rolfar Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 80 i bow?? Hva slags buff er det? Alappa bør vel gå unna på 1 times tid. Har du et fullt team med doc + tank, samt brukbar DD, så går det nok greit. Har ikke ofret de der paid poenga en eneste tanke, og hadde i alle fall brukt pengene på mer spilletid Ellers fullførte jeg DB questen i dag og aktiverte 2 av de 4 nanoene. Psy init buffen (+ 315) var meget bra. Den andre (+80 i bow og AS) kommer jeg nok aldri til å bruke, PvM som jeg er. De to siste får vente til jeg har kommet ut av perkreset. Må perke inn noen AI perks i nanoskills, og så skal de også aktiveres. De Lutte Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Takk for informasjonen DeLutte om Alappa Da får eg vel komme meg til lvl 190 og skaffe meg disse icy padsa Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Link til nano som gir 80 i bow http://www.aomainframe.info/showitem.aspx?AOID=273371 Link til flott guide om Alaappa questen http://www.ao-universe.com/main.php?site=k...nk=2&id=339 De Lutte Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 jeg fant ut hva problemet var..det er ikke patchen..men at når jeg har lastet ned filene og skal extracte så får jeg error vær gang, uansett vilken pc jeg bruker Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Kor masse går disse icy shoulder pads progams for? Leste at dei dropa sjeldent og kan huske at dei låg over 100m for eit prog? Edit: Eg har litt over 2500 kroner så burde ikkje det holde i massevis for 1000 paid points? Blir så frustrert av dette. Endret 15. desember 2007 av Sayid Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Kor masse går disse icy shoulder pads progams for? Leste at dei dropa sjeldent og kan huske at dei låg over 100m for eit prog? Edit: Eg har litt over 2500 kroner så burde ikkje det holde i massevis for 1000 paid points? Blir så frustrert av dette. Skal holde det, koster 30€ for 3000 paid points Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det meiner eg også, men det sier ikkje det dumme bill systemet til fc. Eg synst at detter er helt håpløst etter min meining. Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det meiner eg også, men det sier ikkje det dumme bill systemet til fc. Eg synst at detter er helt håpløst etter min meining. https://register.funcom.com/account/informa...RVICEPOINTS3000 Der står det jo.. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Er så irriterende har kalkulert på Sparebanken sin valutakalkulator for å sjekke ut kva 10 euro og har nok til det. Får så julestemning i oa når det er 2 juletrær ved grid Endret 15. desember 2007 av Sayid Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nå har jeg fått kjøpt meg QL 300 CM boots og QL 300 CM Gloves som keepern skal få, Har også strippet soldiern min siden jeg skal fokusere på mainen min først Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hei! Jeg hadde samme problemet når jeg skulle kjøpe LE-expansion pakken. AO ville ikke ha pengene mine. Etter X-antall forsøk skiftet jeg fra dollar til Euro, og da gikk det bra... Så hvis du betaler i dollar, tror jeg ikke det er så lett å kjøpe nye produkter hos funcom så lenge kursen er lav Neida, de bruker noen momsregler til argument. Har hørt at det samme er casen for andre mmorgs. Roffen Endret 17. desember 2007 av rolfar Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Takker for svaret. Eg skulle prøve å gjere det, men det gjekk ikkje an å velge annet enn euro som eg allerede har valgt. Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 da tror jeg du må ha tjent pengene dine på svart arbeid eller salg av hjemmebrent Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 2he for nanomage MP? trenger noen imps. =/ far bare lvl 79 pet pa min 69 MP buffed. Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tror de fleste MPs bruker bow eller pistols. Noen tom uten våpen....de satser heller på å gjøre skade med pets og nano. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Panther er jo for MPer og enf. Og summon vapenene er jo 1hb. Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Høres ut som et fett game. Ser vi har 1 igjen her på butikken. Vurderer å kjøpe det ;P Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Endelig etter 3 dager og 2 eposter til fc fikk eg ein epost at dei hadde fikset dette så nå blir det hover board om par min Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Høres ut som et fett game. Ser vi har 1 igjen her på butikken. Vurderer å kjøpe det ;P Ikke kjop det i butikken, kjop det pa nett. Koster bare $10 eller noe sant for alle utvidelsespakkene. Og det er vel samme manedsavgiften uansett hvor mange utvidelsespakker. Men ja, det er et fett spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå