Sayid Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Grattis med dei nye ql 300 symbsa som er sett på plass Tenkte på å oppdatere symbsa mine sjølv og lurte på kva som er best å gjere å skaffe meg dei fra pocketbosses eller rett å slett å kjøpe dei? Vil det ta lang tid å skaffe patterns til dei? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 DeLutte er virkelig en fæling til å spille Bra jobba! Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Vel Sayid, enkelte symbiants er svært dyre. Mitt råd er at du først og fremst finner ut hva du trenger (hvilke ql) av hver symb. Tenker du på den 215 charen din, så kan du se etter symber mellom ql 200 - 240. Husk at ikke alle symbiants finnes i ql 220, f.eks. Du skal få en nyttig link. Søk her på artillery symbs, som vel er det du kan bruke. http://aopocket.tngk.com/ Og så sjekker du GMS. Da vil du se at noen koster ikke mer enn 1 million, mens andre gjerne kan koste 2-300 millioner. Head og eye er dyre, sannsynligvis right og left arm også. Når det gjelder disse som er så dyre, så bør du nok heller farme noen patterns. Det fine med linken du fikk, er at der står det hvor pattern dropper også De Lutte Endret 14. januar 2008 av DeLutte Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Fyttigrisen!!! Gratulerer Steiden, dette var godt gjort, nå er det bare litt perkreset igjen da Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Takk for infoen delutte. Skal sjekke liken ut for symbs. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Litt moro må man jo ha Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvilke item er det? Small Refrigerator samt Large Refrigerator. Kjøleskap Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Huff, ser ikke ut som dere blir kvitt meg med det første. Dimmet fra militæret grunnen at jeg besvimte på skolen for 2-3 år siden, pga det vil ikke militæret ha meg inn Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 HEHE!! Håper du dimmet, og ikke muddet. Vel, en av oss skal uansett låne AI settet ditt i 12mnd+. Det har du allerede lovet bort Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 HEHE!! Håper du dimmet, og ikke muddet. Vel, en av oss skal uansett låne AI settet ditt i 12mnd+. Det har du allerede lovet bort Hehe Hva vil "muddet" si? at jeg prøvde å dimme med vilje? Uansett, legen som sa jeg ikke var tjenestedyktig så kunne ikke inn Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Nei, det er ikke enkelt å komme inn i militæret. Jeg satset på et år i transportskorpset med flytting av tanks og annet materiell, men ble plassert i sivilforsvaret pga "dårlig" hørsel. Det er 22 år siden nå, og har enda ikke hørt noe fra dem. De Lutte - fant seg andre ting å transportere Endret 16. januar 2008 av DeLutte Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 HEHE!! Håper du dimmet, og ikke muddet. Vel, en av oss skal uansett låne AI settet ditt i 12mnd+. Det har du allerede lovet bort Hehe Hva vil "muddet" si? at jeg prøvde å dimme med vilje? Uansett, legen som sa jeg ikke var tjenestedyktig så kunne ikke inn Neida, det vil si at de kan "hente deg inn igjen" til ny vurdering. Skjedde med noen når jeg var inne. Jeg har forresten ingen problem med folk som ikke vil inn i militæret. Det var faktiskt den mest bortkasta tiden i mitt liv. Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 HEHE!! Håper du dimmet, og ikke muddet. Vel, en av oss skal uansett låne AI settet ditt i 12mnd+. Det har du allerede lovet bort Hehe Hva vil "muddet" si? at jeg prøvde å dimme med vilje? Uansett, legen som sa jeg ikke var tjenestedyktig så kunne ikke inn Neida, det vil si at de kan "hente deg inn igjen" til ny vurdering. Skjedde med noen når jeg var inne. Jeg har forresten ingen problem med folk som ikke vil inn i militæret. Det var faktiskt den mest bortkasta tiden i mitt liv. Aha vel jeg ble skrevet ut "permanent". ville ikke få ny innkalling. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Endelig har eg fått tak i Icy Shoulderpads , men har ikkje endå råd til combat program siden rest av mine penger gjekk til 3 symbs. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Endelig har eg fått tak i Icy Shoulderpads , men har ikkje endå råd til combat program siden rest av mine penger gjekk til 3 symbs. Gratulerer Bilde! Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Takker Pic Endret 17. januar 2008 av Sayid Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Takker Pic Hehe nice Combat programs koster 100-200m, Master Combat koster 5-15m tror jeg om det er de du skal ha Endret 17. januar 2008 av Newsy Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Takker Pic Hehe nice Combat programs koster 5-15m, Master Combat koster 100-200m tror jeg om det er de du skal ha Motsatt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Ble lvl 150 med Schiner i natt, så nå har jeg fått på plass Sworn Knight's Pauldrons, men finner ikke "Visuals -> Misc -> Shoulderpad options". Vil ikke ha både sided shoulderpad og Sworn over hverandre, siden det ser stygt ut. Har også fått kjøpt Research Attunement Device - Health Level Two, som adder 15 på hver ability Endret 18. januar 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå