Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

he he ok ;)

Spiller mye doc om dagen,så levelene går unna. Doc`en heter Vekten forresten ;)

til uka er alt mye lettere for min del iallefall, spesielt tidlig i uka, for da har jeg helt fri :)

Kk! Jeg er en del online fra og til i dag (kanskje), sender deg et tell når jeg er online så ser vi bare om det passer. Hvis ikke skal jeg alltids klare å få den feite ræva mi i et annet team :D

Btw! Vet du om noen items (ikke token board) som shades nå kan bruke som vi ikke kunne bruke tidligere? Det er også fint om det er end game equiptment som passer for PVM :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff...lasta ned free to play idag. Er hvertfall 8 år siden sist jeg spilte. Husker ikke hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig med noob området. Er det ingenting annet enn å gjøre missions for mission generators? Det er jo drit kjedelig..

I noob-området følte jeg i det minste en slags fokus siden jeg hadde quester å holde på med hele tiden. What to do now?

Surre rundt i Rome Blue og gjøre missions ble for kjedelig. Er level 8 atrox soldier.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Da skal jeg teste AO litt også. Testet AO for første gang for noen år siden, men ble guidet rundt av en ekspert så mye at jeg lærte litt for lite...

Forsøker igjen som "Froob" denne gangen på Rubi-Ka. Spent på hvilken klasse jeg starter med..

Patcher nå, så får snart starte håper jeg.

Lenke til kommentar

I noob-området følte jeg i det minste en slags fokus siden jeg hadde quester å holde på med hele tiden. What to do now?

Tja, hvis det er 8år siden du testa AO sist hadde jeg brukt en del tid på exploring ;)

gamle ka er jo egentlig ganske artig og komme seg rundt i uten fly og penger, hehe.

Som froob er jeg ikke helt sikker på hva man bør start med, men det kan jo være greit å raske igjennom noen vanlige Rk-missions for å skaffe seg litt "crapgear" etc ;)

Og så komme seg ut i "the wild" og hunte ;)

Sjekk også ut "Subway", Litt usikker på hvor den er for Ommers, men Omni ent ville jeg sjekka først. Dette er en lvl 5-21 instanse, med mye bra lowlvl gear i. Etter det hadde jeg dratt til Totw (temple of tree winds) i Greater Tir County. her levler du fint fra 20ish til 60, som er cap for denne instansen. I totw møter du nesten alltid folk å teame med, da nesten alle kjører sine "alts" gjennom her. Foremans office er neste ut. lvl 60-100. ligger v/the longest road... Deretter Inner sanctum osv osv. Sjekk www.Ao-universe.com for dette! Alt med Ao finner du her!

Såvidt jeg har forstått kan froobs bli med i BS (battlestations). Pvp mini games. hent Daily quest hos fyren i Borealis for litt deilig xp (ca 1 ding per quest, kan taes hver 18time).

Har du skaffet deg en guild? En guild er Alpha-omega i disse dager, da det ikke er like "crowded" i gatene som da du spilte sist ;)

ps. hver server er du på?

Lenke til kommentar

Meh, det ble for gammeldags og slitsomt, alt er jo max tungvindt interface-messig. Og grafikken er for ræva. Klarer ikke mere :p

Jeg trenger en mening med å levele, ikke bare gå samme instance om og om igjen eller gjøre tusenvis av random genererte missions som alle bruker samme tiles med forskjellig layout.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Meh, det ble for gammeldags og slitsomt, alt er jo max tungvindt interface-messig. Og grafikken er for ræva. Klarer ikke mere :p

Jeg trenger en mening med å levele, ikke bare gå samme instance om og om igjen eller gjøre tusenvis av random genererte missions som alle bruker samme tiles med forskjellig layout.

Umh grafikken, spillet er 10år gammelt, what did you expect? :p lol!

Ao krever tid, har man ikke det, er kanskje wow eller aoc et bedre valg ;)

Lenke til kommentar

Meh, hopper litt rundt på forskjellige MMO'r for tiden, er møkklei WoW, EVE tok for lang tid å lære, nå er det stort sett bare superhero-MMO'ene jeg ikke har testa :p

Jeg spilte AO ett års tid når Notum Wars var nytt..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Meh, hopper litt rundt på forskjellige MMO'r for tiden, er møkklei WoW, EVE tok for lang tid å lære, nå er det stort sett bare superhero-MMO'ene jeg ikke har testa :p

Jeg spilte AO ett års tid når Notum Wars var nytt..

Prøvd Rift: Planes of Telara? ... det er det eneste spillet (etter wow) som jeg har funnet verdt å spille av de nye jeg har testet. Det skal dog sies at jeg fremdeles spiller AO til tider :)

Rift kan virke litt slow i starten til du kommer ut av Freemarch men når du da har kommet deg ut derfra blir det bare bedre og bedre.

Endret av Sirillion
Lenke til kommentar

Var med siste uka av Rift betaen. Syns det var for likt mange andre MMORPG's egentlig. Public Group-questene lignet på Warhammer Online, alt det andre på WoW. Jeg vet folk skryter av skillssystemet, og jeg spilte bare 3-4 karakterer til rundt lvl 10 for å få testa ut flest mulig før betaen sluttet, så jeg fikk ikke brukt det systemet noe særlig, men alt virket ekstremt kjent hele tiden.

Labbe rundt og gjøre "kill x of y" og "take item x to person y way over there" for folk med utropstegn over hodet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tror TSW vil bli litt som Age of Conan. Det ser moro ut på trailere etc, men viser seg vel at det også blir lignende AoC. :whistle: Skal iallefall gi det en sjanse når det kommer.

Satt opp min egen AO server for moro, teste ut forskjellige GM commands etc.

29Jun_Wednesday_wqXHJ.jpg

Ellers er det ikke så mye som skjer i AO. spiller litt på cratten min da. :p

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden setter du opp egen AO server? O_o

Det er veldig tungvindt. Man må ha egen mysql server kjørende, sette inn alle items\mobs osv. Så må man starte loginserver, zoneserver og chatserver. Er en del konfigurasjon.

Men det er på ingen måte 'lovlig' fra FunCom's sin side.

Siden man kan igrunnen bare hoste sine egne server med alle expensions uten månedsbetaling. Samt. hvem som helst kan koble seg til den.

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden setter du opp egen AO server? O_o

Det er veldig tungvindt. Man må ha egen mysql server kjørende, sette inn alle items\mobs osv. Så må man starte loginserver, zoneserver og chatserver. Er en del konfigurasjon.

Men det er på ingen måte 'lovlig' fra FunCom's sin side.

Siden man kan igrunnen bare hoste sine egne server med alle expensions uten månedsbetaling. Samt. hvem som helst kan koble seg til den.

Den gang FC legger ned AO, joiner jeg deg gjerne på en privatserver ;)

Artig at du faktisk kjører en egen AO server, det er krevende ;)

Lenke til kommentar

Hvordan går det egentlig med den nye grafikk-motorn? pratet litt med de i org'en min om den for ca. 1 år sia da sa de at de hadde gitt-opp sånn halveis, men dette er jo minst ett år sia så har det kommet noen nyheter derfra? ao folk :)

Lenke til kommentar

Hvordan går det egentlig med den nye grafikk-motorn? pratet litt med de i org'en min om den for ca. 1 år sia da sa de at de hadde gitt-opp sånn halveis, men dette er jo minst ett år sia så har det kommet noen nyheter derfra? ao folk :)

Først sa de 1.kvartal i år, nå har de forandret det til 2.kvartal, som nå er over, hehe.

De har fått Motoren over til AO serverene, men de må remoddelere alt først, så det drøyer nok til 1,kvartal 2012, hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...