Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heheh :p

 

 

Men jeg lurer på en ting, som MA trenger man jo ikke så mye nano , bare man har nok til å kunne heale seg sjølv under en hard kamp.

Og det jeg lurte på var om hvor mye nano man burde ha?

Nå som lvl 169 har jeg noe rundt 2800 nano (og til info nesten 5500 HP).

Soul of Rubi

 

Flourishing heal

 

 

Oj, for å ikke glemme:

 

 

Dmg buffs (varer i 30 sekunder)

 

Så fortsett å øk nanopool du:) eller skaff deg en cost reducer

Lenke til kommentar
Hehe, jeg har ikke gidda å tatt noen key quest, bruker bare insignas jeg :)

SAver i garden of Dalja, så hvis jeg skal noe i RK så hopper jeg bare ned  :!:

Og så er det lett å komme seg videre oppover også :)

Er level 169, kan jeg da gå høyere en adonis-hecklers? Eller?

*peker skjennefinger* Fy fy :)

 

Gardens er helt geniale måter å komme seg frem i SL på pluss at de faktisk adder nice ting

 

garden of shere key adder +4 i treatment og first air og er ett helt ufattelig bra redskap for å twinke på seg symbiants f.eks

 

Sanctuary keys er også fine å ha

i Tillegg til å adde first aid og treatment så adder de init (får aldri nok) og ncu (heller aldri nok)

 

Pluss at når du begynner å nerme deg inferno så er det å samle insignias en ikke helt ufarlig affære:)

 

Du kan heller ikke bli meepet til garden av en Mp uten disse nøklene.

 

i garden selges det også masse nyttige nanoer som du ikke får kjøpt uten å ha garden nøklen til den gardenen der de selges.

 

Så bli ikke gimp, skaff deg nøklene i dag:)

 

Btw, si aldri at du ikke har de nøklene in game, det blir det fort latter (på din beskostning) av

 

Når det gjelder pen så kan du ha flaks , men de fleste som levler i penumbra vil nok helst ha 200+ folk.

 

Henning

 

Edit: Garden of shere er omni elysium garden key. Keys til andre gardens adder langt mer treatment som gjør at du kan equippe høyere symbs tidligere.

Endret av Henning75
Lenke til kommentar

Alle delene av shadowlands har en serie statuer en for omni og en for clan

Du bruker den relevante keyen på en slik statue og havner i den relevante garden

F.eks du løper over brua i jobe og bruker din thrak garden key på thrak statuen på den andre siden og havner i thrak garden.

i hver garden finnes det transport statuer (øst siden vanligvis) slik at når du er i thrak kan du løpe bort til den, bruke din adonis garden key på den, og så er du i adonis garden. Mye lettere enn å løpe fra elysium gjennom scheol og til adonis.

 

Det finnes også statuer på rk som sender deg til SL , men disse husker jeg ikke hvor befinner seg.

Lenke til kommentar

Finnes det noen bra norske orgs som er å anbefale nå? Jeg vet jo om Nordic Alliance, men kanskje noe "mer intimt" (den orgen er jo diger, og mikser hele Skandinavia sammen, er mer interessert i noe helnorsk).

 

Tenkte på å joine med opptil fler av karakterene mine, som 175 fixer, fresh 31 MP og en enda mer fresh engi. Utover det har jeg en trader jeg vil beholde for meg selv :p

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Det letteste er jo bare hoppe av SL :p

Da lander du ned på RK, men som regel langt uti ørkenen :)

Men ok, får gjøre den derre Adonis \ Dalja nøkkenl questen :)

Noen som har en Ide hvor man kan lese om den, ok om jeg er høy nok lvl til å gjøre den derre sanctuary nøkkelen også? Hørte den var uber.

Sanct nøkkelen er ganske lett, Så lenge du har noen healer's med deg når du ska ta pocketbossen, Bare husk, Ikke gjør noe med patterne før du har vist det fram

Lenke til kommentar

Du sier healer og greier, men tror du en MA lvl 172 kunne gjort adonis nøkkelen og questen alene?

Fordi min org er ganske liten, og kan være hardt å finne folk som kan hjelpe iblant.

Har jo noe evade skilss da, med perks får jeg rundt 2100 i evade og den andre evade skillsen..

Men hvis det er en av de derre sinsykt overkill jæ*vlene kan det bli kjipt :cry:

Lenke til kommentar

Selve key questen klarer du nok alene om du får en person til å skaffe deg noten, det er bare å løpe egentlig finne to maskiner og så snakke med en fyr i garden, svært mye løping men grei quest. vil kansje anbefale deg å heller teame med en mezzer istedet for healer på key quest., det er en DEL mobs som bør roes ned:)

heals har du nok av selv om du klarer å hive enlightend aura of healing.

Lenke til kommentar

HYahah, du mener de lvl 204+ healsene? :!:

Nei du, jeg kan bare healer mellom 550-1028 dmg :cry:

Men hvis jeg blir lvl 175, equipter jeg den derre viral targetting tingen som gjir 15% crit hit chance, og så eier jeg dem bare :p

Det som er så greit er at den bare behøver preception, og det kan buffes med hele 800.

600 fra adv og 200+ ac fixere.

 

Edit appropo, hva slags lvl er de derre mobsene? Hadde vært greit å vite :)

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
HYahah, du mener de lvl 204+ healsene? :!:

Nei du, jeg kan bare healer mellom 550-1028 dmg :cry:

Men hvis jeg blir lvl 175, equipter jeg den derre viral targetting tingen som gjir 15% crit hit chance, og så eier jeg dem bare :p

Det som er så greit er at den bare behøver preception, og det kan buffes med hele 800.

600 fra adv og 200+ ac fixere.

 

Edit appropo, hva slags lvl er de derre mobsene? Hadde vært greit å vite :)

Nei jeg mener Denne Rk heal, har du ikke den så blitz:)

 

Om du sikter til denne så legg merke til init nerfen... riktig at du vil slå crit 15% av sjansene du slår, men du vil slå så mye tregere at det ikke vil spille noen rolle.

 

Jeg ville heller gått for en slik i en slik ql at du fortsatt kan slå 1/1 med nevene (grønn phys init)

 

viral subuniten er ikke noe å equippe før 210ish iallefall ikke ql 300 etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...