Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har tenkt å prøve Anarchy Online igjen, men har noen spørsmål.

 

jeg har lastet ned spillet med Notum Wars og spiller gratis, men er det noen vits for meg å kjøpe spillet inkludert alle EXP packene da jeg ikke er på noe høyt lvl (under 50)?

 

og hvilken server bør jeg spille på?

Lenke til kommentar

har tenkt å prøve Anarchy Online igjen, men har noen spørsmål.

 

jeg har lastet ned spillet med Notum Wars og spiller gratis, men er det noen vits for meg å kjøpe spillet inkludert alle EXP packene da jeg ikke er på noe høyt lvl (under 50)?

 

og hvilken server bør jeg spille på?

 

Tilleggspakkene Shadowlands, Alien Invasion og Lost Eden er for alle levels fra 1 til 220.

Legacy of the Xan er for lvl 200+ tror jeg.

 

Shadowlands bidrar til mye raskere leveling og nye områder.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

En stor BUMP til denne tråden :)

 

Har etter 4 års pause fra AO, installert det på nytt og lagde i dag en brand ny char :) En surrialistisk nostalgisk trip og være tilbake på Rubi ka. Sjkket Xfire i stad for å se om det fortsatt er noen som spiller, å det var ikke mange gett.. er det noen her på forumet som fortsatt spiller?

 

jeg er på Rimor.. Har en 215 MA og en 206 enf fra tidligere, men kommer nok til å fortsette med den nye charen .)

 

Alt virker til flott på laptoppen, men teksten i chat window og i mission loggen blir borte.. noen som vet om en quick fix for dette?

 

Har testet forskjellige settings men ingenting ser ut til å hjelpe ;)

 

P.s. Er the beast fortsatt den siste bossen i spillet?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ja virker som det er en god brukerbase i AO nå. Hadde vært en god ting å slå sammen serverene, men det lar seg nok ikke gjøre i en fei, slik som de store guildene på hver server lever og regjerer, hehe.

 

Er mange som har kommet tilbake til AO pga grafikkmotoren som kommer, og det helt klare faktum at ingen andre MMO har en slik dybde i karakterutviklingen som AO har ;)

Lenke til kommentar

Er sant det du sier Xandathrii :)

 

Karakteroppbyggingen på AO er helt unikt.. Sånn som på WoW f.eks.. der er jo nesten alle like... på et siste punkt så er det jo en ende på hva som er bra og best på WoW..

Men i AO har du så mange muligheter... man blir aldri best! det er det som er så elskbart med spillet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg starta opp litt med AO igjen. Reaktiverte kontoen min for en måned, og utforska det som hadde forandra seg siden sist. Liker daily missions, men ble litt forskrekka av at man kan få typ 16 mill XP for å samle tre carbonrich rocks, og levere dem til et smågrettent kvinnfolk :p

Alien daily missions var litt mer utfordrende, og var en artig ny greie å prøve seg på. Fortsatt uhorvelig mye XP som belønning, men man skal vel egentlig ikke klage på sånt ;)

 

Bør man forresten fremdeles vente i spenning på grafikkoppdateringa, eller er den lagt på is på ubestemt tid? Mener å huske at den var "rett rundt hjørnet" da kontoen min ble frosset for rundt to år siden :p

Lenke til kommentar

http://www.pressfire.no/nyheter/PC/3276/n-blir-funcom-spillene-penere

 

Står ikke ikke et kvekk om AO i denne nyhetssnutten hvertfall. Bare at AoC får ny grafikkmotor. Tror nok de har glemt bort AO.

 

AO crewet uttaler seg til folket hver fredag på det offisielle AO forumet,

Grafikkmotoren ble lovet i Q1 dette året, men har blitt flyttet til Q2(april-juni), pga

at de trenger Grafikkgutta fra AOC til å hjelpe dem med å dra i gang spillet med ny motor.

 

En annen grunn til at de er forsinket er at de har flyttet kontor fra Oslo til montreal nå på nyåret. Selvfølgelig er de snart på 2 års overtid siden de først uttalte seg om grafikkmotoren, men nå ser det endelig ut til å komme "straks".

 

Sjekk Denne seksjonen på Ao forumet, under titlene "Friday with means" (means er da game directoren). LINk: Community Forum , eller mer spesifikt denne posten "Friday with Means 11 feb." , som inneholder smakebiter.

 

Enjoy :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du verden, denne tråden lever enda?

Tenkte jeg måtte poste i denne da det er en stund siden jeg har vært borti denne.

 

Siden den gang har jeg gått over til å spille Shade, som når er blitt lvl 220/30/67, PVM oppsett.

 

Er i militæret atm. så får ikke spilt så mye, men i ny og ne så stikker jeg huet inn i spillet og spiller litt, så om du spiller på RK2 er det bare å gi "Endy" en liten beskjed :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...