Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm lurer på om eg skulle tatt å laget meg ein lav agent twink som kan brukest til litt moro :)

Dinget 100 på nt'en så nå skal eg enten forsette å lvle eller gjere research/le mish ein stund. Har laget meg ein trox shade som er lvl 19 som er litt gøy å spille på. Når det gjelder soldieren min så fikk eg dshark ved midnatt av nokon i ein org som er i alliance med oss som gjorde clonedyke dreads :) Var så glad at eg hoppet nesten gjennom taket hehe :) Testet meg litt i bs og det gjorde saken mykje bedre enn før ;)

Lenke til kommentar

Agenten er lvl 59. Farmet shadowfade armor i går, fikk tak i hele settet. Litt tidligere på dagen møtte jeg en doctor i totw, så drepte vi GoT og GTA droppet på første kill. Så det eneste jeg mangler er DM/ML :)

Har 2 stk bracer og 2 stk Notum Ring of the Three.

Lenke til kommentar
... så drepte vi GoT og GTA droppet på første kill. Så det eneste jeg mangler er DM/ML :)

Pelisse of the Elysian Nymph er vel et godt alternativ for agent. De dropper jo reltaivt ofte nå om dagen. Er du heldig kan du til og med finne en på en død kropp. Pelisse finner du på named Dryads ved Shunpike, Ely.

Lenke til kommentar

Tok å dro i gang eit city farm raid med 2 teams av dei som var online i orgen og fordelte så det blei så lik damage så mulig mellom 2 teams. Var vel 8-9 personer og enfoen var fra ein org i alliancen :) Var ganske hyggelig å gjere raiden siden det var lenge siden sist eg har deltat med i sånt stort city raid. Gjorde full raid og det droppet berre arith bot ql 235.

Er det noko lignende Pelisse of the Elysian Nymph for nt som ser lignende ut?

Lenke til kommentar
Pelisse of the Elysian Nymph er vel et godt alternativ for agent.

Ja, har lyst på den :) tror jeg prøver å skaffe den nå.

Edit: fant en QL 100 på en dryad :)

Ja, de er QL 100, så kan du høyreklikke for å oppgradere. Kan oppgraderes til QL 150 :)

Hmm. Tier3 backarmor til NT ser vel litt lignende ut tror jeg. bare i blå.

Lenke til kommentar

Fikk tier1 på keeperen min i går :) Fikk spørsmål fra en i orgen om jeg ville komme med Xaliao(MA) å hjelpe til med å farme itemsene, så skulle min keeper og en annen sin soldier få glyphsene. Tok vel 1-2 timer totalt å skaffe alle itemsene. Novictum kjøpte jeg fra GMS til 200k pr. stk. Også kjøpte jeg bare jobe armor som kunne oppgraderes, så alt i alt kostet T1 meg i overkant av 8m.

Lenke til kommentar

Gjorde nettop ferdig eit fullt pande raid og skaffet meg par symbs, nokon par ql 300 symbs for langel, 1 høgre ql waist eg skal bytte ut seinare i dag på langel og og resten av symbs eg brukte litt poeng på skal eg legge i shop.

Ellers så er nt'en min 116 og prøvde å gjere nanobot shelter questen og kom nesten til facility entrance og så kom eg ikkje lenger av eg klarte ikkje å mezze fort nok 2 av dei som angrep meg. Lvle meir på nt igjen siden har låvet mangen i orgen å kite ely hecks for dei når den tid kjem gidder det :)

Lenke til kommentar

Du har to versjone å velge mellom. Classic: dette er froob clienten, gir deg tilgang til Rubi-ka. Full-client: Denne gir deg tilgang til alle expansion packs, og rubi-ka.

Om du ikke betaler for AO så laster du ned Classic(froob), betaler du så laster du ned full-client.

Lenke til kommentar

Jepp, blir vel noe sånt etter hvert hvis jeg liker spillet. Virker ok så langt, litt utdatert grafikkmessig, men en oppussing av det er på vei har jeg hørt.

Noen tips til en helt fersk spiller?

Har vent meg til kontrollene, hvordan man sloss og litt om UI sånn basic. Har en del år bak meg i andre MMOs (FFXI, LotR:O, EVE), så takler en del sånt.

Hvis noen vet om en new player guide eller lignende, eller har en sosial gjeng å invitere meg til, mottas det med stor takk :)

Heter Zetheus in game også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...