Whoopzi Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Kaster meg på ut i det blå, på et forum jeg fant ;D Men Implanten er nå blit QL 227, og med enda en cluster i tviler jeg på at jeg kan klare å få den på. Det vil bli vanskelig nok å få inn QL 227 (1277 i treatment). Da har nok den som har laget implanten for deg veldig høy NP skill. Det fungerer slik: 1-49 ingen bumping av ql 50-99 bumper 1 ql 100-149 bumper 2 qls 150-199 bumper 3 qls 200-249 4 250-300 5 NP req for at ql skal bumpe opp er : Faded cluster; 100 np over skill som kreves for å lage implant bumper den 1 ql (200 over bumper med 2, 300 over med 3 osv) Bright cluster; 200 np over skill som kreves bumper med 1 ql (400 over med 2 ql etc) Shiny cluster; 300 +1 (600 +2 osv) Da lønner det seg og spørre trade skilleren hvor mye han har før du ber han lage implant for å unngå dette problemet Endret 19. desember 2007 av Whoopzi Lenke til kommentar
Whoopzi Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) yup Ikke nå lengere Endret 19. desember 2007 av Whoopzi Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Kaster meg på ut i det blå, på et forum jeg fant ;D Men Implanten er nå blit QL 227, og med enda en cluster i tviler jeg på at jeg kan klare å få den på. Det vil bli vanskelig nok å få inn QL 227 (1277 i treatment). Da har nok den som har laget implanten for deg veldig høy NP skill. Det fungerer slik: 1-49 ingen bumping av ql 50-99 bumper 1 ql 100-149 bumper 2 qls 150-199 bumper 3 qls 200-249 4 250-300 5 NP req for at ql skal bumpe opp er : Faded cluster; 100 np over skill som kreves for å lage implant bumper den 1 ql (200 over bumper med 2, 300 over med 3 osv) Bright cluster; 200 np over skill som kreves bumper med 1 ql (400 over med 2 ql etc) Shiny cluster; 300 +1 (600 +2 osv) Da lønner det seg og spørre trade skilleren hvor mye han har før du ber han lage implant for å unngå dette problemet hehe... jeg gjorde det med Enno... brukte Mech bug'en, vet ikke hvor mye skills den gav, men nå er det helt slutt på det. dessverre!! Jeg var vel egentlig klar over at NP betydde noe for bumping, men hadde ikke de eksakte tallene. Vil dette si at hvis jeg putter inn en cluster til så vil den ikke øke i QL dersom jeg møter NP skill akkurat? Det er i tilfelle godt nytt. Når det er sagt, så gikk fikk jeg inn den implanten. kunne nok klart å få litt mer treatment, men trengte ikke mer. Det som var litt spesielt var at jeg plutselig ikke hadde nok Agility til å sette den inn Men Enforcer symbianter flyter ikke akkurat over av agility, så et bein med agility gjorde susen. Nå er også den lille enforceren perket tilbake, og klar til dyst. Nå skal det farmes litt bot'er slik at jeg kan lage CM. Målet i det fjerne er å få på en QL 259 SoC. Men det går nok en stund før det målet nås Har farmet noen typer til Ofab imens, men det er ikke spesielt moro hehe. Lenke til kommentar
Whoopzi Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har du akkurat nok til å putte inn clustern vil den ikke øke (Lavere req på bright, enda mindre på faded) Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Da har jeg omsider fått resatt de 48 perkene mine, og skaffet mesteparten av de twink items jeg trenger fra Pande. Mangler enda Capricorns guide to Alchemy. Denne gir 10 i psychic, men er ikke sikkert jeg trenger den. Før jeg begynner å sette på twink items, amor og div nanobuffs, så er skillene følgende med vanlig oppsett: Treatment: 1706 -- Agility: 1249 - Sence: 1194 - Strenght: 1159 - Intelligence: 1101 - Psychic: 1090 og Stamina: 1084. ql 300 Symbiants krever 1276 i 3 abilities, samt 2088 i Treatment. Kommer til å legge inn en liten guide her, i tilfelle andre skal til med noe lignende. De Lutte Endret 22. desember 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
kiim Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvorfor ikke vente på medical research3? blir så mye lettere med 100 ekstra gratis treatment. har fullt intel infantry set liggende untatt 280 support brain som skal på keepern min når medical 3 er ferdig Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvorfor ikke vente på medical research3? blir så mye lettere med 100 ekstra gratis treatment. har fullt intel infantry set liggende untatt 280 support brain som skal på keepern min når medical 3 er ferdig Om han har 1.7k Treatment uten twinkgear er det jo 0 problem og skaffe 300 til. 80 SFA 20 Expertise 25x2 Pistols 78 Med suit 100+ Clinic Lenke til kommentar
kiim Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 vanskelig å få plass til medsuit og 2 treatment pistoler når du skal ha 1276 i 3 abilities i tillegg;P vanlig oppsett? har han brainsymb inne forsvinner masse treatment når den tas ut. samme gjelder for eye og r-hand. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Kiim har rett, jeg fryktet også selv at dette ville bil et problem. 300 support Ear og Eye gikk først rett inn, men jeg mister jo 133 i treatment og 67 i Intelligence, når jeg tar ut 280 Support Brainen. Så om jeg beholder den på, så vil det føre til at jeg må ha 2221 i treatment + 1343 i intelligence, ved siden av de 1276 i Agi og Sence. Det gikk ganske enkelt ikke. Jeg manglet ca 50 i treatment. Kan heller ikke inkludere org contracts. Medical research er vel og bra, men det vil gå vinter og vår før den er ferdig. Er redd Offensive blir prioritert nå i research bransjen Løsningen vil nok bli å skaffe Hadrulf beltet. Her kan jeg hente 105 i abilities, fordelt på 35 i Agi, Sence og Int. Kommer til å ta av V-five og mister dermed 60 i Int. Men tar på en Chapman og en OET jess pistol og dermed har beltet og pistolen gitt meg tilbake 55 av de 60 jeg mistet i Int. I tillegg har jeg nå fått 25 mere i Treatment, samt 35 mer i Sence, noe som gjør at jeg kan bruke Medsuit i chest (+20 treat). Total gevinst +45 i treat. Eller jeg kan kjøre på med 2 x chapman og få byttet ut andre slots som er bundet opp i treatment med noe som gir intelligence. Vi får se. De Lutte Endret 23. desember 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) vanskelig å få plass til medsuit og 2 treatment pistoler når du skal ha 1276 i 3 abilities i tillegg;P vanlig oppsett? har han brainsymb inne forsvinner masse treatment når den tas ut. samme gjelder for eye og r-hand. Vel, bytt ut medsuit med Perks, så bruker du Lya's armor og Mys' til de andre abilities Burde ikke være noe problem etter alle de nye buffing items har kommet in-game. Endret 23. desember 2007 av Newsy Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Dette kan du ikke ha prøvd deg på :-) Lya armor er helt ubrukelig. Når det gjelder Miy, så kommer jeg til å bruke Sleeves av og til, og det er det hele fra den kanten. En trenger kraftigere skyts på dette her. De Lutte Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvis du trenger en 243 Miy Nano helmet for Int og Psy, så har jeg det. Husker ikke hvor mye den gir, men det er litt Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Takker for tilbudet Enno, men jeg har en 277 Miy Nano armor helmet. Den adder 20 i Int og 14 i Psy. Men etter at jeg fikk tak i Fly Catcher, så blir nok de foretrukket på int/psy i head. På support symbs trenger jeg også de 20 i Sence. Var hardere enn jeg trodde, det der. Selv med Cyborg tokenboard, Spirit Shroud, Beast helmet, Capricorn gloves og Albatraum medical Bracer, så manglet jeg en del treatment. Men mangler ikke så mange poeng på å ha nok til blått belte fra TNH, så da prøver man igjen. De Lutte Endret 23. desember 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Noty Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Tatt med treatment transfer i calk av treatment DeLutte ? Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ja, brukte den også, da jeg prøvde. Har ikke calcet så voldsomt på forhånd. Går til verks med det jeg har og regner og flytter om på items underveis De Lutte Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Lurte på kva questen til Inf boots og Permafrost Melting Tool? Fikk tak i meg Molar, så nå er det berre å komme seg til inf så fort eg får gjort questen og vist eg er heldig å få team. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Link til guide for questen som gir Infernoboots i reward: http://www.ao-universe.com/main.php?site=k...nk=2&id=110 De Lutte Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) På tide å få ned noen detaljer ang de 2 symbiantene som jeg tross alt fikk inn, her om dagen. Først la jeg inn en ql 300 Treatment implant i Right hand. Man får ikke noen Abilities herfra, så den blir sittende der hele tiden. Tok 300 support ear først, for å få styrke intelligencen mest mulig med tanke på eye etterpå. Set up for: QL 300 Support Ear Neck: Cyborg Token board (+25 treat) Back: Spirit Shroud........... (+20 treat) Helmet: Fly Catcher............(+20 i Int og sense) Pads: Viral eggs.............. (+30 Int totalt) Chest: Very very cool top.. (+30 Sense) Sleeves: Miy's Nano...........(+20 Int totalt) Gloves: Miy's Ranged .........(+14 agi,+12 sense) Pants: Dustbrigade pants.....(+22 i alle) Boots: Augmented Armor ... (+10 i Treat) Bracers: Masterpiece............+20 i alle) Bracers: Ancient Medical.......(+25 i treat) Rings: Ring of Plausability ...(+20 i agi, sense og Int) Rings: Ring of Computing.....(+25 i Int) HUD1: Alien Augmentation Device - Medical..... (+15 Treat) HUD2: Spiritech Medical Analyzer ....................(+6 Treat, +3 Sense) HUD3: Research Device - Health Level Three.....(+25 i alle) UTS1: Spiritech Medical Analyzer ....................(+6 Treat, +3 Sense) UTS2: Treatment Library.................................(+18 Treat) UTS3: Spiritech Medical Analyzer ....................(+6 Treat, +3 Sense) DECK: Mars Red belt (lol) Weapon: ql 180 V-five Breathing Space............(+60 Int) Deck1-6: Spirit Infused Yuttos Modified NCU.....(+60 Treat) Buffs: Composite.....................................................(+12 i alle) NS + Cratbuff.................................................(+23 i Int) FG.................................................................(+25 i Agi) ES.................................................................(+20 i Sense) Treatment expertise + SFA + TT .....................( +160 i treat) + en liten extruder sjokolade tilslutt.................(+2 i alle) ------------------------------------------------------------------------------ Kjørte først de 3 abilities opp til drøyt 1300, før jeg så plukket av dem litt, til 2088 i Treatment var i boks. De trenger tross alt bare 1276. De Lutte Endret 13. januar 2008 av DeLutte Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Håper ikke du brukte julekvelden på AO DeLutte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå