akarno Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 foresten, åssen kan jeg farge den? Do you feel rich? Tror det koster rundt 10m å farge den. Har i hvertfall hørt det av en fyr. Teit - at fargen skal koste mer enn tingen.... Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Hahha 10M for å farge yalmen! Nei da står jeg heller over Men er jo kult å se folk komme forbi en en yall som er virkelig spessiell da Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jau.. minst 10m for å omlakkere den, og noen titalls til for å oppgradere den (men fy fader så kule de store feite yalmene er..). HVORFOR kan ikke folk ha passasjerer i de større yalmene..?! Det er ingen grunn til at det ikke skulle gå an. Da jeg spilte Neocron, satt jeg på med folk i biler og armerte kjøretøy stadig vekk. Om jeg spilte en tank char, satt jeg gjerne i kanontårnet og moret meg når vi jaktet. For ikke å snakke om de ville og gale billøpene hvor alle forsøkte å drepe hverandre :!: Det var tider.. AO er litt tamt i forhold, men med et uendelig mye bedre spillermiljø Lenke til kommentar
Locci Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 wee, da var det første Yutto's ncu minne på plass *kose på gode ql 214* ^^ Lenke til kommentar
akarno Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 De vanvittig kule - store yalmene, hvor mye må jeg ut med for en. Frister meg å kjøpe en - har råd vil jeg tro Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg spiller ikke Anarchy Online lenger, men fikk tak i Anarchy Online OST Vol. 2 i dag. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg spiller ikke Anarchy Online lenger, men fikk tak i Anarchy Online OST Vol. 2 i dag. Hva er det? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 OST står for Original Soundtrack. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Wow , så mak kan få kjøpt anarchy online musikk Hvor mye er det det er snakk om da? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Føler jeg duften av sarkasme sveve rundt om i tråden? Uansett: Hva mener du med "Hvor mye er det det er snakk om da?"? Antall tracks, eller hvor mye jeg måtte ut med for vidunderet? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg snakker om hvis det koster penger, hvor mye skal de ha for det Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Vel, selve materialet kan anskaffes gratis faktisk. Her kan du laste det ned. Selve CD-en pakket inn fikk jeg tak i hos en netkafè i Oslo ved navn av IT-Palasset. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Vel, selve materialet kan anskaffes gratis faktisk. Her kan du laste det ned. Selve CD-en pakket inn fikk jeg tak i hos en netkafè i Oslo ved navn av IT-Palasset. Tusen takk for den Men lurer på , du sier Vol2, så da lurte jeg på om du viste hvor man kunne få den andre, fo jeg legger merke til at det er en del musikk som ikke er der, blant annet musikken fra alien raids og alien romshipene, kan også nesten føle at det er mer musikk fra spillet som ikke er der. Men usanett, takker mye for musikken Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Så vidt jeg vet så er Vol. 2 nyeste utgivelse, som kom ut i 2004 (om jeg ikke tar feil). Vol. 1 har også vært tilgjengelig en tid tilbake, men har dessverre ikke klart å finne den i nyere tid. Musikken som følger med Alien Invasion er, etter ren gjetting, bare tilgjengelig i spillet så langt. Ellers så har Funcom lagt ut noe av musikken til spillet her, og en annen her. Liste av hvilke låter som var på AO OST Vol. 1 kan du finne her. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Tusen takk igjen Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Noen her som vet hvor nanoen Presence of the Dominator droper? Den er tydelighvis ikke å finne å missions, og ingen ser ut til å selge den heller. Det er en kjekk nano folk sier at den skremmer vekk petsene til MP`er for en stund hvis du PVP med dem Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Den nanoen er dynaloot , dvs du må ut å drepe dynabosser på RK for å finne den. Belial Forest og Perpetual wastelands har jeg vel funnet den i ett par ganger. Ellers er det en veldig fin nano ja, Mp`s blir ofte litt forskrekket når de ser healpettet forsvinne Muhahahahahahaaha Henning Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 hehe, dynaboss camping er gøy har drive med det den siste uka.. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Takk skal du ha igjen HEhe, Dyna boss er gøy ja. Var på Hollow Island i går for å pøve å finne et slik 1750 token board oppgradering. Men ente med at jeg løp fra en ting som var lvl 200+ og ikke spessielt fornød nei, haha! Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 er det noen som kan fortelle meg hva AO går ut på....evt filmer,linker?????????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå