kaffen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Når jeg starter nye chars, får jeg bare opp fucka grafikk alà dette. Grafikken er helt fin når jeg logger på main igjen, gudene vet hvorfor. Men er kjedelig å spille for tiden, nettet vårt er fucka så jeg har massive lag. Selv om jeg ikke kjører noe annet enn AO (dvs. null msn, irc, p2p, browsere e.l.) og sitter med laptopen rett ved routeren og vi har ei bra oppkobling her, 7/1 eller noe, usikker, lenge siden vi kjøpte det (dog, med it-avisens speedometer, vises det at jeg visstnok har 4648/684). Uansett. Det fører ofte til situasjoner som dette. Jeg angriper en dude, han tar med seg de 2 andre jeg ser i kammeret, venter på at pcen min skal ta igjen spillet og ender opp sånn som dette for det var visst flere der jeg ikke så pga. lagget, eller som spawna mens jeg venta på å utføre den og den handlingen. Prøvd hardware.no sin speedtest? syns den fungerer bedre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Fant ikke den, så brukte speedtest.net. Der fikk jeg: http://www.speedtest.net/result/518495784.png Bedre upload, men enda dårligere download. Uansett, hvordan forklarer det grafikkfeilen jeg får når jeg starter nye chars? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 prøvd å oppdatere driverne til skjermkortet? kan også prøve å gå inn på settings før du logger inn og prøve forskjellige "rendering device".. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja, nyeste drivere. Men det er rart at det bare gjelder nye folk jeg lager. Når jeg logger inn på opprinnelig char, er alt fint. Det er til og med samme settings. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Heter Means egentlig Hjalmar Ekdal? Nei, han heter Colin Cragg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Finnes det noe måte å gjøre noe som har omni-requirements om til clan? For jeg finner masse bra gear for omni, men er selv clan og kan selvsagt ikke bruke det. Og finnes det en dings man kan ta med seg for å kunne fikse implants og slikt selv uten å måtte dra til en sånn funky stasjon i en by og fikse det? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Finnes det noe måte å gjøre noe som har omni-requirements om til clan? For jeg finner masse bra gear for omni, men er selv clan og kan selvsagt ikke bruke det.Og finnes det en dings man kan ta med seg for å kunne fikse implants og slikt selv uten å måtte dra til en sånn funky stasjon i en by og fikse det? Du kan ikke gjøre om omni/clan-krav til utstyret du finner. Omni har faktisk en liten fordel når det kommer til armor i lav level. Du kan skaffe deg en "portable surgery clinic". Bakdelen er at du ikke får +100 treatment ved å bruke den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Aha. Syns jeg leste om et item som kunne gjøre om omni til clan og vice versa (og da snakker jeg ikke om å skifte side). Men okay Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Er det ikke snart en stor gfx oppdatering til hele AO på vei ut? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er mange som tror at det kommer en stor grafikk oppdatering til Anarchy Online. Dette stemmer ikke helt. Det som skjer er at selve grafikk motoren blir byttet ut til den samme som blir brukt i Age of Conan (og i det kommende Secret World). Dette gjør at spiller vil utnytte moderne grafikk kort i steden for å rendre det meste i CPU (DirectX 7) slik som nå. Noe av grafikken vil nok endres i prosessen, f.eks så vet vi at karakter modellene får en overhaling. Men det er ingen planer om å gjøre noe med teksturene som er i bruk osv. De synlige grafikk endringene vil nok komme over tid da de vil få mulighet til å legge til nye effekter og skape mer stemning. Men jeg tviler på at Funcom noen gang vil bruke de ganske enorme ressursene det vil kreve å endre hver eneste tekstur som er i bruk i spillet nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Gah, jeg får ikke til å patche full client fra 18.1.1EP1 til 18.1.2EP1. Noe som gjør at jeg er stuck in limbo fordi jeg prøvde å komme inn i Jobe med small client >< Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er mange som tror at det kommer en stor grafikk oppdatering til Anarchy Online. Dette stemmer ikke helt. Det som skjer er at selve grafikk motoren blir byttet ut til den samme som blir brukt i Age of Conan (og i det kommende Secret World). Dette gjør at spiller vil utnytte moderne grafikk kort i steden for å rendre det meste i CPU (DirectX 7) slik som nå. Noe av grafikken vil nok endres i prosessen, f.eks så vet vi at karakter modellene får en overhaling. Men det er ingen planer om å gjøre noe med teksturene som er i bruk osv. De synlige grafikk endringene vil nok komme over tid da de vil få mulighet til å legge til nye effekter og skape mer stemning. Men jeg tviler på at Funcom noen gang vil bruke de ganske enorme ressursene det vil kreve å endre hver eneste tekstur som er i bruk i spillet nå. Takk for det, grei å vite Lenge planlagt en tur tilbake til RubiKa ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ah, i kveld var herlig. En kompis og jeg ble boosta i en eller annen instance i Shadowlands hvor vi bare møtte mobs og slikt fra 38 og opp. Aner ikke hva den het, lå i Nascens Wilds elns. Var jævlig fun. Så sku vi inn i ToTW, men der gikk det til helvete fordi noen pulla sistebossen på oss. Ja ja, vi hadde fun uansett ^^ Lenke til kommentar
kaffen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ah, i kveld var herlig.En kompis og jeg ble boosta i en eller annen instance i Shadowlands hvor vi bare møtte mobs og slikt fra 38 og opp. Aner ikke hva den het, lå i Nascens Wilds elns. Var jævlig fun. Så sku vi inn i ToTW, men der gikk det til helvete fordi noen pulla sistebossen på oss. Ja ja, vi hadde fun uansett ^^ Hørtes morsomt ut:) hvilken server spiller du på? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 He he, nei. Begynte på RK2 denne gangen. Har tidligere spilt på RK1, men husker ikke brukernavn eller noe der, så starta på nytt på RK2 Lenke til kommentar
kaffen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Glemt passord er ikke det mulig å få tilbake på Email? RK1 er bedre:P selv om jeg aldri har spilt på RK2..;p Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Husker ikke emailen jeg brukte heller Det er lenge siden 2001 Lenke til kommentar
kaffen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Husker ikke emailen jeg brukte heller Det er lenge siden 2001 Akkurat, da tipper jeg det er mye som har forandret seg siden du spilte sist:) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 En del. Eller, sist jeg spilte, var i 2005, men den kontoen er inaktiv, så jeg starta bare en ny en da jeg begynte på nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå