Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe ja

 

men mest morsomeste er å angripe Best In Brass og så løpe til subway utafor Rome, og når vaktene begynner å angripe han, bare gå litt til side og begynne å følge med på at masse low lvl's folk begynner å angripe han også, og plutselig nuker Best In Brass hele gjengen.. ca 10-15 stykk fikk jeg drept sånn en gang :innocent:

Lenke til kommentar
hehe ja

 

men mest morsomeste er å angripe Best In Brass og så løpe til subway utafor Rome, og når vaktene begynner å angripe han, bare gå litt til side og begynne å følge med på at masse low lvl's folk begynner å angripe han også, og plutselig nuker Best In Brass hele gjengen.. ca 10-15 stykk fikk jeg drept sånn en gang :innocent:

HAhahah! :!:

Å det er så mange gode historier om low lvl folk som går rundt, jeg har og en :)

Når vi var med temple of three winds, var det en på lvl 40 som så gjerne ville inn i inner

sactum portalen som også er der (lvl 125 minimum), så da lurte vi han og så at han kunne lockpicke seg in der med høy lockpicking skills!

Så da brukte han sine 5 lvl sparte IP`er på bare lockpicking :!:

Når det da var en som fikk vondt i sjelen av å se på en stakkar som prøvde å lockpicke seg inn en portal for lvl 125 folk, og han sa at det bare var noe tull.

HAha, den fyren frika ut , stod og sjelte og smelte i ca 10 min før han loged av :D

Lenke til kommentar

Tenker dere egentlig på at det er andre mennesker dere gjør sånnt mot?

 

Før eller senere kommer noen til å ha det gøy på deres bekostning vet f.eks dere hva div skjeldne nanoer er verdt?

Jeg skal holde oppsyn med player shopsene deres ja:)

 

Ved å ha det gøy gjennom å spille spillet, istedet for å gjøre folks spilletid frustrerende gjør dere RK til ett bedre sted. :love:

Lenke til kommentar

Er litt enig med Henning75.

 

Det er greit å tulle med de, men når de ikke får vite det rimelig fort og det kan få konsekvenser for characteren er det litt kjipt.

 

Jeg har blitt svindlet for ca 10m på et item før, det var ikke gøy. Når jeg var ny var det også sånn at folk lurte meg. Vanvittig irriterende å bli utsatt for det.

 

Prøver å være så grei som mulig... Prøver ikke si at jeg er noen engel i AO, og heller ikke sette pekepinn på noen :)

Lenke til kommentar

Prøver heller ikke å si at jeg er noen engel, har nok absolutt hatt min bølle periode.

 

MEN alle ting får konsekvenser.

 

F. eks om for mange svindler folk med utlån av treatment stuff og andre twinke greier så får vi situasjoner som nå er tilfelle på Rk2

Du må betale 2x gjenstandens verdi i depositum for å få låne ting som VTE`s eller treatment library.

 

Dessuten, du vet aldri at det ikke er noen folk som er recruiters i de store orgene som står å ser på når du kødder. og folk husker MEGET godt i AO.

 

Kjenner flere som ble avvist da de prøvde å komme seg inn i noen av de gode orgene, rett og slett pga at folk husket at de hadde vært noen idioter i sin lowbie periode. De må nå droppe mains og levle opp nye mains for at folk skal glemme, og kunne spille normalt.

 

Var det verdt latteren?, neppe

Lenke til kommentar

Har spilt i ca 6-7 mnd nå,har en fixer på lvl 142.men begynner og bli lite xp og være på pw og ta borg..

Fins det bedre plasser på lvl 140-170 ?har også tenkt på SL,alle sier mere xp og cred med SL.hvor stor forskjell er det fra vanlig AO ?har desverre ikke visa,men fins det andre måter og betale på ?

Bra spill,men otrolig vanskelig og få tak i cred.bruker være på foremans office og ta bodyguard.for så og selge item fra dem.noen sier det er bortkastet tid,men bedre enn og campe i "Crypt of Home en uke for 1-2 bb eller panter.kan bruke dager på og selge item på shop-cha,dette spillet krever stor tålmodihet.har banken full av stuff som jeg ikke har klart og selge.blir som oftes at jeg gir det bort eller selger det i shop"en..

 

Ps:hadde håpet SL kunne gjort dette spillet litt lettere får meg !

Lenke til kommentar

Hei Hei, spillet krever stort tolmod ja:) men det er litt av det gøye synes jeg.

 

Med SL vil du dinge utrolig mye kjappere (om det er målet ditt), få tilgang til bedre våpen og lignende.

 

For å si det kort, har du planlagt å spille mye, så skaff SL og AI med en gang. våpnene og armoren gjør ting MYE lettere.

MEN.. og det er ett stort MEN..

Dette er ikke ett spill som handler om å dinge 220/AI30 fortest mulig,

ting du bør ha på plass før 200 er:

 

2500 tokens til 215 AI token boardet

alle Rk nanos som du kan bruke

og nok creds til å kjøpe de SL nanoene du trenger ( for fixer er Shadowwebspinner ett must)

 

Alt annet kan campes i SL

 

På ca level 155 kan du dinge hyper kjapt i adonis, igjen om dette er hva du vil.

 

Når det gjelder creds.. vel her er faktisk Rk ett bedre sted etter at de heldigvis nerfa ingots :w00t:

 

SÅ kom deg til mission terminalen min gode mann og det skal gå deg vel her i livet.)

Lenke til kommentar

Jeg måtte bare nevne at dete gikk bra med han fyren vi lurte. Vi lærte han å recete skills, så han ble glad igjen etterpå :)

Så klart, det var jo kanskje litt dumt, men vi hjalp han tilbake etterpå .)

Men jeg vil jo si at i spillet er jeg en gasnke hyggelig person, f.eks så har jeg som regel alltid gitt penger til de som skriker om creds, så har vel gitt bort et par millioner på n00bs :!:

 

 

Du nevte token board, jeg er lvl 181 og har 1500 tokens. Jeg har lyst på det 1750 tokeb boarded, (vet jeg trenger å være lvl 190), men så vet jeg liksom ikke åssen jeg får fatt på den oppgraderingen som gjør at du kan oppgradere ditt gamle token board.

Noen nevnte at de droppa fra mobs på Hollow Island, var der og drepte en dyna boss og masse annet. Men fant absolut ingen ting som lignet en token board oppgradering.

Kan noen hjelpe meg? :(

Lenke til kommentar
Jeg måtte bare nevne at dete gikk bra med han fyren vi lurte.  Vi lærte han å recete skills, så han ble glad igjen etterpå :)

Ekkk, wasted Reste Point... Du er klar over at dette er en begrenset resurss? når du kommer til 220 og nye våpen blir gitt ut kommer du til å forbande den dagen du brukte RP på tull og tøys.

 

Edit:

 

Ja de 1750 boardene dropper på HI. Du spawner 10 bølger av monster (i økene vansklighetsgrad) så kommer weed. Drep den, loot fort og evac :)

 

Dette er ikke akkurat lett forresten ;)

Endret av Mr-CEO
Lenke til kommentar
Jeg måtte bare nevne at dete gikk bra med han fyren vi lurte.  Vi lærte han å recete skills, så han ble glad igjen etterpå :)

Ekkk, wasted Reste Point... Du er klar over at dette er en begrenset resurss? når du kommer til 220 og nye våpen blir gitt ut kommer du til å forbande den dagen du brukte RP på tull og tøys.

 

Edit:

 

Ja de 1750 boardene dropper på HI. Du spawner 10 bølger av monster (i økene vansklighetsgrad) så kommer weed. Drep den, loot fort og evac :)

 

Dette er ikke akkurat lett forresten ;)

Takk. Men kan du på en eller annen måte forklare mer, eller noen måte å vise til litt mer. Er litt usikker på en god del ting :dontgetit:

 

Edit : En link eller et eller annet man kan lese om dette her, alt jeg har funnet er folk som sier at det dropper på HI :/

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...