The Very End Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Hva i svarte helvete er det du har røyket kamerat? Warrior, antar at det er enforcer, mens ranger er advy eller nano technical, og hunter må være crat eller mp hehe! Den nye grafikk motoren er under god utvikling, men usikkert når den kommer. Men tror vi kan si med sikkerhet at den kommer ila året. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Lol 220 hunter ja, hi hi Har ikke spilt wow i mellomtiden vell kompis? hehe Doc`en min dinga nettopp 193. Gleder meg til litt endgame med den snart Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hva i svarte helvete er det du har røyket kamerat? Warrior, antar at det er enforcer, mens ranger er advy eller nano technical, og hunter må være crat eller mp hehe! Den nye grafikk motoren er under god utvikling, men usikkert når den kommer. Men tror vi kan si med sikkerhet at den kommer ila året. Hahaha ! Er så lenge sia jeg har spilt at jeg ikke husker klassene engang. Det er 220 Adventurer og 216 Soldier. Jeg har ikke spillt siden alien invasion kom. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Da har du mye å ta igjen, bare å starte og spørre om hjelp når du trenger det 1 Lenke til kommentar
darket Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 ingen norske som hadde lyst på nytt org på rk1 altså? clan side Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Da har du mye å ta igjen, bare å starte og spørre om hjelp når du trenger det Er UI blitt forbedret ? Og er det litt fart på serverene da ? Hvordan er det med guild-byene og alien angrep ? Er det enda ? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Da har du mye å ta igjen, bare å starte og spørre om hjelp når du trenger det Er UI blitt forbedret ? Og er det litt fart på serverene da ? Hvordan er det med guild-byene og alien angrep ? Er det enda ? Alien city raids pågår enda, men nå mest som solo raids For å tjene penger. Jada, jeg ble iallefall positivt overrasket over at det fortsatt var bra med liv på Rimor 1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Weehey, bra patch kom ut i dag! Nå kan shades bruke token boards Jeg hadde alle delene liggende så nå har jeg 2500 xan combat token board og DB perfect infused bracer på uten OE Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Em happy dag for alle shades dette her, og på tide imo Gratz very End Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hatt en liten pause fra AO i det siste. Har en 218 crat og 215 shade som jeg spilte. Har en 220 keeper også, men den er strippet Får vel ta en tur innom igjen en dag. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Får vel ta en tur innom igjen en dag. Gjør det yay! Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Er bare å gi "Endy" lyd om du spiller på RK2 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Er bare å gi "Endy" lyd om du spiller på RK2 RK2 ftw Raider du noe om dagen da Endy? jeg har spilt mye på altene mine om dagen, og har glemt å "adde" deg på dem Endy, Gonna do it asap straks lvl 200 på docen, og da blir det litt twinking, og s7 tenker jeg Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ding AI 30 på main Endelig en lang lang grind over.. bare research igjen på denne nå Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Gratz!! Jeg forsøker å raide når jeg får tid, men siden jeg er i militæret er det litt begrenset. Men! Hva med mitaar farm, du på din doc og min shade? Tror det skal gå akkurat passe om du har masse healing Trenger egentlig bare spirits, så er åpen for 12Man / Collector også, elsker å raide når jeg har tid Om vi går for mitaar kan vi jo eventuelt tjene litt gode penger på å selge stuffm, 50/50 Edit: Snakker om fredag kveld eller noe om det kunne passet ? Endret 15. juni 2011 av The Very End Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gratz!! Jeg forsøker å raide når jeg får tid, men siden jeg er i militæret er det litt begrenset. Men! Hva med mitaar farm, du på din doc og min shade? Tror det skal gå akkurat passe om du har masse healing Trenger egentlig bare spirits, så er åpen for 12Man / Collector også, elsker å raide når jeg har tid Om vi går for mitaar kan vi jo eventuelt tjene litt gode penger på å selge stuffm, 50/50 Edit: Snakker om fredag kveld eller noe om det kunne passet ? Veldig god idè Jeg klar! Men Førstkommende fredag blir litt seigt, for jeg jobber 15-23.00 :\ kan min 200 doc heal nok til mitar da? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 OOh, det spørs :s List opp karakterene dine igjen og hvilken lvl dem er. Kanskje er det noe som funker bedre? Kan sikkert får til en runde på lørdagskvelden om du da ikke er ute på fest eller noe? Jeg er tross alt stucked i militæret, så ikke mye gøy som skjer her heheheh! Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 OOh, det spørs :s List opp karakterene dine igjen og hvilken lvl dem er. Kanskje er det noe som funker bedre? Kan sikkert får til en runde på lørdagskvelden om du da ikke er ute på fest eller noe? Jeg er tross alt stucked i militæret, så ikke mye gøy som skjer her heheheh! 220/30 Ma 212/20 Enfo 200/22 Doc , (kan kaste en god Sl heal på lvl 201) MA er jo en killer dd, men lite heals, hehe. LOL, er ikke ofte jeg fester lenger, men denne lørdagen arrangerer jeg faktisk et utdrikningslag for en kompis, så er opptatt med pils og galskap hele dagen :\ Kan du bare raide i helgene oppi leiren din? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Haha, neida jeg kan fra tid til annen, men alltid vanskelig å si på forhånd Og forsøk å få doc'n din opp noen lvler så er vi på den sikre siden Kommer på en eller annen vakker dag om ikke så alt for lenge når jeg får tid ;p Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 he he ok Spiller mye doc om dagen,så levelene går unna. Doc`en heter Vekten forresten til uka er alt mye lettere for min del iallefall, spesielt tidlig i uka, for da har jeg helt fri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå