The Very End Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Awesome, i lige måde Er Omni da, men i krig og kjærlighet er alt lov ;p Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Clan og Ommers holder jo nesten hverandre i hånden i disse dager likavell, hehe Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 pfftttt..... Clammers kan ta en bolle. Har laget meg en lvl 60 MP twink som jeg bruker til totw og AI raids. Combined Scout, Parry stick og Solar Guard funker meget godt sammen med lvl 107 meatball. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Er MP noe spess om dagen? Jeg har ikke peiling på PVP egentlig, men har forestilt meg at MP ikke er de beste når det kommer til PVP :s Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Er MP noe spess om dagen? Jeg har ikke peiling på PVP egentlig, men har forestilt meg at MP ikke er de beste når det kommer til PVP :s Jeg spiller ikke PvP. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 pfftttt..... Clammers kan ta en bolle. Har laget meg en lvl 60 MP twink som jeg bruker til totw og AI raids. Combined Scout, Parry stick og Solar Guard funker meget godt sammen med lvl 107 meatball. Har lurt på dette selv, men da en froob MP Lurer på om den kan twinkes nok til å ta azzy uten LE/AI/SL stuff Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Har lurt på dette selv, men da en froob MP Lurer på om den kan twinkes nok til å ta azzy uten LE/AI/SL stuff Det klarer du lett dersom du bruker mochams og wrangle. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Ikke akkurat lett men overkommelig Selv suger jeg på alt av twinking, og seriøst slet med å skaffe 2001 comp litt. på min 220 shade når jeg skulle lage perfect bracer. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Ikke akkurat lett men overkommelig Selv suger jeg på alt av twinking, og seriøst slet med å skaffe 2001 comp litt. på min 220 shade når jeg skulle lage perfect bracer. Der sliter jeg også :\ mangler så sinnsykt mye "buff" items! Og etter en AO-pausepå over 4 år, er det veldig veldig mye å "catch up" on Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Mitt beste tips er å huske comp. litt. brainen, samt å ikke glemme intel. De siste skillsa i comp. litt. hadde jeg ikke klart uten intel buffe itemene jeg hadde. Jeg er Opifex og har det heldigivs letter enn mange av de andre klassene når det kommer til comp litt Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Mitt beste tips er å huske comp. litt. brainen, samt å ikke glemme intel. De siste skillsa i comp. litt. hadde jeg ikke klart uten intel buffe itemene jeg hadde. Jeg er Opifex og har det heldigivs letter enn mange av de andre klassene når det kommer til comp litt Jeg har heldigvis ikke hatt brukt for 1800+ i comp.lit enda, men det kommer Intel trickle down er et must. 5 comp lit per 20 intel har måttet re-perke endel i det siste for å knocke 1800, men det er jo det perks er til for. Er trox, så sliter med symbs om dagen, mangler fortsatt mye gear for å få inn Beta`s på Main char. (220/26 Trox Ma) Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Ahh I see, Trox er ikke like enkelt Hvor mye Piercing Skills er det du kan ha med Trox med AI armour etc? Og ja, måtte seff reperke for på få så høy comp. litt Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Ahh I see, Trox er ikke like enkelt Hvor mye Piercing Skills er det du kan ha med Trox med AI armour etc? Og ja, måtte seff reperke for på få så høy comp. litt Ikke sikker på det med piercing skill, da jeg vrken har Beta symbs eller full AI Armor enda Spiller for tiden mye med min Solitus Doc, er 165 med ham nå, og raser mot inferno og endagame strax har gått unna med den charen, 100lvls på 2måneder med "casual" gaming nå Syns Daily missions er en god greie, da får tilogmed jeg tid til å levle "litt" hver dag, hehe Endret 5. mai 2011 av Xandathrii Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Hehe, ja daily mish er ikke så verst Selv brukte jeg dem masse, noe som sikkert forklarer at jeg har over 5000 tokens Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Lol ja, samme her, 5000+ på main nå, he he. Håper på et 5k board i en fremtidig patch Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Det er lov å drømme, tror ikke dem tør lage et bedre token board Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Nei, de skal jo nerfe alt med rebalansering for å gjøre spillet vanskligere igjen, så da er nok ikke det noe vi kommer til å se nei. Desverre. Isteden for nytt content (utenom det nye som kommer i Pande nå da), så tar de å nerfer alle klasser slik at alt blir vanskelig igjen, hehe... Kan ikke tenke meg det funker som planlagt Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 Ugh Jeg vil ha mer levler som jeg kan levle på jeg Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Ugh Jeg vil ha mer levler som jeg kan levle på jeg Nja,10 til kan kunne jeg tålt, men da med 3-4 nye Playfields også, hehe Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Dem kunne slengt på en 10-20 extra research lvl'er, som riktignok ville tatt jævelig lang tid å fullføre, men som hadde gitt folk litt ekstra boost igjen. Tror folk savner den følelsen litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå