Sayid Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Vel eg meinte da ikkje at vist eg dinger 220 vil eg få 15 single ip reset som ein slags reward. Snakkket med nokon og dei meinte at man fikk eit vist antall single ip reset når får kjem til ny title level. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er det mye som har skjedd eller mye nytt som har blitt implementert i løpet av det siste året? Ja, det har da skjedd en hel del. Etter flere års tørke fra Funcom når det gjaldt nye ting, så hiver de nå items, quester og små playfields etter oss hele tiden De Lutte Høres bra ut. Er engineeren fortsatt grisekjip å spille fra 120-200? Lenke til kommentar
Taren Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Vel eg meinte da ikkje at vist eg dinger 220 vil eg få 15 single ip reset som ein slags reward. Snakkket med nokon og dei meinte at man fikk eit vist antall single ip reset når får kjem til ny title level. Du får nye IP reset hver title level utenom når du kommer til TL7, så siste gang du får IP reset er på level 190. Ellers kan man kjøpe single IP reset points for 50k VP eller i Jobe for mange penger (tror det var 200 mill eller noe sånt.. VP er i alle fall lettere å bruke siden man alltid får de til overs etter en stund) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har lagd en engineer på froob kontoen min, så får jeg spilt litt AO når jeg har tid. Han er clan, siden alle mine andre toons er omni. På tide å prøve noe nytt(eller gammelt? min første toon var clan, men skiftet til omni). Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er det enda mye aktivitet på AO? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er det enda mye aktivitet på AO? Jess.. Var vel 20-30 froobs i samme dimension som meg på noob island i dag. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 froob sier meg ikke mye, og noob island er vel der man starter? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Froob er vel kanskje ett litt nedlatende ord på nye (ikke alltids) spillere som ikke har expansion packs. De har blandet free player med noob, altså froob. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Oioi.. Mente ikke froobs. For alt jeg vet kunne det vært folk som betaler også.. Men altså, det var ca. 20-30 nye karakterer der. Lenke til kommentar
Ridier Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg har bug med chaten på AO fordi jeg kan ikke se hele texten. Bugen forsvinner ikke. Jeg installerte det i går. Er det noen som har/hatt samme problemet? Jeg trenger hjelp ellers får jeg ikke spille. Endring: er ikke sikker om det er bug men det er et problem. Takker for svar. Endret 17. juli 2008 av Ridier Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Return to Rubi-kaYou have a time-limited offer to upgrade your account with 30 days of free game time and 700 service points. - By using this offer your account will be credited with 30 days game time and 700 service points at no cost. - Your account will be reactivated as part of this offer. - Should you wish to end your subscription to Anarchy Online at no charge you are able to cancel your subscription via this site. Noen som vet om jeg må betale for dette? Står under at det koster 0.00$. Må jeg betale for 30 dager for å få 30 dager gratis, eller er dette et HELT gratis tilbud? edit: Jeg brukte det tilbudet, og fikk 30 dager gametime og 700 service points. Har ikke betalt noe hittil, så det ser ut som tilbudet er helt gratis. (kommer tilbake til dette om jeg har blitt trekt senere). Endret 17. juli 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
KVK Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg har bug med chaten på AO fordi jeg kan ikke se hele texten. Bugen forsvinner ikke. Jeg installerte det i går. Er det noen som har/hatt samme problemet?Jeg trenger hjelp ellers får jeg ikke spille. Endring: er ikke sikker om det er bug men det er et problem. Takker for svar. Dette er ett problem som oppstår om man har Radeon DX10 kort. AMD sier det er koden i spillet som er problemet. FC sier det er ett driverproblem. Men jeg har sett noen rapporter om at Catalyst 7.8 beta driverene fikser proplemet, så det ser ut til at FC hadde rett. Du kan prøve de og se om det hjelper. Endret 17. juli 2008 av KVK Lenke til kommentar
Ridier Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Jeg har bug med chaten på AO fordi jeg kan ikke se hele texten. Bugen forsvinner ikke. Jeg installerte det i går. Er det noen som har/hatt samme problemet?Jeg trenger hjelp ellers får jeg ikke spille. Endring: er ikke sikker om det er bug men det er et problem. Takker for svar. Dette er ett problem som oppstår om man har Radeon DX10 kort. AMD sier det er koden i spillet som er problemet. FC sier det er ett driverproblem. Men jeg har sett noen rapporter om at Catalyst 7.8 beta driverene fikser proplemet, så det ser ut til at FC hadde rett. Du kan prøve de og se om det hjelper. Takk skal prøve det. Endring: Fant ikke de 7.8 beta driverne du mente. når jeg ser etter 7.8 kommer det ikke beta men de eldre driverne. Har et 32-bit ATI Radeon HD 3870 kort. kunne du/noen andre finne driverne som fikser problemet? om du finner send meg linken takk Endret 18. juli 2008 av Ridier Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Catalyst 8.7 Beta er det nok det er snakk om. Og de kommer som "release" versjon istede for beta denne uken/neste uke. Lenke til kommentar
Ridier Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Catalyst 8.7 Beta er det nok det er snakk om. Og de kommer som "release" versjon istede for beta denne uken/neste uke. Ok takk :!: Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Full AO klient kræsjet nettopp XP Pro her hard-core. Jeg hadde slått på maskinen og var i ferd med å logge inn i AO mens jeg hentet en kopp te og litt frokost. Da jeg kom tilbake var skjermen sort, med en DOS-melding om at "Boot device could not be detected". Jeg ble livredd og fryktet at HDen hadde dødd på meg. Jeg restartet systemet, og det ville ikke boote. Åpnet kabinettet og sjekket koblingene, kikket i BIOS, og HDen ble detektert og listet der, så nytt forsøk. Nå gikk det å logge inn i XP, men så snart jeg kjørte AO frøs alt igjen (d.v.s musepekeren fungerte litt nå og da, men frøs til sist helt). Verktøylinjen nede var bare delvis synlig da dette skjedde. Så jeg restartet igjen, og unnlot å starte AO.. nå fungerer alt normalt. Det virker som jeg må innstallere AO på nytt, nå. Har tatt backup av prefs-folderen, men er det noe annet der jeg bør ta backup av? Dette er så kjedelig.. er 1 mission unna neste research level for engien min, da kan jeg uten problem self-caste den beste boten han har tilgang til for ennå en god stund. Hadde gledet meg til det, for jeg sliter litt med et par quests i Scheol (dauer fort når jeg blir masse-aggroet av grønne mobs). Edit: Etter et par re-starter til, samt en ny forsiktig (i den grad det er mulig) start av AO, fungerer alt som normalt igjen. Jeg har uansett tenkt å formattere og re-innstallere XP, og en ny HD bør også handles inn snart. Fikk den neste research-levelen, og det hjelper godt! Endret 19. juli 2008 av Sundiver Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tror det er på tide med en formatering her i gården også... Men med tanke på at jeg da må installere AoC igjen så tror jeg at jeg venter litt til. Dinga forresten 172 i natt, fikk meg et pen mish team. Brukte godt over 2 timer på å klarere 4-5 levels før bossroom. Også fikk jeg pen garden og sanct key i dag med god hjelp av en i orgen. Har begynt å selge ting fra alts så jeg kan fokusere på en karakter, noe som Delutte har nevnt mange ganger. Skal man komme seg noen vei så kan man ikke ha alts som stjeler penger/tid. Lenke til kommentar
KVK Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Formatering er alltid artig, kjører masse-LLF her i huset nå Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Holder på å blitze noen nanos nå. Må tjene penger til litt diverse utstyr så jeg kan kjøre litt BS før jeg levler videre. Håper jeg tjener litt på disse nanoene, de jeg har fra før er enda ikke solgt(vært i shop i tre måneder). Hvor blir det av Enno, Steiden, Momp og dere andre? Endret 19. juli 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Følger da med fortsatt, men virker som jeg selv har mistet helt interessen for AO.. (Avventer en stund til, men sletter ikke for alt i verden kontoen.. Har fortsatt spilletid frem til jul! Har vært i kontakt med Steiden aka DeLutte, og han kommer er fortsatt svært aktiv ingame, bare ikke på forumet.. Endret 20. juli 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå