Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Nå tror jeg virkelig jeg har funnet min nisje når det gjelder creds. :p

For fire dager siden hadde jeg 2m. Nå har jeg 54m, og det er etter å ha brukt 20-30 mill på armor, imps og symbs. Hadde jeg visst at det var så lett å selge basic armor, hadde jeg startet med det for lenge siden. Selger dem i Borealis på neut-traderen min, så jeg når ut til både OT og Clan.

Så lenge jeg har spilt AO har jeg vært så å si "fattig", så det er en helt ny opplevelse for meg å bare kikke etter armor, og stikke og kjøpe et par shoulderpads for 17m :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, nå er nok mitt AO eventyr slutt. Har spilt det nå siden dagen froob's kom. Har vært morsomt, selv om jeg aldri har blitt tl7. Dessverre har ikke AO egentlig vært spesielt morsomt det siste året. Men folkene har holdt meg der.

 

Ikke noe vits å spørre om phatz, for alt er nok fordelt alt ;>

 

Lykke til på Rubi-Ka folkens, nå er det slutt for meg.

Lenke til kommentar

Testet AO på bærbar pcen :) Ligger mer 30fps i Rome.. Så dette lover bra :D

 

Får lønning den tiende, så da blir det nok noen levler på Xaliao(digger MA, critter ofte.. kan heale, trenger ikke våpen.. etc etc)

 

Men må få fart på tokens.. etter jeg fikk tilleggspakkene har jeg gjort svært få missions, har for det meste bare grinda hecks.. noe som blir kjedelig etterhvert :)

 

I mars blir det Age of Conan, men AO koster ikke så mye at det gjør noe.. så kommer nok til å spille begge :)

Lenke til kommentar

Age of Conan kan eg berre gløyme å teste ut for eg har ikkje giddet å investere penger i ein stasjonær pc endå som takler BF2, AoC og andre spill som krever ein god del av maskina. Fikk Langel opp i 210 for par timer siden og testet ut bs som gjekk rett dass. Ikkje eg er så god i pvp. Så nå skal eg skaffe meg ql 300 ofab shark mk1 og 5 types, så eg kan bruke den til eg kan få tak meg i dshark.

Lenke til kommentar
Age of Conan kan eg berre gløyme å teste ut for eg har ikkje giddet å investere penger i ein stasjonær pc endå som takler BF2, AoC og andre spill som krever ein god del av maskina. Fikk Langel opp i 210 for par timer siden og testet ut bs som gjekk rett dass. Ikkje eg er så god i pvp. Så nå skal eg skaffe meg ql 300 ofab shark mk1 og 5 types, så eg kan bruke den til eg kan få tak meg i dshark.

 

AoC krever nok en god del mere enn BF2, men du får fint en PC til rundt 3600kr som takler AoC greit ;)

 

Skal vel teste AoC, får se når jeg får tid siden jeg reiser i militæret om 8 dager..

Lenke til kommentar

Har startet en trader. Er i level 14 nå, og har akkurat equippa en QL46 Pump Trainee :D Skal gå og herje litt i subway nå, tenkte jeg. Er 6 poeng fra å kjøre den på 100%, men drains tar seg av den biten ^^

Trader var moro det, fant jeg plutselig ut. Har prøvd en gang før, men det ble bare kål.

 

EDIT: You hit Discarded Pet for 585 points of projectile damage.Critical hit!

Nesten 600 crits på lvl 14? Fy f*** så fett XD

Har aldri hatt så mange one-shot kills før :p

 

Skal vel teste AoC, får se når jeg får tid siden jeg reiser i militæret om 8 dager..

Skal i militæret selv. Reiser på onsdag. Hvor skal du hen? Selv blir jeg sendt opp til Setermoen. :p

Endret av Trylleblyant
Lenke til kommentar
Har startet en trader. Er i level 14 nå, og har akkurat equippa en QL46 Pump Trainee :D Skal gå og herje litt i subway nå, tenkte jeg. Er 6 poeng fra å kjøre den på 100%, men drains tar seg av den biten ^^

Trader var moro det, fant jeg plutselig ut. Har prøvd en gang før, men det ble bare kål.

 

 

det skulle ikke vært noen sak å equippet en lvl 50 pump master helller, det var på det lvl jeg fikk den min trader tilbake i den tiden jeg spilte, (men da var det ikke NCU restriksjoner heller så sette inn nye NCU'r var piece of kake)

Lenke til kommentar
det skulle ikke vært noen sak å equippet en lvl 50 pump master helller, det var på det lvl jeg fikk den min trader tilbake i den tiden jeg spilte, (men da var det ikke NCU restriksjoner heller så sette inn nye NCU'r var piece of kake)

Nei, det hadde ikke vært noe problem sånn sett, men det er bare det at jeg har ikke 100 mill til overs :p

Lenke til kommentar
noen som har en god ide på hvordan jeg kan skaffe meg ett par chapmans? Fikk sjokk når jeg så prisen...

 

Det samme gjelder denne engi-nanoen, den finner jeg rett og slett ikke. Har kjørt clicksavern glovarm: Engineer Composite Special Tradeskills (8 hours)

 

 

Har forresten sett deg Langel...flere ganger

 

Chapmans må du kjøpe eller så må du vente til neste Heloween. Dropper i missions gitt av leet Dracula

 

EDIT:

Nanoen må du kjøpe i SL, dropper ikke i missions eller som reward.

Endret av Paula
Lenke til kommentar
Testet AO på bærbar pcen :) Ligger mer 30fps i Rome.. Så dette lover bra :D

 

Får lønning den tiende, så da blir det nok noen levler på Xaliao(digger MA, critter ofte.. kan heale, trenger ikke våpen.. etc etc)

 

Men må få fart på tokens.. etter jeg fikk tilleggspakkene har jeg gjort svært få missions, har for det meste bare grinda hecks.. noe som blir kjedelig etterhvert :)

 

I mars blir det Age of Conan, men AO koster ikke så mye at det gjør noe.. så kommer nok til å spille begge :)

 

Du må jo skaffe deg dual shen sticks =D

Lenke til kommentar
herlig! Nå har Enno1337 kommet seg til Pen. Det ble mye styr, hadde problemer med Rubberbanding i Pen, og ble drept noen ganger. men kom frem til slutt altså.

 

Rubberbanding i pen kommer av at du har hatt på deg dykkerdrakten. Hvis du tar av deg den og relogger med en gang du kommer til pen så får du ikke det problemet. Er en kjent bug blant mange i AO :dribble:

Lenke til kommentar
herlig! Nå har Enno1337 kommet seg til Pen. Det ble mye styr, hadde problemer med Rubberbanding i Pen, og ble drept noen ganger. men kom frem til slutt altså.

 

Rubberbanding i pen kommer av at du har hatt på deg dykkerdrakten. Hvis du tar av deg den og relogger med en gang du kommer til pen så får du ikke det problemet. Er en kjent bug blant mange i AO :dribble:

Eller du kan bare ta av dykkedrakta før du zoner inn til selve pen ;p

 

Har startet en trader. Er i level 14 nå, og har akkurat equippa en QL46 Pump Trainee :D Skal gå og herje litt i subway nå, tenkte jeg. Er 6 poeng fra å kjøre den på 100%, men drains tar seg av den biten ^^

Trader var moro det, fant jeg plutselig ut. Har prøvd en gang før, men det ble bare kål.

 

EDIT: You hit Discarded Pet for 585 points of projectile damage.Critical hit!

Nesten 600 crits på lvl 14? Fy f*** så fett XD

Har aldri hatt så mange one-shot kills før :p

 

Skal vel teste AoC, får se når jeg får tid siden jeg reiser i militæret om 8 dager..

Skal i militæret selv. Reiser på onsdag. Hvor skal du hen? Selv blir jeg sendt opp til Setermoen. :p

Bardufoss her ;)

Lenke til kommentar
noen som har en god ide på hvordan jeg kan skaffe meg ett par chapmans? Fikk sjokk når jeg så prisen...

 

Det samme gjelder denne engi-nanoen, den finner jeg rett og slett ikke. Har kjørt clicksavern glovarm: Engineer Composite Special Tradeskills (8 hours)

 

 

Har forresten sett deg Langel...flere ganger

 

Chapmans må du kjøpe eller så må du vente til neste Heloween. Dropper i missions gitt av leet Dracula

 

EDIT:

Nanoen må du kjøpe i SL, dropper ikke i missions eller som reward.

 

 

inf garden? Har nøkkel til pen og ado, kan ikke finne den der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...