Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Da har jeg begynt å spille AO. :)

Jeg har en martial artist på stusselige lvl 4. (begynte for noen timer siden)

Er ikke heeelt inne i det enda, men det kommer seg. :thumbup:

Kan jeg bruke våpen etterhvert, eller er det kun sparking og slåing det går i når man har valgt martial art?

nicket mitt er forresten flodhezht.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo bruke våpen, mange bruker våpen som gir bonuser i noen skills..

Men personlig så tror jeg det beste er a bruke kunn armer og ben ;)

Og hvis du vil vite, en del sier at MA tar mer damage en enforcer`ene når du kommer senere i spillet. Grunnen er at MA`s tar utrolig mye critical hits..

Men dette er hva jeg har hørt, noen som har noe å tillfløye?

Lenke til kommentar

Takk for svar. :)

Er det noe spesielt jeg må huske på i starten? Altså, har dere noen tips om hvordan man kan få en vellykket start?

edit: F.eks, når burdte jeg begynne å bevege meg videre fra det stedet man havner når man nettopp har startet? Hvilket lvl bør man ligge på da?

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

MAs har det enkelt på mange områder. For levlingtips bør du sjekke MA forumet (The Dojo) på Anarchyonline.com. Det meste du trenger å vite står der.

Selv har jeg en Fixer, en MP og en fresh Trader. Mer enn nok å holde styr på. Jeg hadde minst 8-10 karakterer før, men slettet nesten alle nylig. Angrer på at jeg slettet engien min, men vel vel.

Lovte hva jeg trodde var en newbie noen loot bags fra noen missions, så han i det minste kunne selge det og få en million eller to istedet for at jeg gav ham pengene. Viste seg at det var loot verdt 20m oppi der :p Det er også trivelig å ta med newbies på missions jeg gjør av og til, og selv om de dør en del synes de det er moro (og de får alt lootet).

Edit: Link til Dojo her

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

har selv en MA lvl 140 i The dojo, bare pm meg for tips. Er en stund siden jeg har spillt..

MEN IKKE SETT POENG I NANO OG MAPNAVIGATION, det erre dummeste jeg har hørt.

husk også at det beste for en MA er opifex, mye agility og stamina.

min ma bruker bare henda, mange andre bruker bue, små håndvåpen og stokker. Så da må du selv bestemme om du vill putte i 1h 2h eller feks brawl skill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...