Mompen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ding 180 på Langel. Endelig fikk eg soldieren opp i lvl. Er tl6 lvl 190? Jepp Lenke til kommentar
Talker Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg får ikke registrert meg! Får bare opp denne medlingen: Attention! The request could not be completed. Please try again in a while. Noen som vet når dette rettes opp igjen? Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg får ikke registrert meg! Får bare opp denne medlingen: Attention!The request could not be completed. Please try again in a while. Noen som vet når dette rettes opp igjen? Får du registrert deg nå da? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fikk det til nå. Brukte et annet brukernavn, så kanskje det forrige var opptatt. Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Fikk det til nå. Brukte et annet brukernavn, så kanskje det forrige var opptatt. Bra:) Hvilken server spiller du på? Rk1? Isåfall kan du sende en melding til meg om du lurer på noe /tell newsy tjohei Endret 6. desember 2007 av Newsy Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvorfor spiller alle pa RK1 ? =/ RK2 ftw Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvorfor spiller alle pa RK1 ? =/RK2 ftw Flere spillere på RK1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvorfor spiller alle pa RK1 ? =/RK2 ftw Flere spillere på RK1 RK2 er default froob server nå RK1 ftw! Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvorfor spiller alle pa RK1 ? =/RK2 ftw Fordi jeg spiller der. .. er vel flere folk der, mye som skjer heletiden Lenke til kommentar
Talker Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har faktisk ikke begynt enda... Trur jeg trenger en liten innføring Lenke til kommentar
Idiotisikkeride Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg spiller Anarchy Online Er det noen som lurer på noe er det bare og sende melding har AI & SL spilt i snart 2 år Har lvl 167, 150, 125 også 5 andre små twinks Jeg anbefaler folk og prøve det men, det er ganske avansert og derfor gir folk opp derimot WOW World of warcraft er veldig simpelt spill i forhold det er 20x simplere i alt. så hvis du vil ha en utfordring så spill anarchy online ikke så mange fjortiser som i wow.. det er helt vilt og folk er newbs der, du ser ikke newbs i anarchy online over lvl 150, du kan bli lvl 200 + 20 med SL (220). Marius <3 Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg spiller Anarchy Online Er det noen som lurer på noe er det bare og sende melding har AI & SL spilt i snart 2 år Har lvl 167, 150, 125 også 5 andre små twinks Jeg anbefaler folk og prøve det men, det er ganske avansert og derfor gir folk opp derimot WOW World of warcraft er veldig simpelt spill i forhold det er 20x simplere i alt. så hvis du vil ha en utfordring så spill anarchy online ikke så mange fjortiser som i wow.. det er helt vilt og folk er newbs der, du ser ikke newbs i anarchy online over lvl 150, du kan bli lvl 200 + 20 med SL (220). Marius <3 Det er vel direkte feil spør du meg, men at det er vesentlig færre skal jeg ikke nekte for. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kan jeg begynne rett på, eller er det noe jeg bør vite først? Noe dumt jeg kan gjøre, som vil ødelegge for meg selv eller noe? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Den forste characteren kommer vel til a bli gimp uansett Men den klassen du spiller, ma du vite hvilke nano skills som trengs, og hvilket vapen du bruker. Husk a up-e, body og nano. Ellers sa finnes det mange guider pa alle klassene. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Den forste characteren kommer vel til a bli gimp uansett Ikke nødvendigvis. Les guidene først på forskjellige forum og sett deg grundig inn i sakene FØR du begynner å spille. Steiden er min første char og jeg har enda ikke resatt et eneste skill på ham, siden alle IP er der de skal være De Lutte Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Men det er mye goyere a finne det ut selv, det synes ihvertfall jeg. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Men det er mye goyere a finne det ut selv, det synes ihvertfall jeg. Enig. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er absolutt enig der, vent med å bruke full ip reset til når du kjem 200 (froob) eller 220 (sl). Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Men det er mye goyere a finne det ut selv, det synes ihvertfall jeg. Kan da ikke være særlig gøy å virre rundt og gjøre feil etter feil Må vel være bedre å sette seg litt inn i saker og ting først, slik at karakteren din funker bedre. Skulle tro det blir gøyere å spille også da. De Lutte Lenke til kommentar
Taren Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Enig, finn en begynnerguide eller to for din profession og prøv deg frem. Et godt tips er å ikke bruke IP (raise skills) uten at du er helt sikker på at du vil gjøre dette, basert på din profession, våpenvalg, spillestil etc. Blundere mange gjør er å makse "feil" skills, hvilke dette vil si varierer selvsagt men tror jeg har mange med meg når jeg sier at å makse f.eks swimming, vehicle skills, map navig og riposte virker temmelig dumt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå