Abruzzi Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Joa takk. Bra det. Men hadde håpet på å få noen tips fra dere her. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Når du lager ny character med helt ny account, vil du mest sansynlig får en ARK (Advisors Of Rubi-Ka) på besøk. Disse jobber med å hjelpe nye folk, og du kan spørre hva du vil Noen generelle tips: Ikke spør folk etter penger hele tiden Vær høflig mot folk. Godt community, lite fjortiser Ikke gi opp! UTROLIG mye å sette seg inn i. Pass deg for svindling fra folk. (hehe, litt motsigende mot det med godt comunity... De fleste er veldig greie, men alltid noen... En fyr ga meg dødsmye uten å få pengene jeg skulle trade mot... Kunne stukket av, men ga han pengene og advarte han for folk som stikker av med stuff - seff kan man bli bannet da. hvist det blir raportert) Det var vel noe... Men du driter deg nok ikke ut , skal mye til, siden det er så vanvittig mye å lære Endret 25. juni 2005 av Icluz Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Takk for de tipsene. Skal ta de med meg. Lenke til kommentar
Clanshora Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Samma gjorde jeg en gang, skulle trade ett sett med carb armor med en fyr. Jeg spurte om han ville ha det i en backpack eller uten.. Han valgte backpack, jeg kunne godt gi han en tom backpack Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 hah.. dagens Alien angerp @ Stret West Bank: Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Hva slags levels var de på de alienene som angrep Stret West Bank? Holdt på med missions da beskjeden kom (reaktiverte for et par dager siden). BTW.. interssante program på Discovery Channel i kveld for alle som liker aliens.. hehe. Endret 26. juni 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hva slags levels var de på de alienene som angrep Stret West Bank? Holdt på med missions da beskjeden kom (reaktiverte for et par dager siden). BTW.. interssante program på Discovery Channel i kveld for alle som liker aliens.. hehe. aner ikke, dem var alle "too high lvl" sak, var litt morro å se aliens bli eid :!: men faen å mye lag det var der.. hehe Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Hva slags levels var de på de alienene som angrep Stret West Bank? Holdt på med missions da beskjeden kom (reaktiverte for et par dager siden). BTW.. interssante program på Discovery Channel i kveld for alle som liker aliens.. hehe. aner ikke, dem var alle "too high lvl" sak, var litt morro å se aliens bli eid :!: men faen å mye lag det var der.. hehe Ja, lag ja. Det oppstår som regel en sinsyk form for lag rundt alien attacks. Vet ikke hvorfor, men holder meg unna slike raid siden pc`en min nesten dauer når den ser 20 romvesner på skjermen sammtidig Lenke til kommentar
akarno Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Først er det lvl 15 + - aliens... Så kommer det lvl 150 + - aliens.. og en 200+ boss som tåler evig... Min lvl 138 MA traff den bare av og til.. sikkert lvl 300 nokke (dette var i går, lvlene kan sikkert variere) Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har akkurat kommet til athen og funnet den rottehalen. Hva annet kan jeg gjøre der? Lenke til kommentar
Clanshora Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 phew, skulle kommet med boten min der gitt!:D Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Foregikk hele festen bare på RK1 eller noe? Så aldri noen meldinger om samlinger eller radiokanalen (Gridstream). Gikk til hjemmesiden til stasjonen og så bare RK1 nevnt der. Gjorde et aldri så lite kupp i går Jeg sjekket world search (player shops) da min Perennium Beamer trenger sårt en utskifting. Det viste seg at det var en type som solgte en QL 200 Superior Perennium Beamer for bare 10 mill..! Jeg bommet på butikken hans og rotet gjennom alle terminalene i 2 andre i nærheten før jeg endelig fant den (inkludert 1 stk. AO kræsj). Det var deilig å plukke den opp for minst 15 mill. mindre enn jeg hadde regnet med å måtte betale. Nå trenger jeg bare en liten wrangle.. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Gidstream dekking + party i "reet retreat" og "Neuters r us" foregikk fra lørdag morgen til mandag morgen. RK1 ble dekket frem til søndag morgen, så kom RK2. Jeg vant en Alien Invation plakat i et race på lørdag faktisk Har også en venn som vant 5m på RK1, og en Leetkey på RK2 (men den går for hele kontoen. Leetkeyen gjør at man kan ha masse tidie - spesielle - leets rundt seg for fun... Eks: "Calculeet" og "Athleet" Du skulle sjekket kalenderen. Der står all tider... http://www.gridstream.org/gsp-nextgen/subpages/calendar.aspx Er shows der hver dag.. Pleier alltid å høre på den kanalen mens jeg spiller AO. Gøy å sende inn requests til DJ'ene og leke seg med de... Sendte inn request om spetakkel idag (bergenske gruppen)... Tidi når hun sa "We've got a song request for Akarno, and he wants to hear Spetakkel - Bror (sagt på en veldig merkelig skotsk måte)... I don't know if I'm pronouncing it right, so send me a tell how to say it Hehe, det var tidi Endret 27. juni 2005 av Icluz Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Ok. Jeg pleier å høre på annen musikk eller stasjoner når jeg spiller. Leet key har jeg fra før, fikk den da jeg forhåndsbestilte AI Skal også forhåndsbestille den neste ekspansjonen. Jeg har ikke hørt så mye på Gridstream før, men det jeg hørte da var veldig bra, med god musikk og prat. Jeg tror trygt man kan telle antall MMORPG spill med egen radiokanal på en hånd.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ahh det er så hat å kjøpe feil ting som er dyrt ... Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Ahh det er så hat å kjøpe feil ting som er dyrt ... :!: Jeg slepper å tenke på det, har ikke rå til noe alikavel Endret 28. juni 2005 av The Very End Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Ja jeg og vil ha radio på AO? Endret 29. juni 2005 av mini me Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg har en lillebror som for tiden spiller Anarchy Online gratis på nett. Jeg har absolutt null interesse for dette spillet, men han har lyst til å oppgradere til Shadowlands i 6 måneder. Er det noen som vet hva dette blir å koste i NOK, ca? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 er det ikke ca. 100Kr pr månde da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå