Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

80 i bow?? Hva slags buff er det?

Alappa bør vel gå unna på 1 times tid. Har du et fullt team med doc + tank, samt brukbar DD, så går det nok greit.

Har ikke ofret de der paid poenga en eneste tanke, og hadde i alle fall brukt pengene på mer spilletid :)

Ellers fullførte jeg DB questen i dag og aktiverte 2 av de 4 nanoene.

Psy init buffen (+ 315) var meget bra. Den andre (+80 i bow og AS) kommer jeg nok aldri til å bruke, PvM som jeg er.

De to siste får vente til jeg har kommet ut av perkreset. Må perke inn noen AI perks i nanoskills, og så skal de også aktiveres.

De Lutte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kor masse går disse icy shoulder pads progams for? Leste at dei dropa sjeldent og kan huske at dei låg over 100m for eit prog?

Edit: Eg har litt over 2500 kroner så burde ikkje det holde i massevis for 1000 paid points? Blir så frustrert av dette.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Kor masse går disse icy shoulder pads progams for? Leste at dei dropa sjeldent og kan huske at dei låg over 100m for eit prog?

Edit: Eg har litt over 2500 kroner så burde ikkje det holde i massevis for 1000 paid points? Blir så frustrert av dette.

Skal holde det, koster 30€ for 3000 paid points

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg hadde samme problemet når jeg skulle kjøpe LE-expansion pakken. AO ville ikke ha pengene mine. Etter X-antall forsøk skiftet jeg fra dollar til Euro, og da gikk det bra...

Så hvis du betaler i dollar, tror jeg ikke det er så lett å kjøpe nye produkter hos funcom så lenge kursen er lav :p Neida, de bruker noen momsregler til argument. Har hørt at det samme er casen for andre mmorgs.

Roffen

Endret av rolfar
Lenke til kommentar
Høres ut som et fett game. Ser vi har 1 igjen her på butikken. Vurderer å kjøpe det ;P

Ikke kjop det i butikken, kjop det pa nett. Koster bare $10 eller noe sant for alle utvidelsespakkene. Og det er vel samme manedsavgiften uansett hvor mange utvidelsespakker.

Men ja, det er et fett spill :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...