Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Hva i svarte helvete er det du har røyket kamerat? :p

Warrior, antar at det er enforcer, mens ranger er advy eller nano technical, og hunter må være crat eller mp hehe!

Den nye grafikk motoren er under god utvikling, men usikkert når den kommer. Men tror vi kan si med sikkerhet at den kommer ila året.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva i svarte helvete er det du har røyket kamerat? :p

Warrior, antar at det er enforcer, mens ranger er advy eller nano technical, og hunter må være crat eller mp hehe!

Den nye grafikk motoren er under god utvikling, men usikkert når den kommer. Men tror vi kan si med sikkerhet at den kommer ila året.

Hahaha ! Er så lenge sia jeg har spilt at jeg ikke husker klassene engang. Det er 220 Adventurer og 216 Soldier. Jeg har ikke spillt siden alien invasion kom.

Lenke til kommentar

Da har du mye å ta igjen, bare å starte og spørre om hjelp når du trenger det ;)

Er UI blitt forbedret ? Og er det litt fart på serverene da ? Hvordan er det med guild-byene og alien angrep ? Er det enda ?

Alien city raids pågår enda, men nå mest som solo raids ;) For å tjene penger.

Jada, jeg ble iallefall positivt overrasket over at det fortsatt var bra med liv på Rimor :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er bare å gi "Endy" lyd om du spiller på RK2 :)

RK2 ftw :D

Raider du noe om dagen da Endy?

jeg har spilt mye på altene mine om dagen, og har glemt å "adde" deg på dem Endy, Gonna do it asap ;)

straks lvl 200 på docen, og da blir det litt twinking, og s7 tenker jeg ;)

Lenke til kommentar

Gratz!! :D

Jeg forsøker å raide når jeg får tid, men siden jeg er i militæret er det litt begrenset. Men!

Hva med mitaar farm, du på din doc og min shade? Tror det skal gå akkurat passe om du har masse healing :p

Trenger egentlig bare spirits, så er åpen for 12Man / Collector også, elsker å raide når jeg har tid :) Om vi går for mitaar kan vi jo eventuelt tjene litt gode penger på å selge stuffm, 50/50 ;)

Edit: Snakker om fredag kveld eller noe om det kunne passet :) ?

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Gratz!! :D

Jeg forsøker å raide når jeg får tid, men siden jeg er i militæret er det litt begrenset. Men!

Hva med mitaar farm, du på din doc og min shade? Tror det skal gå akkurat passe om du har masse healing :p

Trenger egentlig bare spirits, så er åpen for 12Man / Collector også, elsker å raide når jeg har tid :) Om vi går for mitaar kan vi jo eventuelt tjene litt gode penger på å selge stuffm, 50/50 ;)

Edit: Snakker om fredag kveld eller noe om det kunne passet :) ?

Veldig god idè :D Jeg klar! Men Førstkommende fredag blir litt seigt, for jeg jobber 15-23.00 :\

kan min 200 doc heal nok til mitar da?

Lenke til kommentar

OOh, det spørs :s List opp karakterene dine igjen og hvilken lvl dem er. Kanskje er det noe som funker bedre?

Kan sikkert får til en runde på lørdagskvelden om du da ikke er ute på fest eller noe? :p Jeg er tross alt stucked i militæret, så ikke mye gøy som skjer her heheheh!

Lenke til kommentar

OOh, det spørs :s List opp karakterene dine igjen og hvilken lvl dem er. Kanskje er det noe som funker bedre?

Kan sikkert får til en runde på lørdagskvelden om du da ikke er ute på fest eller noe? :p Jeg er tross alt stucked i militæret, så ikke mye gøy som skjer her heheheh!

220/30 Ma

212/20 Enfo

200/22 Doc , (kan kaste en god Sl heal på lvl 201)

MA er jo en killer dd, men lite heals, hehe.

LOL, er ikke ofte jeg fester lenger, men denne lørdagen arrangerer jeg faktisk et utdrikningslag for en kompis, så er opptatt med pils og galskap hele dagen :\ Kan du bare raide i helgene oppi leiren din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...