Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det ikke ca. 100Kr pr månde da ? :ermm:

Er det ingen rabatter ved kjøp av 6 måneder? Såvidt jeg vet er det like over 700,- per år?

Month(s)* Cost/month Total Cost

EUR USD EUR USD

1 14.95 14.95 14.95 14.95

3 11.95 11.95 35.85 35.85

6 9.95 9.95 59.70 59.70

12 7.95 7.95 95.40 95.40

1 month = 30 days

Husk også at FC tar betalt iform av euro, Kan ikke velge dollar :p

Endret av Loc Dogg
Lenke til kommentar

Hei og hopp.

Har diverse chars i AO men har for mye annet å ta for meg atm så har valgt å selge accounten.

Main: 205 SL / 9 AI - lvls | Doctor (doczi)

Alt: 127 lvl / 0 AI - lvls | Martial Artist (dozrxiii)

Alt: 100 lvl / 5 AI - lvls | Keeper (snuskeepern)

og en hel haug med lowbies.

Grunn:

Jeg har valgt å selge accounten min ettersom jeg har mye annet å tenke på annet enn spill, Doczi er en vellkjent doctor som er respektert av de fleset i RK1 sin verden.

Han er utstyrt med:

full OTAF

gelids x2

spec4 (mangler bok3)

Azure bp (kommer iløpet av søndag)

og har en del annet + symbs.

Ma sitter med full imp set, 5% crit scope, alle buffs for lvl, t1 og ancient container.

Prisen kan diskuteres og accounten har blitt betalt frem til |Anarchy Online 12-months recurring - EUR 95.4 (2006-02-25 17:31:56)| den har også alle expansions (Notum War, Shadowlands, Alien Invasion og Anarchy Online).

Ta kontakt for å diskutere pris og måte å gjøre handel på. Ny account kostet meg 850kr,- og har valgt å selge den for rundt 800.- til 1000,-.

[email protected]

-Doczi

Endret av doczi
Lenke til kommentar

Når "fr00b tiden" er over, vil det bli litt trist. Kanskje veldig trist, faktisk. Jeg kjenner etterhvert mange som er fr00bs, og som av forskjellige grunner aldri vil gå over til paid, og de er virkelig hyggelige folk, f.eks. har jeg blitt kjent med en hel familie som spiller med hver sin karakter, og av både økonomiske og andre grunner kan de ikke oppgradere :no: Slikt synes ihvertfall jeg er trist.

Lenke til kommentar
Når "fr00b tiden" er over, vil det bli litt trist. Kanskje veldig trist, faktisk. Jeg kjenner etterhvert mange som er fr00bs, og som av forskjellige grunner aldri vil gå over til paid, og de er virkelig hyggelige folk, f.eks. har jeg blitt kjent med en hel familie som spiller med hver sin karakter, og av både økonomiske og andre grunner kan de ikke oppgradere :no: Slikt synes ihvertfall jeg er trist.

Hehe, Vel...Jeg dog syns det er "greit" at de forsvinner, Men det er heller ikke sikkert at de blir borte, Mener å ha lest noe om at Funcom kanskje kommer til å ha det gående om de får forlenget reklamekontrakten..

Så det kan hende at de blir der...Men da skulle jeg ønske at serverene ble bedere siden det lagger noe kolosalt på rubi-ka serverene..

Spesielt i OA *grøsse*

Lenke til kommentar

froobs ? .. brenn.

ja har vert borte en stund, spillte AO 1 1/2 år når det kom ut.

tok et halvt års pause og spillte et par måneder til. Også en pause til, etter det har det vært

earth and beyond

eve online

swg

wow

GW

og nå.. trolig anarchy online igjen..

men, vet noen om The Dojo fortsatt finnes ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...