Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pfftttt.....

 

Clammers kan ta en bolle.

 

Har laget meg en lvl 60 MP twink som jeg bruker til totw og AI raids. Combined Scout, Parry stick og Solar Guard funker meget godt sammen med lvl 107 meatball.

 

Har lurt på dette selv, men da en froob MP ;) Lurer på om den kan twinkes nok til å ta azzy uten LE/AI/SL stuff :)

Lenke til kommentar

Ikke akkurat lett men overkommelig :p Selv suger jeg på alt av twinking, og seriøst slet med å skaffe 2001 comp litt. på min 220 shade når jeg skulle lage perfect bracer.

 

Der sliter jeg også :\

 

mangler så sinnsykt mye "buff" items! Og etter en AO-pausepå over 4 år, er det veldig veldig mye å "catch up" on ;)

Lenke til kommentar

:D Mitt beste tips er å huske comp. litt. brainen, samt å ikke glemme intel. De siste skillsa i comp. litt. hadde jeg ikke klart uten intel buffe itemene jeg hadde.

Jeg er Opifex og har det heldigivs letter enn mange av de andre klassene når det kommer til comp litt :)

 

Jeg har heldigvis ikke hatt brukt for 1800+ i comp.lit enda, men det kommer ;)

Intel trickle down er et must. 5 comp lit per 20 intel ;)

har måttet re-perke endel i det siste for å knocke 1800, men det er jo det perks er til for.

Er trox, så sliter med symbs om dagen, mangler fortsatt mye gear for å få inn Beta`s på Main char. (220/26 Trox Ma)

Lenke til kommentar

Ahh I see, Trox er ikke like enkelt :) Hvor mye Piercing Skills er det du kan ha med Trox med AI armour etc?

 

Og ja, måtte seff reperke for på få så høy comp. litt :)

 

Ikke sikker på det med piercing skill, da jeg vrken har Beta symbs eller full AI Armor enda ;)

 

Spiller for tiden mye med min Solitus Doc, er 165 med ham nå, og raser mot inferno og endagame strax :D har gått unna med den charen, 100lvls på 2måneder med "casual" gaming nå ;)

Syns Daily missions er en god greie, da får tilogmed jeg tid til å levle "litt" hver dag, hehe

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

Nei, de skal jo nerfe alt med rebalansering for å gjøre spillet vanskligere igjen, så da er nok ikke det noe vi kommer til å se nei. Desverre. Isteden for nytt content (utenom det nye som kommer i Pande nå da), så tar de å nerfer alle klasser slik at alt blir vanskelig igjen, hehe... Kan ikke tenke meg det funker som planlagt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...