eller annen dyna langt ute i gokk og du hadde campa i evigheter for den :!:

 

Høres det gøy ut? :tease:

 

Eller som noen andre sa det så treffende:

"it is generally unwise to accelerate a object of geological orgin while reisding in a transparent domicile"

 

Dessuten , å misbruke ett reset point på så lav level... jeg tror jeg heller hadde rerolla toonen...

 

Dog.. breaking and entry er ikke det verste du kan sette skill i.

Endret av Henning75
Lenke til kommentar

B&E vil han få bruk for uansett, men å kaste bort et reset point på noe som helst under lvl 150 (minst) er virkelig en dum ting å gjøre.. man får kun et begrenset antall IP reset points i løpet av alle karakterens levels, og that's it. Funcom gir ikke etter når veteranene tigger om et full reset point (forbausende mange tror at IP resets faktisk resetter alle skills, mens de i virkeligheten kun resetter 1 enkelt skill per point).

 

Fortell han at han bør rerolle. Og for din egen skyld.. si at du beklager at du behandlet ham som en idiot.

Lenke til kommentar
B&E vil han få bruk for uansett, men å kaste bort et reset point på noe som helst under lvl 150 (minst) er virkelig en dum ting å gjøre.. man får kun et begrenset antall IP reset points i løpet av alle karakterens levels, og that's it. Funcom gir ikke etter når veteranene tigger om et full reset point (forbausende mange tror at IP resets faktisk resetter alle skills, mens de i virkeligheten kun resetter 1 enkelt skill per point).

 

Fortell han at han bør rerolle. Og for din egen skyld.. si at du beklager at du behandlet ham som en idiot.

Jeg skrev kanskje litt feil ,men var ikke jeg som fikk han til å gjøre det, var en annen.

Men jeg lot være å si ifra til denne fyren, noe som er idiotisk ja.

Han started en ny character og er lvl 205 eller noe i min org, husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Eller som noen andre sa det så treffende:

"it is generally unwise to accelerate a object of geological orgin while reisding in a transparent domicile"

Hmm, Ikke kaste stein i glasshus mener du?

 

Tror nok heller en omskrivinig av the golden rule passer bedre.

 

Ikke gjør mot andre som du ikke vil at de skal gjøre mot deg.

 

(jeg bruker her ikke den alternative golden rule: the one with the gold rules) ;)

Lenke til kommentar

Kan kanskje være litt morsomt og bølle med lowbies:)! Men og få stakkaren til og fylle 5 lvls på B&E er vel litt grovt:P , selvom du trenger det senere. Jeg prøver så godt jeg kan og være snill med lowbies, selvom jeg har lite tid til det!

 

Spiller for tiden med Stuffedenfo, har hatt en lang pause med han.

 

Noen som har en Panther/ Pained Panther til salgs?

 

 

 

/tell Stuffedenfo RK1

Lenke til kommentar

The Very End: Okay, takk for oppklaringen, var ikke fullt så ille som det først virket, med andre ord :) Jeg hadde vanskelig for å tro at du ville være så "ond", for å si det slik.

 

Har det litt moro med en familie fra Texas, de er alle nye i spillet og jeg hjelper dem så godt jeg kan. De er høflige og tilbyr alltid hjelp tilbake uten at jeg spør *snufs*. Utover det får jeg deja-vu av og til når jeg dumper borti folk fra gamle orgs. Har også en fersk trader som jeg levler nå. Det går velsignet fort når jeg har to kontoer og lar Fixer mainen min buffe traderen med den beste HoT'en han kan kaste samt diverse andre buffs. Traderen har en bra shotty og QL 149 vision enhancer, så han får inn noen saftige crits på de røde mobbene.

 

Allerede før jeg kom til level 50 begynte folk å mase om "wrangle plz" :p Dreit meg lodrett ut da.. først var det ei jente som måtte ha en wrangle. Vi sto i OA, og jeg begynte å løpe til WA, for jeg hadde jo sett noen rollerats og leets der.. *stønn*. Jeg med min elendige runspeed hadde nådd WA da hun sendte meg et tell: "There are mobs in OA you know..". Så jeg løp tilbake til OA og lurte på hvor hun var. Vel, da hadde hun løpt til WA.. og buffene hennes hadde nesten løpt ut. Jeg fikk endelig drainet en stakkars leet for alt den var verdt, og løp som bare F*en mot broen mellom OA og WA, hvor hun ventet. I det jeg nærmet meg henne, begynte mine drains å blinke, altså bare noen sekunder igjen før de gikk ut! Jeg fikk kastet den forbannede wranglen på førkja ca 2 sekunder før jeg hadde måttet gjenta hele prosedyren.. :!:

 

Andre gang gikk det bedre, fant en backyard og gav typen wranglen han trengte. Etterpå moret jeg meg med å calme alle dyra jeg kom over der, noe vokteren ikke satte særlig mye pris på.

 

Hovedgrunnen til at jeg lager en trader er for å wrangle karakterer på den andre kontoen, men også med henblikk på en eventuelt ny org jeg joiner i fremtiden. Det er alltid kjekt å ha en trader på lur, selv om det er drepende kjedelig å levle dem.

Lenke til kommentar
er på RK2 jeg :w00t:

Hva er du? Lvl og Prof.

Hvis fu ikke har noen org kan du komme til meg ;) Jeg ble promoted til en så høy grad at jeg faktisk kan invitere folk til org`en.

 

Selv nå har jeg problem med å lvle. Jeg er lvl 181 og de siste 9 lvlène kommer til å ta livet av meg. Til og med Adonis hecklerne med 500 000 exp går sakte nå som man trenger over 400 000 00 EXP for a levle :blush:

Men har hørt om at på lvl 190 blir alt bedre, da kan jeg dra til Pen (Pendura?) og gjør missions som både gir flott exp og faction point. Faction Point trenger du mye av når du er lvl 200.

 

Hehe, man tror at man kan spillet etter et half år tid spilling, men nei da!

FIkk AI som sakt for to uker siden, og har bare vært på noen få Alien Raid i min by, noe som jeg har funnet svært gøy. Alien perksene er også utrolig bra, som f.eks brukte jeg et poeng på en perk som gjorde at jeg kan heale over 1100 HP hvert 60 sekund :!:

Men så kom jo igår da jeg fikk beskjed om noe alien playfields. Jeg løp bort og traff mange lvl 220 folk som hadde drept mange tusen Aliens mens jeg hadde mine 200 :cry: Men uansett, jeg følgte stimen og prøvde å få meg et team. Etter å ha skreket et hjelpeløst skrik om hjelp i 10 min var det en som sa at det var en raid channel man kunne snakke i.

Så etter 5 min klarte jeg å lure meg inn i den hehe. Problemet var at alle var så erfarene at de ikke en gang gadd å svare på mine spørsmål, jeg forstår jo at jeg er n00b og sånt, fortalte det og bønnfalte folk om å fortelle ossen dette foregikk.

Alt jeg fikk var bare , "Dude, read the forum". :hrm:

Men det hadde jeg ikke tid til, så jeg følgte bare alle sammen inn i en dal. Det som var mindre gøy var at det kom en lvl 260 alien ok traff meg 2 ganger med 4000 skade >< Og når man bare har 6000 HP kan du tenkte deg åssen det så ut..

Men fikk litt info av en hjelpsom fyr som nesten syntes litt synd på meg, siden jeg var den aller første av ca.20 folk som deltok til å dø.

Men tror jeg må lese litt mer for å delta neste gang ja :nei:

Lenke til kommentar

har selv mange chars på rk2

 

men, jeg husker ikke account infoen min. Og funcom viirker som at de ikke vil ha meg tilbake. Har noen peil på hva jeg kan gjøre for å få account infoen min tilbake igjen ?

 

Sendt email fra den originale account adressa, men det hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Men det hadde jeg ikke tid til, så jeg følgte bare alle sammen inn i en dal. Det som var mindre gøy var at det kom en lvl 260 alien ok traff meg 2 ganger med 4000 skade >< Og når man bare har 6000 HP kan du tenkte deg åssen det så ut..

 

 

 

Er du lvl 181 Enfo med 6k hp eller er du en MA? er litt forvirra her nå:p

 

 

 

 

 

En ting til.. Ang Enforcer perks, Bio cocoon, er det noe bra greier? er det sånn man får vis man tar mange perks i bio shieldning???

Og form troll, er det noe bra?? Bare lurer. Tenker og fortsette med min enf-

Endret av Clanshora
Lenke til kommentar

http://ao.shadow-realm.org <-SL info

http://ai.shadow-realm.org <-AI info

http://forums.anarchy-online.com/forumdisplay.php?f=141 <- info om din proffesion

Http://auno.org <- item/nano/etc info

Http://aodb.info <- nogenlunde det samme

http://anarchyarcanum.com/ <- noen guider etc

http://aopocket.tngk.com/ <- Symbiant/Pocketboss info

http://aovault.ign.com/ <- mer info

http://www.unityoftherose.com/tools/index.htm <- noen nytting tools (Fra orgen Unity of the rose)

 

er mange flere linker, men jeg har ikke tid mer nå :)

Lenke til kommentar

Hooi, jeg leste litt gjennom gamle msgs her på forumet. Også leste jeg den " Synd når fr00b perioden blir over"

 

Funcom burde la fr00bene spille, for, tilslutt er det ikke vits og spille lenger, når du får så slow xp opp i levlene. Shadowlands er liksom halve spillet:D

 

Jeg husker da jeg var fr00b, med fixeren min på lvl 136, gikk syykt treigt og dinge. Var ikke morsomt lenger.. drive med cyborgs og sånt:P

Lenke til kommentar

Hei! MA'en min er på lvl 150 nå. Har veldig lyst å komme meg til Adonis. Hørt at det ikke er lett å komme der alene på 160-.

 

Kan noen forklare meg hvordan slik at en venn av meg og jeg kan komme oss dit? Finnes det et sted der det står hvordan? Har sett litt på AO forums, men har ikke funnet noe...

 

Enda bedre hadde vært om noen vill hjulpet oss. :) Jeg heter Akarno in-game :)

RK1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...