Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Dem kunne slengt på en 10-20 extra research lvl'er, som riktignok ville tatt jævelig lang tid å fullføre, men som hadde gitt folk litt ekstra boost igjen. Tror folk savner den følelsen litt :)

 

Siden jeg har bare spilt ca.6måneder, etter over 4års AO pause nå, er jeg fortsatt ikke ferdig med Research på en eneste char, hehe, så jeg savner ingen level for øyeblikket, men ettervært er jeg åpen for det.

 

men jeg skjønner hva du mener, hadde nok følt det samme selv :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har endelig fått lysten på å gjøre noe med shaden min. Lvl 150 Atrox.

 

Piercing Evil kom på plass i går, så damage er akseptabelt nå. Ellers bruker jeg Kyr Rapier i offhand og Predator armor i alle slots utenom hanskene, som er QL 175 penultimate ofab.

 

Orker ikke twinke noe, skal levle den til 200+ forhåpentligvis.

 

Mangler back item. Har tenkt litt på den reanimator cloaken som må oppgraderes ved å drepe en haug med mobs.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

tenker du den cloaken du oppgraderer via souls eller hva det er?

Bare å loote etter souls, ligger døde prisoners i området titt og ofte

 

Var den jeg tenkte på ja.

 

Har spilt litt på min MA trader. Vi hadde et team fra org i S7 i går, så jeg fikk tak i beltet.

Lenke til kommentar

Du kan bli warpa der, da jeg tror max levelen er 100 eller noe :)

 

Den er forresten ikke så dyr på GMS, du kan kjøpe den og resten av komponentene på GMS, er bare souls og noen småting du trenger fra prisoner folka.

 

Ahhh, so reanimators er ikke nodrop? nice, det har jeg gått rundt å trodd :)

Ty for the info ;) Souls har jeg alt :)

Lenke til kommentar

Du kan bli warpa der, da jeg tror max levelen er 100 eller noe :)

 

Den er forresten ikke så dyr på GMS, du kan kjøpe den og resten av komponentene på GMS, er bare souls og noen småting du trenger fra prisoner folka.

 

Ahhh, so reanimators er ikke nodrop? nice, det har jeg gått rundt å trodd :)

Ty for the info ;) Souls har jeg alt :)

 

Den er no drop, men du kan kjøpe alle delene til å lage Reanimated Cloak'en, ikke dyre heller :)

Se link: http://www.ao-universe.com/main.php?site=knowledge&link=0&id=380 , her kan du finne både guiden til førstnevnte kappe, samt hvordan du videreoppgraderer denne til de 5 forskjellige andre typene kapper :)

Lenke til kommentar

Jeg smalt til og oppgraderte min lvl 135 GA4 fixer til alle tilleggspakker. Han er nå lvl 150 og har vært to dager i S10!

Eneste problemet med S10 er nukers, de treffer hardt.

 

Sprang en tur inn i Old Athen med flag i går. Tok en stund før folk reagerte, men jeg fikk to kills og sprang rundt og lekte med en keeper med lav AR. Ble til slutt drept av fixer, agent og en clan NPC.

 

Helt utrolig defense i GA4.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...