Bjonski Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Har blitzet 5 team mish i natt som et forsøk på å skaffe litt CRU, men feilet. Fikk bare shopfood. Legger ut et bilde av shaden og et bilde fra pen key quest. Har nesten full pred armor, mangler bare en sleeve(har en) og circlet. Endret 20. juli 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hvilken server spiller dere på? Driver og laster ned spillet nå og har registrert en free play konto. Skal prøve ut dette spillet litt, har bare 7 dager igjen av spilletiden på AOC da jeg begynner å gå litt lei av spillet. Har kun spillt fantasy mmorpg spill før(WOW, LOTRO og AOC) så kan jo være morro å prøve et scifi mmo. Kjekt at man kan prøve det gratis Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Flest spillere på RK1 (Rubi-Ka 1, Atlantean) Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ok takker Da får jeg starte opp der da, har forresten ikke peiling på noe om spillet så vet ikke hva slags rase eller klasse jeg kommer til å prøve. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Les nøye på beskrivelsen av hver enkelt samt les på alle professionenene, da finner du garantert noe du liker Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Gå til AOfroobs.com og AO-universe.com. De er en liten gullgruve av nyttig informasjon og guider som har blitt skrevet, samlet og oppdatert gjennom årene. Særlig AO-universe er godt oppdatert, og har stort sett velskrevne guider som er enkle å forstå. Når du vil finne ut mer om gjenstander og nanoprogram, kan du bruke Auno.org og AOmainframe.com. AOmainframe er nok mer oppdatert, men det er kjekt med kommentarene folk kan legge igjen ved Auno.org; f.eks. hvor en skal gå for å finne en bestemt gjenstand. Når du spør folk i spillet hvordan du kan tjene masse penger, vil de si at du bør laste ned Clicksaver, som er fullt tillatt fra Funcoms side. CS er et uunærlig verktøy for å finne bestemte gjenstander i missions, eller bare ha en mye bedre oversikt når du roller missions. Lær deg å bruke det først som sist, når du begynner å utføre missions. Fungerer best med AO i window-modus. Når du vil ha custom implants da de i butikken ikke passer deg, kan du benytte deg av Nano Nanny eller iMatrix (download link øverst til høyre) for å lage implantene virtuelt på din egen PC, og simulere effekten de gir. Angående rase / profession: Det finnes et utall diskusjonstråder i ethvert AO-forum, hvor folk diskuterer hvilken rase og profession som er best for PvP, PvM, tradeskills o.s.v. Det finnes ingen fasitløsning, og det er noe av det som gjør slike spill bra. Generelt kan du regne med at du ikke blir veldig fornøyd med din aller første karakter, og at du vil starte en ny før eller siden. Dette er helt vanlig, og ikke glem at du levler nye karakterer mye raskere etter de første, famlende skrittene. Da har du lært det grunnleggende og skjønner mye mer allerede! Carbonum armor er en type tradeskill armor som pleide å være et populært alternativ for lavere levels. Etterhvert kom Miy's armor, som en ofte kan loote fra Medusa-mobs (syngende mobs som bruker melee-angrep) i missions og utendørs. Av ting som kan gi deg penger, kan jeg anbefale at du roller missions for bl.a. Boosted-Graft: Lesser Paralyze with Indecision. "Boosted" betyr at skillene som låses hver gang du bruker en slik, vil låses i kortere tid enn en graft som ikke har "Boosted" i navnet. Disse graftene kan også hackes, og blir da åpnet for alle professions. En annen graft som alltid er populær når den er hacket, er Symbio-Graft: Playful Cub. Den gjør deg om til en to-hodet ulv, og du vil gjøre mer skade og bevege deg litt raskere så lenge dette nanoprogrammet er aktivt. Generelt: Husk at brukergrensesnittet (GUIet) kan skreddersys. Alle vinduene i menyene fra rolloutbaren øverst på høyre side (F10 for innstillinger) kan løsnes og flyttes fritt omkring på skjermen. Jeg plasserer alltid NCU-vinduet nederst til venstre, samt en rekke andre justeringer. Nå er jeg for trøtt til å nevne mer, men velkommen til AO og ha det moro med det Uansett hvilken server du spiller på, vil du finne plenty av trivelige og hjelpsomme folk. Endret 20. juli 2008 av Sundiver Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Velg RK2 (Rubi-Ka 2, Rimor) Eg skal om ikkje lenge få inf key på nt'en så det skal bli stass. Blir å skaffe 2 lvls å gjere research. Har ein del quester eg må gjere og skaffe 1k board samt gjere litt bs i tillegg. Har ein 26 adv som er ein toon som skal lvl'e inni mellom arbeidet på nt'en. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Velg RK2 (Rubi-Ka 2, Rimor) Mange flere fra forumet på RK1. Dermed er det lettere å få hjelp med noe. edit: har valgt å lage en froob advy, skulle egentlig ha en engineer som tradeskiller. men ombestemte meg og lagde en advy. Så kan jeg spille/snakke med orgen når jeg ikke har penger til gametime. Er også artig å spille på gamle måten. Slipper alt stresset med shadowlands, LE, AI etc. Endret 21. juli 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Ridier Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Først hadde jeg problemer med chaten. Etter å ha installert catalyst driver 8.7 beta funket chaten men plutselig kommer det striper på skjermen. Noen som vet hva jeg må gjøre? det er nesten værre en at chaten mangler 2 linjer. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Å basere valget vilken server som er mest folk på var ikkje noko eg tenkte på. Kjem an alltids an på vilken org du er i og kven du blir kjent med som kan hjelpe når man trenger hjelp som ikkje er selvopttat med å gjere ting åleine. Vil si at eg har fått hjelp som regel på grunn av folk eg kjenner oppgover spilletida. Men nok om det, det er hans valg. Har alltid lvlet i sub, totw, foremans og borgs helt til eg kan komme inn i ely hecks team for har alltid likt å lvle på rk siden kan bli litt masse styr på SL. Synst at adv er gøy prof å spille med. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ja for vel oppdatere litt. Har fått nt'en til 174/10 og fikk tak i inf g key'en for 3 timer siden som gjer det litt enklere en å skaffe insignia heile tida Så nå skal det bli litt oppdatering av equip og ein god del bs før eg lvler videre. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Her er hva jeg har holdt på med de siste dagene; Hadde egentlig slettet den pga. jeg gikk lei MP, men fikk den tilbake etter mange timers petition. Har nå fått meg en demon(den før Cacodemon), ikke noe vits å kjøpe den egentlig siden Caco bare krever 10 mer points, men jeg kom over den tilfeldig når jeg var innom en playershop Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Nice Har lvlet min keeper fra 49 til 75 så nå blir det litt spilling på han inni mellom får å få han til 150 for som sec10 greier. Tenkte på å farme litt sammen med nokre i orgen + andre eg kjenner Vilket våpen burde eg bruke på han når eg har nådd 150 i framtida? Lenke til kommentar
Hillbill Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Vilket våpen burde eg bruke på han når eg har nådd 150 i framtida? Tja, hva med en Frostbound reaper fra inner sanctum. Ikke umulig å få tak i, men er nodrop så du må teame med noen high-level spillere for å klare det. Ikke verdens kuleste våpen men duger greit i SL. Som Keeper har du damage auras, og du har jo diverse ting og tang som øker dmg ytterligere.... Bare husk at en keeper med høy dmg output kombinert med heal aura gjør mob som hecklers og annet styggedom svært klengete. Endret 1. august 2008 av Hillbill Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Gjer den bra damage på aliens da? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) http://auno.org/ao/db.php?id=245580 eller http://auno.org/ao/db.php?id=246016 er bra keeper våpen. edit: på tide å fjerne noen av de mange alts og lage fornuftige alts. Orgen min trenger toons for å beskytte tårnene våre. Så får lage en tower toon ;D Endret 1. august 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Locci Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Gjer den bra damage på aliens da? Det beste hadde nok vært en 112 eller et Ofab våpen.. Skal man ha excalibur så må man som regel punge ut med 200m+, det er et bra våpen men ikke helt verdt det. Huff, var uvandt og spille AO igjen. Fikk hvertfall tørka litt støv av keeperen samt at jeg jobber litt med den første toon'n jeg lagde som var en engi som ble pensjonert på level 111 ellerno. Har nå fått 30 leveler til på seg Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Takker for forslagene, skal se kva det blir til når den tid kjem han blir 150. Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Heisann. Forsatt mye liv i Ao Communityet? etter som de har meldt regn i hele neste uke, får jeg kanskje ta en liten tur innom Ao igjen. AoC var heller ikke helt det store jeg hadde håpet på. Ellers da, fått vært ute noen dager i sola i sommer? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Heisann. Forsatt mye liv i Ao Communityet? etter som de har meldt regn i hele neste uke, får jeg kanskje ta en liten tur innom Ao igjen. Merkes online at det har vært/er ferie.. Litt lite folk for tiden. AoC var heller ikke helt det store jeg hadde håpet på. Ellers da, fått vært ute noen dager i sola i sommer? Funcom ødela AoC for meg ved å skifte designet på armoren min TO ganger, nerfe klassen min og til slutt nerfe attack speed med 0.8 sek (fra 1.20 til 2.0).. Var senest i går på stranda og hadde det moro ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå