Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når eg hører snakk om pande greier så blir eg litt misunnelig hehe. Har utsatt lenge å skaffe ringen til pande. Har for det meste brukt heile helga på for det meste på enfoen og har gjort par city raid også og var heldig med å få strong lead viralbots ql 114 :) Så det blir å oppdatere enfoen og gjere meir city raid for bots til enfoen.

Lenke til kommentar
Lite som skjer..

Har forøvrig sett at det er noen Martial Artists som løper rundt med et bittelite våpen (ser ut som et knøttlite sverd), men ingen vil si meg hva det er for noe :p

Noen som vet?

Hei.

Våpnet du lurer på er nok: Piercing Evil, ganske greit våpen (for pvpers) siden det har Sneak Atck, Fast Attack. Hjelper på Alphaen til MA'er. Er også en del agenter som bruker det våpnet da dem ganker i pvp :|

Lenke til kommentar

Ganske heftige requirements, har sett et par Martial Artists på level 150 som bruker det.. Vil da tro at det er rimelig vanskelig å equippe? Er ikke sikkert det er samme våpen vi snakker om, men jeg skal prøve å ta et screenshot neste gang jeg ser en Martial Artist med en slik en :)

Lenke til kommentar

Delutte er litt beskjeden, så jeg tenkte at jeg burde gi han litt credit :) Top DD i Pande for tida, kan tenke meg at det er moro. Ikke nok med det, men et lite hav foran de andre.

For min egen del avventer jeg litt med TL 7 ting. Koser meg med lave alts i stedet. Holdt en del Ground raids med en doc og sold (lvl 37) Har til og med fått phats xD. Så soldieren har Supple chest haha. Har også en Spiritual bot, men gadd ikke lage armor av den.

Men nå er AI levels maxet atm, så da blir det litt levling på de to. Lvl 50 nå, og jobber med å fullføre research på de. Kan være at jeg tar en pause etter at research er ferdig, for å få semitwinke litt da. Tar det litt pø om pø. Kjekt å ha noen høye alts for OB når en skal ut å jakte i SL, CM/ Web/ PNH for doc er glitrende.

Lenke til kommentar
Ganske heftige requirements, har sett et par Martial Artists på level 150 som bruker det.. Vil da tro at det er rimelig vanskelig å equippe? Er ikke sikkert det er samme våpen vi snakker om, men jeg skal prøve å ta et screenshot neste gang jeg ser en Martial Artist med en slik en :)

Piercing Evil finner du helt ned i QL 220, det er nok den de bruker :) Er fra QL 220-260.

Lenke til kommentar
Delutte er litt beskjeden, så jeg tenkte at jeg burde gi han litt credit :) Top DD i Pande for tida, kan tenke meg at det er moro. Ikke nok med det, men et lite hav foran de andre.

For min egen del avventer jeg litt med TL 7 ting. Koser meg med lave alts i stedet. Holdt en del Ground raids med en doc og sold (lvl 37) Har til og med fått phats xD. Så soldieren har Supple chest haha. Har også en Spiritual bot, men gadd ikke lage armor av den.

Men nå er AI levels maxet atm, så da blir det litt levling på de to. Lvl 50 nå, og jobber med å fullføre research på de. Kan være at jeg tar en pause etter at research er ferdig, for å få semitwinke litt da. Tar det litt pø om pø. Kjekt å ha noen høye alts for OB når en skal ut å jakte i SL, CM/ Web/ PNH for doc er glitrende.

Jeg synes forresten det er litt waste med research før du er level 100, går mye XP på lowbie research da du er lav level fra før av, mens da du kommer til Ely caper du nok både XP og Research ;)

Er level 130 med adv'en min nå, skal ta den til Sector10 med soldiern min. håpe jeg får ett par AI Dings :D

Lenke til kommentar
Er level 130 med adv'en min nå, skal ta den til Sector10 med soldiern min. håpe jeg får ett par AI Dings :D

[Helpbot]: Merko (Level 101 / Defender Rank 2) is a Clan Adventurer, Applicant of Serendipity »» More Information

:D :D

Selv har jeg blitt lvl 102 med keepern min.. Har gjort en del LE mish og har fått type 18 og noen AI lvls..

Har pred vest, pants, gloves og boots.. men trenger nye sleeves og helmet(Carb ql 63 er liksom ikke teh shit) :)

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Blir vel å få enf min til 130 for å perke Bio Rejuvenation for deretter oppdatere armor og ncu. Så blir det vel å gjere research i ely heck og gjere le mish. Fikk på eit kyr sword type 112 på han i går, men husker ikkje helt ql.

Tenkte å oppdragere min andre account til alle expansion packs som eg har min banktoon på for å lage meg ein doc i lvl 210 eller noko sånt. Litt greit å ha vist eg skulle vandre rundt i sl for dyna's og og raid o.s.v.

Lenke til kommentar

Bah fikk lyst å spille litt nå, men eg sitter her på skulen på laptopen. Dumt at eg ikkje kan spille her siden får eg beskjed om at eg ikkje kunne motta dimension informasjon bla bla bla. Så irriterende :)

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Bah fikk lyst å spille litt nå, men eg sitter her på skulen på laptopen. Dumt at eg ikkje kan spille her siden får eg beskjed om at eg ikkje kunne motta dimension informasjon bla bla bla. Så irriterende :)

Nei anntar portene er blokka på skolen, må vel gjennom SSH tunnel isåfall (litt avansert)

Lenke til kommentar

Nei anntar portene er blokka på skolen, må vel gjennom SSH tunnel isåfall (litt avansert)

Er ikke noe vits å spille på skolen uansett... Værre lag skal du lete lenge etter når det er 1000++ elever som sitter på nettet samtidig..

Lenke til kommentar

Er ikke noe vits å spille på skolen uansett... Værre lag skal du lete lenge etter når det er 1000++ elever som sitter på nettet samtidig..

Det er sant, tenkte ikkje over det :)

Vilket våpen burde eg bruke i lvl 150 når eg skal parkere han i det lvl for ein lang periode?

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Det er sant, tenkte ikkje over det :)

Vilket våpen burde eg bruke i lvl 150 når eg skal parkere han i det lvl for ein lang periode?

Du sier at du fikk på et Kyr sverd på lvl 130, og dette funker bra i Ado. Men i soner under Ado, RK og mot aliens er Pained Panther bedre.

Jeg antar at siden du sier du skal være 150 lenge, så satser du på Sector 10, og kanskje litt BS.

Kyr blir bedre når du kan få på ca QL 220. PP er også bedre i PvP, da denne er raskere og mye høyere max damage. Men ikke spør meg om PvP, der er jeg rimelig blank. Min taktikk der er Full def, rage hele tida og spamme absorbs.

Lenke til kommentar
Nå er engien min snart 210. Etter at jeg kom til inferno går det MYE raskere å levle. Det gikk faktiskt så fort at jeg henger kraftig etter på utstyrsfronten!

Jepp var sånn med min sol også når eg kom til inf også :) Takker så mye DaTe :) Jepp det blir ein god del s10 og bs for penger, titler og vp's ogsp raids innemellom der.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...