flodhest Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Da har jeg begynt å spille AO. Jeg har en martial artist på stusselige lvl 4. (begynte for noen timer siden) Er ikke heeelt inne i det enda, men det kommer seg. Kan jeg bruke våpen etterhvert, eller er det kun sparking og slåing det går i når man har valgt martial art? nicket mitt er forresten flodhezht. Endret 9. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Du kan jo bruke våpen, mange bruker våpen som gir bonuser i noen skills.. Men personlig så tror jeg det beste er a bruke kunn armer og ben Og hvis du vil vite, en del sier at MA tar mer damage en enforcer`ene når du kommer senere i spillet. Grunnen er at MA`s tar utrolig mye critical hits.. Men dette er hva jeg har hørt, noen som har noe å tillfløye? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Takk for svar. Er det noe spesielt jeg må huske på i starten? Altså, har dere noen tips om hvordan man kan få en vellykket start? edit: F.eks, når burdte jeg begynne å bevege meg videre fra det stedet man havner når man nettopp har startet? Hvilket lvl bør man ligge på da? Endret 9. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Vell, mine 3-4 første ble ikke så vell lykket. Men når du skal foedele skills så må du ta på ting som mapnavigation,ting under nano&ading osv., ikke bare på damage, run speed ol. Var dette jeg gjorde feil Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg ville nok vært på det startstedet (kjent som n00b island) til jeg var rundt lvl 5. Men du må nok regne med at du bruker en character på å bare lære deg spillet, så kan du ta å starte en ny en og bli god Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) MAs har det enkelt på mange områder. For levlingtips bør du sjekke MA forumet (The Dojo) på Anarchyonline.com. Det meste du trenger å vite står der. Selv har jeg en Fixer, en MP og en fresh Trader. Mer enn nok å holde styr på. Jeg hadde minst 8-10 karakterer før, men slettet nesten alle nylig. Angrer på at jeg slettet engien min, men vel vel. Lovte hva jeg trodde var en newbie noen loot bags fra noen missions, så han i det minste kunne selge det og få en million eller to istedet for at jeg gav ham pengene. Viste seg at det var loot verdt 20m oppi der Det er også trivelig å ta med newbies på missions jeg gjør av og til, og selv om de dør en del synes de det er moro (og de får alt lootet). Edit: Link til Dojo her Endret 9. juli 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
miagi Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 har selv en MA lvl 140 i The dojo, bare pm meg for tips. Er en stund siden jeg har spillt.. MEN IKKE SETT POENG I NANO OG MAPNAVIGATION, det erre dummeste jeg har hørt. husk også at det beste for en MA er opifex, mye agility og stamina. min ma bruker bare henda, mange andre bruker bue, små håndvåpen og stokker. Så da må du selv bestemme om du vill putte i 1h 2h eller feks brawl skill. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Mapnavig= Map upgrades Nano= Nano programs Du kan kalle det dumt men du trengrt ikke å skrike Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 MEN IKKE SETT POENG I NANO, det erre dummeste jeg har hørt. Neivel? Hvordan skal du klare å booste deg selv og bruke healing-nanos, da? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 :!: Syns jeg ser en MA som ikke kan bruke heals nano :!: Men helt, altså helt helt i begynnelsen kan det jo være at du burde prioritere attack skills mer en nano, men for all del, ikke la være å sett points på dem. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg har en 217 MA, kan sikkert svare på et par spørsmål i PM Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg har en 217 MA, kan sikkert svare på et par spørsmål i PM Måtte bare spørre, hva slags damage tar du? Ble bare litt nyskjerrig siden jeg også er Ma... Lenke til kommentar
miagi Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 regner med at denne karn er en såkkalt "froob" og da skal man ikke konse på map upgrades og nano. De kommer etterhvert. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg har en 217 MA, kan sikkert svare på et par spørsmål i PM Måtte bare spørre, hva slags damage tar du? Ble bare litt nyskjerrig siden jeg også er Ma... Kommer helt ann på moob type Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Hmm, la oss si standar lvl 220 + - mobs på rubi-ka? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 opp til 7 tusen i crit, spørs om ac debuff perksa kjører. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 opp til 7 tusen i crit, spørs om ac debuff perksa kjører. :!: Jeg tar bare halvparten LEvel 162 Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hehe dette er med masse phats Lenke til kommentar
Locci Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 hm, *grue seg til SK xp* Noe sier meg at det kommer til å ta evighetere å nå 201 når en først starter på det Hvertfall med den faction jeg har nå Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 opp til 7 tusen i crit, spørs om ac debuff perksa kjører. Min rekord er 180 med Brawl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå