Sayid Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Damn, da tar eg heller og sliter med bs i lang tid framover Har nok å bruke penger på hehe. Men trenger ikkje å samle opp endå siden eg har nok av single ip reset. Endret 11. mars 2008 av Sayid Lenke til kommentar
Mr_dude Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 jeg har sett i tower shop men finner ingenting til 250 mil som jeg kan kjøpe ))): Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 MA er lvl 150 nå, så det er 3 kjedelige gjøremål før jeg satser for fullt på Sec10: - Tokens - Research (hecks) - BS for noen armor pieces Lenke til kommentar
Sjoeoerret Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Skaffer lett tokens i s10 Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Tokens i sec10? Hvordan gjør jeg det lett der? Hvor fort? Lenke til kommentar
Sjoeoerret Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det er items der du kan trade for 4m eller 10 tokens, husker ikke hvor lett/fort det går. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 I natt så var eg med på beast raid som ikkje gjekk så bra siden det var liten raid styrke og ikkje alle hørte etter som førte med at vi mistet 1 doc etter ein annen som førte til at vi tok å samlet i pande garden og fikk tak i par folk til, men vi dro oss igjennom og fullførte. Var i tank teamet for andre gong og var ganske gøy, men var anspent siden vi hadde liten raid styrke. Fikk tak i meg Helmet of Hypocrisy og assault rifle (1 point, men veit ikkje om den er så nyttig), så fikk eg Leo's Faithful Boots of Ancient Gold + par symbs (skal selges fordi for lave enn dei eg bruker) på mandagen. Så nå gjenstår det å spare opp til beast shoulderpads og backitem Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 I natt så var eg med på beast raid som ikkje gjekk så bra siden det var liten raid styrke og ikkje alle hørte etter som førte med at vi mistet 1 doc etter ein annen som førte til at vi tok å samlet i pande garden og fikk tak i par folk til, men vi dro oss igjennom og fullførte. Var i tank teamet for andre gong og var ganske gøy, men var anspent siden vi hadde liten raid styrke. Fikk tak i meg Helmet of Hypocrisy og assault rifle (1 point, men veit ikkje om den er så nyttig), så fikk eg Leo's Faithful Boots of Ancient Gold + par symbs (skal selges fordi for lave enn dei eg bruker) på mandagen. Så nå gjenstår det å spare opp til beast shoulderpads og backitem Grattis ja, skal selv få tak i Beast Shoulderpads med tiden, bruke det i social vinduet. Da kan jeg endelig se "Kul" ut samtidig som jeg har bra gear under Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Takk. Jepp, blir vel å bruke beast armoren mest for Å ha på sosial cloths. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 noe jeg har gått glipp av? eget vindu for social cloth? Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 noe jeg har gått glipp av? eget vindu for social cloth? Jepp, kom en ny patch for ett par dager siden nå kan du Feks kjøre full Beast armor på level 1 (om du har det skaffet det da.. ) Du får ikke statsen eller noe fra det, men kan brukes som Social Cloth Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Pande raid som vanlig, men før eg skulle logge av så fikk tell av ein eg har snakket med fr og han hadde dshark til salg for 130m og var temmelig forbanna på meg sjølv at eg hadde brukt opp mine 100m på diverse items nå :/ Ingen var pålogga som eg kjente som kunne låne meg penger heller. Eg lurer på om eg skal gjere dread minst 1 gang kver gang eg er pålogga for moro skyld og se om eg er ULTRA heldig hehe Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Egentlig helt vilt å ta så mye betalt for D-shark. Vil ha den selv, men tar meg ikke råd til det, prøver å få til camping men det er ikke så lett Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg gir ikke mere enn 50m for min dshark.. får den nok uansett gratis siden orgen gjør Dreads heletiden Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har kjøpt en måned til for AO, men siden sist har jeg fått ny pc. men jeg sliter med kraftige FPS-drop.. Den ligger på 70-100, men dropper ned så lavt at det er uspillbart.. noen tips? hardware i signatur. (har nye drivere etc, kjører Crysis, bioshock og CoD4 på high). Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har kjøpt en måned til for AO, men siden sist har jeg fått ny pc. men jeg sliter med kraftige FPS-drop.. Den ligger på 70-100, men dropper ned så lavt at det er uspillbart.. noen tips? hardware i signatur. (har nye drivere etc, kjører Crysis, bioshock og CoD4 på high). Hm. dette hjelper sikkert ikke, men du kan prøve.. Da du er i "log-in" vinduet på Anarchy Online, Klikk "Settings" så går du opp til "Rendering Device" så har du kanskje en liten liste.. prøv velg en av de andre der. Jeg hadde noe av det samme problem som deg ordnet seg her.. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Får ikke opp skjermkortet som rendering device, får bare primary display. Så jeg får ikke anti-aliasing ingame, og ytelsen er crap. Endret 28. mars 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå