Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har nå spilt ein del på min crat og har fått henne opp til 195 (196 etter 1 ado heck/inf mish kill) og har spandert litt å laget meg x4 arith armor deler mellom ql 220-225 til min crat. Skal lage meg fullt set når eg får litt penger ^^ blir også å lage det arith sett'et til combined scout for seinere bruk når eg skal lvle noko av mine andre toons i framtida.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Kjøpte icity på søndag yay :p I tillegg fikk eg kontoen til ein god ingame venn av meg siden ho spiller lotro for tiden og kjem ikkje til å spille ao så har 220 adv, 220 doc, 150 enf s10 twink, 182 ma å leike med :)

 

Blir å se denne veka om eg blir heldig å få noko bots :p Må oppdatere adv/doc med nye items og legacy of xan stuff og gjere questene der uff hater dei 2 questene :)

Lenke til kommentar

Har vet litt heldig med drop i icity min siden søndag :) Har fått Strong Lead Viralbots

ql 275 + 196 og Arithmetic Lead Viralbots ql 220 :) Strong ql 275 og arith'en fikk eg på 2 city raids på rad. Skal mest trulig spare på botsa til eg får fleire og enten lage combined av dei til mine toons eller selge dei etter kvert som armor eller bots.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

1. Nei, ikke på noen annen måte enn at det er et MMO, og der er det WoW som ligner på AO ;) . Den største forskjellen om du ser bort fra åpenbare ting som sci-fi istedenfor fantasy er at AO er at det er ett skillbasert og ikke levelbasert.

 

2. Vet ikke hvordan dette er pdd. Men jeg likte communityet i AO langt bedre enn i WoW. Rett og slett ett mer modent community.

 

3. Ja, men det er variasjon i grindingen.

Lenke til kommentar

1. Nei, ikke på noen annen måte enn at det er et MMO, og der er det WoW som ligner på AO ;) . Den største forskjellen om du ser bort fra åpenbare ting som sci-fi istedenfor fantasy er at AO er at det er ett skillbasert og ikke levelbasert.

 

2. Vet ikke hvordan dette er pdd. Men jeg likte communityet i AO langt bedre enn i WoW. Rett og slett ett mer modent community.

 

3. Ja, men det er variasjon i grindingen.

 

men funker det slik at du trykker feks. 1 for å bruke en skill så deretter trykker du feks. 2 slik som i wow?

Lenke til kommentar

Kamper i Anarchy vil foregå ved at du går inn i kampmodus og gjør automatiske angrep uten å trykke på noe som helst. Du vil så gjøre spesialangrep som burst/ fast attack/fling shot o.l. ved å trykke på en knapp når disse angrepene er klare. Du vil alltid trykke på disse spesialangrepene umiddelbart da de ikke har noen innvirkning på auto-angrep eller andre de andre spesialangrepene. Jeg har aldri spilt Wow selv så jeg aner ikke hvordan det fungerer der.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sliter litt med daily missions nå.

Jeg hadde et oppdrag fra Agency om å dra til WW for å drepe forskjellige mobs. Fikk aldri gjort det ferdig, siden jeg ikke hadde nett på et par dager. Da jeg så logget på igjen for to dager siden så jeg at oppdraget var borte fra missions-vinduet. Jeg dro dermed til Agency for å få et nytt, men Agency Handler sier bare "I can't help you." i vicinity når jeg prøver å snakke med ham.

Dette har holdt på i godt over de 18 timene man må vente på å få et nytt oppdrag, så jeg begynner å bli litt småfrustrert.

Noen som har hatt samme problem, og som har tips, eller bør jeg bare stille meg i /petition-køen?

Lenke til kommentar

Vel, da stod jeg i petitions-kø i fire timer uten å rykke framover i det hele tatt, så jeg bare gav opp hele greia midlertidig.

 

Igår bega jeg meg ut på Basic Armor questen igjen, og sitter nå med tre fulle sett.

Har hatt en pause fra AO på ca. halvannet år nå, så jeg husker ikke helt hva de pleide å gå for. Er det rimelig å kreve rundt 15 mill per sett? Tror jeg pleide å la dem gå for mellom 10 og 15 sist jeg spilte. Med tanke på at de fleste som kjøper Basic skal lage Combined Armor er vel 15 mill lommerusk i forhold til hvor mye Combined selges for?

 

EDIT: Solgte to for 14M per sett nå, så det var visst ikke så gæli :p

Endret av Trylleblyant
Lenke til kommentar

Begynt med spillet jeg å nå

Laget en Advy som jeg lvla til level 40. Men da bestemte jeg meg for å laga en enfo, som jeg nå har lvla til lvl 67.

Har ikke spillt så veldig lenge, 1 mnd kanskje.

Har ikke så bra armor enda da, driver å går i Biomare og looter alt, selger så alt for 500k i shoppen

Tar veldig lang tid da.. men men,,,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...