j0achim Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Tiden renner for ut for AO på nåværende tidspunkt mener jeg, og det hjelper ikke mye at Funcom lover og lover men aldri innfrir, problemet med dette er at det er det første en ny spiller plukker opp når de faktisk begynner å spille. De burde kanskje ta på seg mindre prosjekter som de faktisk kan fullføre, ikke minst spillet er en av de dyreste spillene på markedet som faktisk fremdeles benytter seg av månedlig abonnement, og da kommer mikro transaksjoner på toppen av dette. Jeg har vært en betalende kunde i vèl 12 år hvor i nesten 5 år har jeg betalt for 5 kontoer à 15€ per måned. Nå skal det sies at jeg har hatt en del pauser men jeg tør å påstå at jeg har betalt for ca 60~75% av tiden de 12 siste årene, som jeg gjorde mest fordi jeg følte at ett norsk selskap skulle jeg støtte, men nå er det nok når de faktisk kommer med en oppdatering av enten re-balansering eller grafikk skal jeg prøve meg igjen. Etter merge var det ett yrende liv hvor det var mulig å spille nesten likt som for 4~ år siden, men i og med at "alle" (de fleste) er eller har 220 pockets så ender du opp med samme mølje som har vært hoved problemet de siste årene mer krangling når en skal power-levele, ærlig talt i ett spill hvor det tar 10+++ døgn å bli topp level (da når en power levler) er dette eneste måten å faktisk spille spillet. Det burde ikke være slik, men sånn er det blitt i en tid hvor topp level kan kjøpes eller oppnåes med null til ingen arbeid, det kreves at progresjon må være mulig for alle å oppnå på en raskere og enklere måte. La oss ta for oss en ny spiller i AO han bruke kanskje 2-10 timer alene på å finne ut hvordan i svarte han skal komme seg fra newbie island til sin destinasjon, deretter gå en seg lett vill og kan bruke dagesvis på å komme seg videre i spillet før noen tar han eller henne seg under sine vinger og kanskje lærer spillet, og selv da vil jeg si at 9 av 10 forlater spillet etter meget kort stund. Av den enkle grunn av at idag så kommer de fleste spill med hjelpe systemer som ikke nødvendigvis gjør spillet i seg selv enklere men funksjonalitet som er intuitiv og fungerer. Nå skal de riktig nok komme med en oppdatering "Soon™" men jeg nekter å tro det før jeg får se det. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Noen burde skrive en oppgave om AO. Et helt unikt tilfelle av inflasjon av ingame-økonomi, power creep og og et massivt makkverk av balanse etter årevis med patcher og ekspansjoner. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Noen burde skrive en oppgave om AO. Et helt unikt tilfelle av inflasjon av ingame-økonomi, power creep og og et massivt makkverk av balanse etter årevis med patcher og ekspansjoner. Jepp. Mye tull i AO. Synd egentlig. når det er såpass bra spill egentlig. Inntill nylig (2ukersiden?), så har det eksistert en dupe bug i det nye GMI systemet, så de fleste som visste om den kunne fint skaffet seg ubegrenset med penger og items. Selv hatt en god pause fra spillet, tror nok neppe jeg skal spille noe før den nye motoren en dag kommer, så får vi se hvordan det tar seg opp mtp folk \ bugs osv. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Når den nye motoren kommer ja, de har vel "jobbet" med det siden før Age of Conan kom ut i 2008. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ser ut som det fremdeles er noen dager til jeg reactiverer drcam. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 ingen som følger med mere? http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?t=607346 Monthly Development Update - 3rd September 2013 Hhi everybody, I am very happy today to announce the beginning of beta for the new rendering engine signups. Please follow this link to sign-up for the closed beta. https://register.funcom.com/account/ao_beta/ctrl/We will be inviting people into the closed beta in waves and eventually we will drop the NDA and transition the closed beta to the open beta. For now we hope that players, both past and present, will indicate their interest by signing up. In these early stages of the closed beta, we will not provide the ability to copy over characters to the beta server. This is because the New Player Experience is also available in the closed beta and we would like to get as many eyes on this new content as possible. As the beta progresses, we will add the ability to copy over characters and gather focused feedback on higher level areas.In other news, the itemshop has undergone a visual revamp which will be released on Tuesday the 3rd of September. This update will also contain a new sub-category system for easier browsing and all the items in the itemshop have been resorted for this purpose. Less popular social items will be removed and some new items will be added. Among them are the long awaited SSC "Bastion" Nanopaint Chip, Old English Trading Company Retropads, a Bucket helmet and of course, your new best friend: The Pink Silvertail.Genele has been hard at work revamping the whompah system. I'll let her provide all of the new details about where the new whompah outposts will be added in her update next month. Macrosun has been teaching the residents of Rubi-Ka about rainmaps in the new engine - finally the citizens of Rubi-Ka have fixed all of the holes in their ceilings. Nobody likes a soggy leet.That's it for this update, thanks for listening! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Har ikke fulgt med på AO på mange år nå, men er det virkelig snakk om en skikkelig oppdatering av grafikk og spillmotor? Det kunne vært interessant nok å prøvd en 2013-versjon av AO skal jeg innrømme. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 About fucking time! Nok en gang skal jeg tilbake til Rubi-Ka! 1 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Holy crap, jeg frøs kontoen for 2 uker siden igjen, og plutselig er det closed beta new engine signups.... JØSS!!! Får nok slenge inn en søknad da Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Fantastisk overraskelse, hadde absolutt ikke forventet at dette ville skje i 2013! Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Noen som har fått tilgang til dette allerde? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) For en som ikke har spilt på noen år, kan noen utdype denne exploiten litt? After purchasing a particular package of items I noticed I could infinitely re-create these items in a system of duplication - creating new characters. This was a bigger deal than xp spools as I could create pvp points - ip reset points - tokens etc. all in great quantities infinitely. And so I did. I was making several hundred million credits worth of product in exactly 3 minutes over and over again. Making new characters and collecting items which were not bound and selling wholesale packets of tokens and pvp points by the bag filled of stacks I choose a favorable blue icon to represent these. I reported the exploit the second time I completed the duplication process or about 1.5 billion credits worth in - I was told by a gm I was not to be punished for this and the product was removed from the market so no one else could buy it. I suggested some changes and they were implemented - but I having bought the original package was able to still infinitely create items and so I did. I contacted 24/7 sellers and set up distribution deals selling wholesale goods with a face value - if bought from the in-game store of several thousand U.S. dollars. In two hours I had an account worth more than players who consecutively played the game for several years - purchasing full combined 300 - loot rights to equips - rbp's whatever I could get of value over what I could hold on 2 accounts filled with characters who had reached the credit lim Endret 15. september 2013 av Heatsink Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Det har gått nesten tre uker siden engine-beta-posten og det har ikke kommet ett ord ut av FC etterpå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Det har gått nesten tre uker siden engine-beta-posten og det har ikke kommet ett ord ut av FC etterpå. Det er du vel vant til nå? 1 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ja, absolutt. Jeg bare konstanterer at ting ikke har endret seg. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Noen som er i Beta? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Finnes det en beta? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Finnes det en beta? Hadde ikke holdt pusten... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 FC påstår at betaen har startet, men jeg har ikke sett én post eller ett eneste skjermbilde fra noen som er med. Lenke til kommentar
Hertug1. Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Tror det er veldig få som får invite i starten, og man får visst ikke lov å legge ut bilder/video fra beta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå