The Very End Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Agents kan twinkes til noen monster på lav level. Husker når jeg hadde en agent i teamet som kunne gjøre 15 000 AS rellativt ofte på mobs. Det var da snakk om over 50% HP'en på de mob'sa vi farmet da Husker jeg var mektig imponert da ja hehe. Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Nå er vel max AS 13 000, men ja skjønner poenget Med TTS og UA kan man få på høy QL rifle som duger bra Endret 27. april 2008 av Newsy Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hmm lurer på om eg skulle tatt å laget meg ein lav agent twink som kan brukest til litt moro Dinget 100 på nt'en så nå skal eg enten forsette å lvle eller gjere research/le mish ein stund. Har laget meg ein trox shade som er lvl 19 som er litt gøy å spille på. Når det gjelder soldieren min så fikk eg dshark ved midnatt av nokon i ein org som er i alliance med oss som gjorde clonedyke dreads Var så glad at eg hoppet nesten gjennom taket hehe Testet meg litt i bs og det gjorde saken mykje bedre enn før Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Agenten er lvl 59. Farmet shadowfade armor i går, fikk tak i hele settet. Litt tidligere på dagen møtte jeg en doctor i totw, så drepte vi GoT og GTA droppet på første kill. Så det eneste jeg mangler er DM/ML Har 2 stk bracer og 2 stk Notum Ring of the Three. Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 gz med GTA osv. Hørt dropprate er ca. 1/20 ganger. Men nå er jo ikke GTA så god lenger som den var før, nå har man jo Alien tank som er ett bedre alternativ, men den ser forsatt kul ut Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 ... så drepte vi GoT og GTA droppet på første kill. Så det eneste jeg mangler er DM/ML Pelisse of the Elysian Nymph er vel et godt alternativ for agent. De dropper jo reltaivt ofte nå om dagen. Er du heldig kan du til og med finne en på en død kropp. Pelisse finner du på named Dryads ved Shunpike, Ely. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Pelisse of the Elysian Nymph er vel et godt alternativ for agent. Ja, har lyst på den tror jeg prøver å skaffe den nå. Edit: fant en QL 100 på en dryad Endret 27. april 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tok å dro i gang eit city farm raid med 2 teams av dei som var online i orgen og fordelte så det blei så lik damage så mulig mellom 2 teams. Var vel 8-9 personer og enfoen var fra ein org i alliancen Var ganske hyggelig å gjere raiden siden det var lenge siden sist eg har deltat med i sånt stort city raid. Gjorde full raid og det droppet berre arith bot ql 235. Er det noko lignende Pelisse of the Elysian Nymph for nt som ser lignende ut? Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Pelisse of the Elysian Nymph er vel et godt alternativ for agent. Ja, har lyst på den tror jeg prøver å skaffe den nå. Edit: fant en QL 100 på en dryad Ja, de er QL 100, så kan du høyreklikke for å oppgradere. Kan oppgraderes til QL 150 Hmm. Tier3 backarmor til NT ser vel litt lignende ut tror jeg. bare i blå. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vist det var noko lignende som som den til agenten eller tier3 i lav req hadde vert kult å hatt brukt eller hatt i social. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kan jo alltids prøve å bruke Pelisse i social. Er ikke alltid prof req. funker i social taben Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Skal jaggu ta å sjekke Skal se om eg får laget meg ein ny ai armor del til nt'en, men skal sjekke om vilken ql eg kan twinke på men får se om kva det blir til. Endret 28. april 2008 av Sayid Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Lite liv her nå. Noe nytt ingame? jeg lager forresten en enforcer til level 74, ser det er en del tl3 'twinks' i BS der. Sikkert moro av og til. ellers skjer det ikke så mye Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Fikk tier1 på keeperen min i går Fikk spørsmål fra en i orgen om jeg ville komme med Xaliao(MA) å hjelpe til med å farme itemsene, så skulle min keeper og en annen sin soldier få glyphsene. Tok vel 1-2 timer totalt å skaffe alle itemsene. Novictum kjøpte jeg fra GMS til 200k pr. stk. Også kjøpte jeg bare jobe armor som kunne oppgraderes, så alt i alt kostet T1 meg i overkant av 8m. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Gjorde nettop ferdig eit fullt pande raid og skaffet meg par symbs, nokon par ql 300 symbs for langel, 1 høgre ql waist eg skal bytte ut seinare i dag på langel og og resten av symbs eg brukte litt poeng på skal eg legge i shop. Ellers så er nt'en min 116 og prøvde å gjere nanobot shelter questen og kom nesten til facility entrance og så kom eg ikkje lenger av eg klarte ikkje å mezze fort nok 2 av dei som angrep meg. Lvle meir på nt igjen siden har låvet mangen i orgen å kite ely hecks for dei når den tid kjem gidder det Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Tenkte jeg skulle teste dette ut, er gått lei grinding i FFXI, og trenger noe annet å henge fingrene i en stund... Må jeg laste ned alle exp packs i tillegg, eller har dette ingen hensikt for en nybegynner? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Du har to versjone å velge mellom. Classic: dette er froob clienten, gir deg tilgang til Rubi-ka. Full-client: Denne gir deg tilgang til alle expansion packs, og rubi-ka. Om du ikke betaler for AO så laster du ned Classic(froob), betaler du så laster du ned full-client. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Takker Er greit å starte med den som er gratis så jeg kan teste ut spillet. Jeg regner med at det er mulig å oppgradere senere...? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Selvfølgelig. Gjorde det samme selv. Endret 2. mai 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jepp, blir vel noe sånt etter hvert hvis jeg liker spillet. Virker ok så langt, litt utdatert grafikkmessig, men en oppussing av det er på vei har jeg hørt. Noen tips til en helt fersk spiller? Har vent meg til kontrollene, hvordan man sloss og litt om UI sånn basic. Har en del år bak meg i andre MMOs (FFXI, LotR:O, EVE), så takler en del sånt. Hvis noen vet om en new player guide eller lignende, eller har en sosial gjeng å invitere meg til, mottas det med stor takk Heter Zetheus in game også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå