Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Først sa de 1.kvartal i år, nå har de forandret det til 2.kvartal, som nå er over, hehe.

De har fått Motoren over til AO serverene, men de må remoddelere alt først, så det drøyer nok til 1,kvartal 2012, hehe

 

hehe, husker at jeg anbefalte kompiser å laste ned ao når den nye grafikk motoren (som var rett rundt hjørnet :p ) kom når jeg gikk i tiende altså 4 år siden, har vel ikke gått helt feilfritt denne swap'en da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er siste status på når grafikk oppdateringen skal komme? Lyst til å teste spillet igjen, god stund siden jeg sist spilte, og vet at for min egen del så er den nåværende grafikk en av tingene som stopper meg fra å prøve spillet, blir litt for utdatert grafikk for min smak.

Lenke til kommentar

Begynner å nærme seg da ja :D Har du masse healing stuff på han da eller er han fortsatt litt fresh specca? :)

 

Begynner å hjelpe. 40% nanocost modifier- , en del healing %+ , og bra med int, så funker greit nå. Nanobaren rører sjeldent på seg, digg :)

 

204 i dag, ny heal nano på 205, så da er jeg straks klar ;)

Lenke til kommentar

Det som er av nytt angående den nye grafikkmotoren finner dere her : http://forums.anarchyonline.com/forumdisplay.php?f=204

 

På forsiden til AO forumet? Neppe..

 

Det der er ikke forsiden til AO forumet. Det er Community Corner delen hvor gamedirector Means legger ut "Friday With Means" trådene sine. Her lister han updates på hva de driver med fra uke til uke og poster av og til screens fra hva de jobber på.

 

Bla gjennom topicene der og du vil finne info. Skal dog nevnes at det har vært noe trått med info i det siste som følge av 10th anniversary greiene deres.

 

@ Nitrius : Grafikken kan oppgraderes noe allerede nå ved å overkjøre settings i spillet med settings i grafikkdriveren. Skru opp settings til maks der og du vil se forskjeller.

Lenke til kommentar

@ Nitrius : Grafikken kan oppgraderes noe allerede nå ved å overkjøre settings i spillet med settings i grafikkdriveren. Skru opp settings til maks der og du vil se forskjeller.

 

Hmm okay? Men er vel ikke helt det jeg er ute etter, er vel snakk om at ting skal få høyere teksturer også ved denne grafikk oppdateringen, og dette er vel neppe noe jeg ser om jeg skrur opp innstillinger i kontrollpanelet til grafikkortet mitt.

Lenke til kommentar

Vel, er enig med at ting er tungvint, men det er også noe av sjarmen til dette spillet :)

De fleste spill er i dag, som du sier, mer streamlinet og mer enkle på de fleste ting.

 

Kan forsåvidt også nevnes at det sikkert er begrensning hva man klarer å få ut av et over 10 år gammelt spill hehe!

Lenke til kommentar

Tja, AO krever at man setter seg godt inn i ting, og noe er nok tungvindt ja, spesielt sammenlignet med de kjipe og enkle spillene uten særlig karakterdybde s.fks. Wow ;)

Men hvis man er glad i å utvile en mmo-karakter, og ikke bare spille "plug n play - carebear mmo" er Ao det beste på markedet enda *eek*. he he, belive it or not ;)

 

Jeg håper folk får øyene opp for AO igjen med ny grafikkmotor, og at FC putter noen kroner i reklame for AO, så vi får litt noobs/gamle spiller i spillet igjen. ;)

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er at folk som insisterer på å spille 10 år gamle spill ser ned på dem som ikke orker å spille dem lengre. Man er liksom ikke "smart nok" eller "klarer ikke lære noe vanskelig lol spill wow"..fakta er at alt er gjort så tungvindt som mulig, det er 1000 menyer bare for å plassere IP når man leveler, alt for mange skills osv.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er at folk som insisterer på å spille 10 år gamle spill ser ned på dem som ikke orker å spille dem lengre. Man er liksom ikke "smart nok" eller "klarer ikke lære noe vanskelig lol spill wow"..fakta er at alt er gjort så tungvindt som mulig, det er 1000 menyer bare for å plassere IP når man leveler, alt for mange skills osv.

 

Det du gjør er ikke særlig bedre, Bytex. Du er akkurat like irriterende, bare den andre veien.

Du trenger ikke klage på AO, du kan rett og slett avinstallere spillet og la det ligge.

 

Alt i AO er gammelt, det er litt av sjarmen.

 

Edit: 1000 menyer for å plassere IP? tja.... men så er det jo akkurat det da, det er utrolig mye å velge mellom. Når ble valgfrihet en negativ ting?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...