Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Den eneste måten å finne ut selv er å prøve og feile. Oftest blir det feil, og da må du starte pånytt igjen..100 ganger. Da er det ikke så moro lengre. Det er MANGE ting du kan gjøre feil når du bruker skillpoints, så mange at du kan ende opp med en komplett ubrukelig karakter du har brukt uker på å spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig, finn en begynnerguide eller to for din profession og prøv deg frem. Et godt tips er å ikke bruke IP (raise skills) uten at du er helt sikker på at du vil gjøre dette, basert på din profession, våpenvalg, spillestil etc.

 

Blundere mange gjør er å makse "feil" skills, hvilke dette vil si varierer selvsagt men tror jeg har mange med meg når jeg sier at å makse f.eks swimming, vehicle skills, map navig og riposte virker temmelig dumt.. :p

Mange slike tabber kunne vert ungått om Funcom ikke hadde hatt så mange våpen med mixed AR.

Som foreksempel AssaultRifle/Heavywep.

 

Automatisk IP dist. hjelper jo også litt. Men den fantes ikke da jeg var noob. Det ble MA med 2hb og nesten Advy med Stygian (2he)

Endret av -¤Zen¤-
Lenke til kommentar
ER dette spillet fortsatt gratis??

 

 

Det er gratis uten expension packs (Shadowlands, Alien Invasion og Lost Eden). Men er sikkert moro fordi, så om du trivers kan du oppgradere kontoen din da ;) er forresten 66% billigere om du oppgraderer din fr00b konto i denne måneden ;)

Okei takker for svar:)

 

Kanskje jeg skal prøve ¨å lvl enn opp til 40 da får jeg i hvertfall enn liiiten aning om jeg vill kjøpe expansion packs OSv

Lenke til kommentar

Nå sliter jeg litt med den lille enforceren min, har jo endelig fått den til 150 og resatt alle perker for å twinke litt. Det er egentlig litt dårlig utvalg med symbianter for Enforcer på den level, men jeg har nå fått inn de høyeste som er mulig å få tak. Velger å satse på Implant på R. wrist, da den høyeste mulige der kun er QL 150, men har kommet ut for et lite dilemma. Har blitzet en QL 220 implant, og 2 clusters (RS og 1HE), og kunne tenkt meg å hatt inn Multi Melee i den siste slot'en. Men Implanten er nå blit QL 227, og med enda en cluster i tviler jeg på at jeg kan klare å få den på. Det vil bli vanskelig nok å få inn QL 227 (1277 i treatment). Det er på en måte litt mye på level 150. Ligger på 1249 atm, og har vel egentlig planen klar for hvordan jeg skal få den inn:

- Kan få låne en Augmentation Device - medical (+15)

- QL200 Treatment library (+6 i forhold til QL 131 som jeg har nå)

- QL200 Bimec Cloak (+2 i forhold til QL 165 som jeg har nå)

- Ring of Presence (+3 eller 4)

- I tillegg kom jeg på at jeg har en Combat Knowledge som jeg kan perke, og den gir hele 13.

 

Får nesten lyst til å se om jeg kan få på 2x Chapman for 40 treatment til.... men det kan være jeg er for slapp til å lage implants for å få på disse.

 

1249+15+6+2+13+40, ville fått meg opp i over 1330 treatment.... o.O Problemet er bare at jeg ikke ønsker å bruke IP på ranged skills. Har nok av andre ting å bruke IP på.

 

Kunne kanskje fått til noe bedre om jeg hadde steppet opp med implants, men har sjelden bry til å ta det så langt ut når det gjelder twinking. Ihvertfall siden dette bare (forhåpentligvis er første steg i twinkingen) Planlegger å få på en SOC også etterhvert, har fåt låne en QL 259.... men tror ikke det er mulig å få på den uten AI armor

 

hm... kjapp regning på Chapman, hva man kan få uten IP på en enkel måte:

 

Pistol Ranged energy Flingshot Multranged

Comp 20 20 20 210

Imps 168 210 147 20

EP 120 RE mastery70 OS 30

Wrangle 131 131

439 431 197 230

 

Så det blir nok ikke det i første omgang ihvertfall :)

Endret av DaTe
Lenke til kommentar
Gikk tom for spilletid den 7/12. Tar en liten pause til etter jul før jeg starter opp igjen, har en del andre ting jeg må gjøre (tentamen på skola etc.)

hehehe, har ikke betalt noe selv for min AO acc på 3måneder, men det nye payments systemet til FC funker ikke så bra ;))

 

Nå som 17.7 er ute har jeg starta litt på det nye Questa. Fått 2 nye keeper nanos til nå som kan være kjekke på level 220.

 

 

Nano Crystal (Improved Enervate Imprisonment)

Nano Crystal (Improved Ambient Invigoration) (Fantes ikke på Auno.org)

 

Mange av de bossene på Questet var veldig slitsomt. + Det var ca. 10 teams over alt (50-60+ folk)

 

men var morsomt noen av delene :D

Endret av Newsy
Lenke til kommentar
Gikk tom for spilletid den 7/12. Tar en liten pause til etter jul før jeg starter opp igjen, har en del andre ting jeg må gjøre (tentamen på skola etc.)

hehehe, har ikke betalt noe selv for min AO acc på 3måneder, men det nye payments systemet til FC funker ikke så bra ;))

 

Status

Frozen (2007-12-07 17:10:10)

You cancelled this account on 2007-12-07 17:10:10

This account cannot currently be used for playing

 

:(

Frozen ftw.

Lenke til kommentar
Gikk tom for spilletid den 7/12. Tar en liten pause til etter jul før jeg starter opp igjen, har en del andre ting jeg må gjøre (tentamen på skola etc.)

hehehe, har ikke betalt noe selv for min AO acc på 3måneder, men det nye payments systemet til FC funker ikke så bra ;))

 

Status

Frozen (2007-12-07 17:10:10)

You cancelled this account on 2007-12-07 17:10:10

This account cannot currently be used for playing

 

:(

Frozen ftw.

Prøv skift payment method til PayByCash, da blir kontoen åpen som regel 5-6 dager. Om den ikke blir åpen sender du en mail til [email protected] og spør dem om de kan sette opp kontoen for 5-6 dager mens du overfører pengene.. går det ;)

Lenke til kommentar
Prøv skift payment method til PayByCash, da blir kontoen åpen som regel 5-6 dager. Om den ikke blir åpen sender du en mail til [email protected] og spør dem om de kan sette opp kontoen for 5-6 dager mens du overfører pengene.. går det ;)

 

Du mener at jeg skal lure systemet?

 

Jeg kan heller lage en froob account for å spille litt.

er vel ikke snakk om å lure systemet, men om du skifter til paybycash så blir kontoen din åpen 5-6 dager sånn at du har tid til og overføre penger ;)

Lenke til kommentar
Prøv skift payment method til PayByCash, da blir kontoen åpen som regel 5-6 dager. Om den ikke blir åpen sender du en mail til [email protected] og spør dem om de kan sette opp kontoen for 5-6 dager mens du overfører pengene.. går det ;)

 

Du mener at jeg skal lure systemet?

 

Jeg kan heller lage en froob account for å spille litt.

er vel ikke snakk om å lure systemet, men om du skifter til paybycash så blir kontoen din åpen 5-6 dager sånn at du har tid til og overføre penger ;)

 

Har brukt visakort hittil, så skal nok ikke være noe problem å låne det en gang til. Men som sagt, etter jul.

Lenke til kommentar

Jeg har veldig problemer når det kommer til å instalere patch til "trial" versjonen av AO..jeg spilte spillet før..siden jeg ikke forstod noe av "instance" osv osv..men nå som jeg har spilt wow en stund og kan en god del ang. mmorpg så tenkte jeg å prøve igjen siden spillet i og for seg er ganske bra. Så vis noen kan oppdatere meg på åssn hele denne "trial" greia ligger an, så takker og bukker jeg.

 

mvh xitto~

Lenke til kommentar

Flaten så eg hater dette med paid points siden eg har prøvd å kjøp dette før for ein stund tilbake. Tenkte siden eg fikk penger innpå kontoen så tenkte eg skulle kjøpe meg 1000 paid points, men samme problemet som sist at dei poengene vil ikkje bli akseptert. :( Lurer på om dei ikkje liker pengene mine :) Har i vertfall nok penger til å betale for ein lang periode med spilletid eller å kjøpe ein god del paid point :)

 

 

Så eg sendte ein mail til dem som sist gang også så får eg vente i spenning til dei svarer om kva det står i mailen, kan nesten ikkje vente :) Så får sjekke mailen i morgen.

 

Kor lang tid tar eit alappa mish og er det vanskeligt å gjere? Hadde tenkt å skaffe med icy padsa så eg har dem til eg kan bruke dem.

Lenke til kommentar

Alappa bør vel gå unna på 1 times tid. Har du et fullt team med doc + tank, samt brukbar DD, så går det nok greit.

Har ikke ofret de der paid poenga en eneste tanke, og hadde i alle fall brukt pengene på mer spilletid :)

 

 

Ellers fullførte jeg DB questen i dag og aktiverte 2 av de 4 nanoene.

Psy init buffen (+ 315) var meget bra. Den andre (+80 i bow og AS) kommer jeg nok aldri til å bruke, PvM som jeg er.

 

De to siste får vente til jeg har kommet ut av perkreset. Må perke inn noen AI perks i nanoskills, og så skal de også aktiveres.

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...