Windoge Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 er det ikke ca. 100Kr pr månde da ? Er det ingen rabatter ved kjøp av 6 måneder? Såvidt jeg vet er det like over 700,- per år? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) er det ikke ca. 100Kr pr månde da ? Er det ingen rabatter ved kjøp av 6 måneder? Såvidt jeg vet er det like over 700,- per år? Month(s)* Cost/month Total Cost EUR USD EUR USD 1 14.95 14.95 14.95 14.95 3 11.95 11.95 35.85 35.85 6 9.95 9.95 59.70 59.70 12 7.95 7.95 95.40 95.40 1 month = 30 days Husk også at FC tar betalt iform av euro, Kan ikke velge dollar Endret 29. juni 2005 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Locci Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) OMG OMG OMG :droool: *glede seg syyyyyykt til Lost eden kommer ut* Endret 30. juni 2005 av Loc Dogg Lenke til kommentar
akarno Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Gleder meg mest til texture oppgradering. De bildene var fra Old Athen, med den nye graffikkupdaten Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Texture upgrade til oss "Fr00bs" og Lenke til kommentar
doczi Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Hei og hopp. Har diverse chars i AO men har for mye annet å ta for meg atm så har valgt å selge accounten. Main: 205 SL / 9 AI - lvls | Doctor (doczi) Alt: 127 lvl / 0 AI - lvls | Martial Artist (dozrxiii) Alt: 100 lvl / 5 AI - lvls | Keeper (snuskeepern) og en hel haug med lowbies. Grunn: Jeg har valgt å selge accounten min ettersom jeg har mye annet å tenke på annet enn spill, Doczi er en vellkjent doctor som er respektert av de fleset i RK1 sin verden. Han er utstyrt med: full OTAF gelids x2 spec4 (mangler bok3) Azure bp (kommer iløpet av søndag) og har en del annet + symbs. Ma sitter med full imp set, 5% crit scope, alle buffs for lvl, t1 og ancient container. Prisen kan diskuteres og accounten har blitt betalt frem til |Anarchy Online 12-months recurring - EUR 95.4 (2006-02-25 17:31:56)| den har også alle expansions (Notum War, Shadowlands, Alien Invasion og Anarchy Online). Ta kontakt for å diskutere pris og måte å gjøre handel på. Ny account kostet meg 850kr,- og har valgt å selge den for rundt 800.- til 1000,-. [email protected] -Doczi Endret 30. juni 2005 av doczi Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er ikke lov å selge på forumet ... Er det i det heletatt lov å selle accounter? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 accounter er "lov" og selge, Men ikke på forumet, Så venligst ta bort den Lenke til kommentar
mhaugan Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 wow, ser bra ut jo! da kommer jeg tilbake til rubika2 når ny texture patch kommer. se opp fgor Judson "Ghefi" Stritzke 140 ? .. MA [The-Dojo] hvis de fortsatt finnes.... :/ Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 wow, ser bra ut jo! da kommer jeg tilbake til rubika2 når ny texture patch kommer. se opp fgor Judson "Ghefi" Stritzke 140 ? .. MA [The-Dojo] hvis de fortsatt finnes.... :/ Hehe. Vært borte en stund fra spillet? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Seff er den for alle typer accounter, Men er ikke sikkert at den kommer til å bli sluppet før "fr00b" tiden er over Så det er bare å vente og se *glede seg sykt* Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Når "fr00b tiden" er over, vil det bli litt trist. Kanskje veldig trist, faktisk. Jeg kjenner etterhvert mange som er fr00bs, og som av forskjellige grunner aldri vil gå over til paid, og de er virkelig hyggelige folk, f.eks. har jeg blitt kjent med en hel familie som spiller med hver sin karakter, og av både økonomiske og andre grunner kan de ikke oppgradere Slikt synes ihvertfall jeg er trist. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Når "fr00b tiden" er over, vil det bli litt trist. Kanskje veldig trist, faktisk. Jeg kjenner etterhvert mange som er fr00bs, og som av forskjellige grunner aldri vil gå over til paid, og de er virkelig hyggelige folk, f.eks. har jeg blitt kjent med en hel familie som spiller med hver sin karakter, og av både økonomiske og andre grunner kan de ikke oppgradere Slikt synes ihvertfall jeg er trist. Hehe, Vel...Jeg dog syns det er "greit" at de forsvinner, Men det er heller ikke sikkert at de blir borte, Mener å ha lest noe om at Funcom kanskje kommer til å ha det gående om de får forlenget reklamekontrakten.. Så det kan hende at de blir der...Men da skulle jeg ønske at serverene ble bedere siden det lagger noe kolosalt på rubi-ka serverene.. Spesielt i OA *grøsse* Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ja absolutt. OA lagger til tider vanvittig hardcore, og det er gjerne det første newbies kommenterer når de kommer dit. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Dere nevnte tkstur oppgradering. Vil dette gjelde på noen plasser, eller vil totalt spillet bli oppgradert? Jeg mener om de oppgradere alle tksturene på alle steder? Lenke til kommentar
mhaugan Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 froobs ? .. brenn. ja har vert borte en stund, spillte AO 1 1/2 år når det kom ut. tok et halvt års pause og spillte et par måneder til. Også en pause til, etter det har det vært earth and beyond eve online swg wow GW og nå.. trolig anarchy online igjen.. men, vet noen om The Dojo fortsatt finnes ? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tenker nok at det gjelder en total fornyelse av grafikken i hele AO, Men..Bare løse ideèr ang det...Er bare å vente ogse Lenke til kommentar
akarno Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hele RK får texture upgrades. Jeg husker "the dojo" fra en tidligere spilleperiode. Hvist det er på RK2 du mener, vet jeg ikke. Holder meg på rk1... Har ikke sett noe til en sånn guild på RK2 i hvertfall. Lenke til kommentar
Clanshora Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Wriii! fikk nettopp basic jobe armor til enfoen min.. Utenom chest plate fordi jeg ikke fikk tak i de siste delene,, Så nå kan dere bare hjelpe meg med og skaffe deler til tier 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå