Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Kaster meg på ut i det blå, på et forum jeg fant ;D

 

Men Implanten er nå blit QL 227, og med enda en cluster i tviler jeg på at jeg kan klare å få den på. Det vil bli vanskelig nok å få inn QL 227 (1277 i treatment).

 

Da har nok den som har laget implanten for deg veldig høy NP skill. Det fungerer slik:

 

1-49 ingen bumping av ql

50-99 bumper 1 ql

100-149 bumper 2 qls

150-199 bumper 3 qls

200-249 4

250-300 5

 

NP req for at ql skal bumpe opp er :

Faded cluster; 100 np over skill som kreves for å lage implant bumper den 1 ql (200 over bumper med 2, 300 over med 3 osv)

Bright cluster; 200 np over skill som kreves bumper med 1 ql (400 over med 2 ql etc)

Shiny cluster; 300 +1 (600 +2 osv)

 

Da lønner det seg og spørre trade skilleren hvor mye han har før du ber han lage implant for å unngå dette problemet :)

Endret av Whoopzi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kaster meg på ut i det blå, på et forum jeg fant ;D

 

Men Implanten er nå blit QL 227, og med enda en cluster i tviler jeg på at jeg kan klare å få den på. Det vil bli vanskelig nok å få inn QL 227 (1277 i treatment).

 

Da har nok den som har laget implanten for deg veldig høy NP skill. Det fungerer slik:

 

1-49 ingen bumping av ql

50-99 bumper 1 ql

100-149 bumper 2 qls

150-199 bumper 3 qls

200-249 4

250-300 5

 

NP req for at ql skal bumpe opp er :

Faded cluster; 100 np over skill som kreves for å lage implant bumper den 1 ql (200 over bumper med 2, 300 over med 3 osv)

Bright cluster; 200 np over skill som kreves bumper med 1 ql (400 over med 2 ql etc)

Shiny cluster; 300 +1 (600 +2 osv)

 

Da lønner det seg og spørre trade skilleren hvor mye han har før du ber han lage implant for å unngå dette problemet :)

hehe... jeg gjorde det med Enno... brukte Mech bug'en, vet ikke hvor mye skills den gav, men nå er det helt slutt på det. dessverre!!

 

Jeg var vel egentlig klar over at NP betydde noe for bumping, men hadde ikke de eksakte tallene.

 

Vil dette si at hvis jeg putter inn en cluster til så vil den ikke øke i QL dersom jeg møter NP skill akkurat? Det er i tilfelle godt nytt. Når det er sagt, så gikk fikk jeg inn den implanten. kunne nok klart å få litt mer treatment, men trengte ikke mer. Det som var litt spesielt var at jeg plutselig ikke hadde nok Agility til å sette den inn :p Men Enforcer symbianter flyter ikke akkurat over av agility, så et bein med agility gjorde susen.

 

Nå er også den lille enforceren perket tilbake, og klar til dyst. Nå skal det farmes litt bot'er slik at jeg kan lage CM. Målet i det fjerne er å få på en QL 259 SoC. Men det går nok en stund før det målet nås :) Har farmet noen typer til Ofab imens, men det er ikke spesielt moro hehe.

Lenke til kommentar

Da har jeg omsider fått resatt de 48 perkene mine, og skaffet mesteparten av de twink items jeg trenger fra Pande.

Mangler enda Capricorns guide to Alchemy. Denne gir 10 i psychic, men er ikke sikkert jeg trenger den.

 

Før jeg begynner å sette på twink items, amor og div nanobuffs, så er skillene følgende med vanlig oppsett:

 

Treatment: 1706 -- Agility: 1249 - Sence: 1194 - Strenght: 1159 - Intelligence: 1101 - Psychic: 1090 og Stamina: 1084.

 

ql 300 Symbiants krever 1276 i 3 abilities, samt 2088 i Treatment.

 

Kommer til å legge inn en liten guide her, i tilfelle andre skal til med noe lignende.

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke vente på medical research3? blir så mye lettere med 100 ekstra gratis treatment. har fullt intel infantry set liggende untatt 280 support brain som skal på keepern min når medical 3 er ferdig :)

 

Om han har 1.7k Treatment uten twinkgear er det jo 0 problem og skaffe 300 til.

 

80 SFA

20 Expertise

25x2 Pistols

78 Med suit

100+ Clinic

 

:p

Lenke til kommentar

Kiim har rett, jeg fryktet også selv at dette ville bil et problem.

 

300 support Ear og Eye gikk først rett inn, men jeg mister jo 133 i treatment og 67 i Intelligence, når jeg tar ut 280 Support Brainen.

 

Så om jeg beholder den på, så vil det føre til at jeg må ha 2221 i treatment + 1343 i intelligence, ved siden av de 1276 i Agi og Sence.

 

Det gikk ganske enkelt ikke. Jeg manglet ca 50 i treatment.

Kan heller ikke inkludere org contracts.

 

Medical research er vel og bra, men det vil gå vinter og vår før den er ferdig. Er redd Offensive blir prioritert nå i research bransjen :(

 

Løsningen vil nok bli å skaffe Hadrulf beltet. Her kan jeg hente 105 i abilities, fordelt på 35 i Agi, Sence og Int.

Kommer til å ta av V-five og mister dermed 60 i Int. Men tar på en Chapman og en OET jess pistol og dermed har beltet og pistolen gitt meg tilbake 55 av de 60 jeg mistet i Int. I tillegg har jeg nå fått 25 mere i Treatment, samt 35 mer i Sence, noe som gjør at jeg kan bruke Medsuit i chest (+20 treat). Total gevinst +45 i treat.

Eller jeg kan kjøre på med 2 x chapman og få byttet ut andre slots som er bundet opp i treatment med noe som gir intelligence.

 

Vi får se.

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
vanskelig å få plass til medsuit og 2 treatment pistoler når du skal ha 1276 i 3 abilities i tillegg;P vanlig oppsett? har han brainsymb inne forsvinner masse treatment når den tas ut. samme gjelder for eye og r-hand.

 

 

Vel, bytt ut medsuit med Perks, så bruker du Lya's armor og Mys' til de andre abilities ;)

 

Burde ikke være noe problem etter alle de nye buffing items har kommet in-game.

Endret av Newsy
Lenke til kommentar

Takker for tilbudet Enno, men jeg har en 277 Miy Nano armor helmet. Den adder 20 i Int og 14 i Psy. Men etter at jeg fikk tak i Fly Catcher, så blir nok de foretrukket på int/psy i head. På support symbs trenger jeg også de 20 i Sence.

 

Var hardere enn jeg trodde, det der. Selv med Cyborg tokenboard, Spirit Shroud, Beast helmet, Capricorn gloves og Albatraum medical Bracer, så manglet jeg en del treatment. Men mangler ikke så mange poeng på å ha nok til blått belte fra TNH, så da prøver man igjen.

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

På tide å få ned noen detaljer ang de 2 symbiantene som jeg tross alt fikk inn, her om dagen.

 

Først la jeg inn en ql 300 Treatment implant i Right hand. Man får ikke noen Abilities herfra, så den blir sittende der hele tiden. Tok 300 support ear først, for å få styrke intelligencen mest mulig med tanke på eye etterpå.

 

Set up for: QL 300 Support Ear

 

Neck: Cyborg Token board (+25 treat)

Back: Spirit Shroud........... (+20 treat)

Helmet: Fly Catcher............(+20 i Int og sense)

Pads: Viral eggs.............. (+30 Int totalt)

Chest: Very very cool top.. (+30 Sense)

Sleeves: Miy's Nano...........(+20 Int totalt)

Gloves: Miy's Ranged .........(+14 agi,+12 sense)

Pants: Dustbrigade pants.....(+22 i alle)

Boots: Augmented Armor ... (+10 i Treat)

Bracers: Masterpiece............+20 i alle)

Bracers: Ancient Medical.......(+25 i treat)

Rings: Ring of Plausability ...(+20 i agi, sense og Int)

Rings: Ring of Computing.....(+25 i Int)

 

HUD1: Alien Augmentation Device - Medical..... (+15 Treat)

HUD2: Spiritech Medical Analyzer ....................(+6 Treat, +3 Sense)

HUD3: Research Device - Health Level Three.....(+25 i alle)

UTS1: Spiritech Medical Analyzer ....................(+6 Treat, +3 Sense)

UTS2: Treatment Library.................................(+18 Treat)

UTS3: Spiritech Medical Analyzer ....................(+6 Treat, +3 Sense)

DECK: Mars Red belt (lol)

Weapon: ql 180 V-five Breathing Space............(+60 Int)

Deck1-6: Spirit Infused Yuttos Modified NCU.....(+60 Treat)

 

Buffs:

 

Composite.....................................................(+12 i alle)

NS + Cratbuff.................................................(+23 i Int)

FG.................................................................(+25 i Agi)

ES.................................................................(+20 i Sense)

Treatment expertise + SFA + TT .....................( +160 i treat)

 

+ en liten extruder sjokolade tilslutt.................(+2 i alle)

------------------------------------------------------------------------------

 

 

Kjørte først de 3 abilities opp til drøyt 1300, før jeg så plukket av dem litt, til 2088 i Treatment var i boks. De trenger tross alt bare 1276.

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...