Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Når jeg starter nye chars, får jeg bare opp fucka grafikk alà dette.

lookingood.jpg

 

Grafikken er helt fin når jeg logger på main igjen, gudene vet hvorfor.

Men er kjedelig å spille for tiden, nettet vårt er fucka så jeg har massive lag. Selv om jeg ikke kjører noe annet enn AO (dvs. null msn, irc, p2p, browsere e.l.) og sitter med laptopen rett ved routeren og vi har ei bra oppkobling her, 7/1 eller noe, usikker, lenge siden vi kjøpte det (dog, med it-avisens speedometer, vises det at jeg visstnok har 4648/684). Uansett.

Det fører ofte til situasjoner som dette.

Jeg angriper en dude, han tar med seg de 2 andre jeg ser i kammeret, venter på at pcen min skal ta igjen spillet og ender opp sånn som dette for det var visst flere der jeg ikke så pga. lagget, eller som spawna mens jeg venta på å utføre den og den handlingen.

longlivelag.jpg

Prøvd hardware.no sin speedtest? syns den fungerer bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det noe måte å gjøre noe som har omni-requirements om til clan? For jeg finner masse bra gear for omni, men er selv clan og kan selvsagt ikke bruke det.

Og finnes det en dings man kan ta med seg for å kunne fikse implants og slikt selv uten å måtte dra til en sånn funky stasjon i en by og fikse det?

Lenke til kommentar
Finnes det noe måte å gjøre noe som har omni-requirements om til clan? For jeg finner masse bra gear for omni, men er selv clan og kan selvsagt ikke bruke det.

Og finnes det en dings man kan ta med seg for å kunne fikse implants og slikt selv uten å måtte dra til en sånn funky stasjon i en by og fikse det?

Du kan ikke gjøre om omni/clan-krav til utstyret du finner. Omni har faktisk en liten fordel når det kommer til armor i lav level.

 

Du kan skaffe deg en "portable surgery clinic". Bakdelen er at du ikke får +100 treatment ved å bruke den.

Lenke til kommentar

Det er mange som tror at det kommer en stor grafikk oppdatering til Anarchy Online. Dette stemmer ikke helt.

 

Det som skjer er at selve grafikk motoren blir byttet ut til den samme som blir brukt i Age of Conan (og i det kommende Secret World). Dette gjør at spiller vil utnytte moderne grafikk kort i steden for å rendre det meste i CPU (DirectX 7) slik som nå.

 

Noe av grafikken vil nok endres i prosessen, f.eks så vet vi at karakter modellene får en overhaling. Men det er ingen planer om å gjøre noe med teksturene som er i bruk osv.

 

De synlige grafikk endringene vil nok komme over tid da de vil få mulighet til å legge til nye effekter og skape mer stemning. Men jeg tviler på at Funcom noen gang vil bruke de ganske enorme ressursene det vil kreve å endre hver eneste tekstur som er i bruk i spillet nå.

Lenke til kommentar
Det er mange som tror at det kommer en stor grafikk oppdatering til Anarchy Online. Dette stemmer ikke helt.

 

Det som skjer er at selve grafikk motoren blir byttet ut til den samme som blir brukt i Age of Conan (og i det kommende Secret World). Dette gjør at spiller vil utnytte moderne grafikk kort i steden for å rendre det meste i CPU (DirectX 7) slik som nå.

 

Noe av grafikken vil nok endres i prosessen, f.eks så vet vi at karakter modellene får en overhaling. Men det er ingen planer om å gjøre noe med teksturene som er i bruk osv.

 

De synlige grafikk endringene vil nok komme over tid da de vil få mulighet til å legge til nye effekter og skape mer stemning. Men jeg tviler på at Funcom noen gang vil bruke de ganske enorme ressursene det vil kreve å endre hver eneste tekstur som er i bruk i spillet nå.

 

Takk for det, grei å vite :) Lenge planlagt en tur tilbake til RubiKa ^^

Lenke til kommentar

Ah, i kveld var herlig.

En kompis og jeg ble boosta i en eller annen instance i Shadowlands hvor vi bare møtte mobs og slikt fra 38 og opp. Aner ikke hva den het, lå i Nascens Wilds elns.

Var jævlig fun. Så sku vi inn i ToTW, men der gikk det til helvete fordi noen pulla sistebossen på oss. Ja ja, vi hadde fun uansett ^^

Lenke til kommentar
Ah, i kveld var herlig.

En kompis og jeg ble boosta i en eller annen instance i Shadowlands hvor vi bare møtte mobs og slikt fra 38 og opp. Aner ikke hva den het, lå i Nascens Wilds elns.

Var jævlig fun. Så sku vi inn i ToTW, men der gikk det til helvete fordi noen pulla sistebossen på oss. Ja ja, vi hadde fun uansett ^^

Hørtes morsomt ut:)

hvilken server spiller du på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...