Bjonski Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg liker godt "find item" selv, for da slipper jeg å stresse med å enten vente med å drepe en spesiell person eller å fylle inventoryet med repair ingredienser (roller gjerne flere missions i samme område om gangen så det blir effektivt) Om % for reward øker kjapt for hver mob jeg dreper venter jeg gjerne til den blir over 85% for å klikke på dingsen jeg skal finne (trekant eller terning på gulvet med spørsmålstegn på alle sider), om det går sakte (dvs mange mobs i missionet) prøver jeg meg ofte på 60-70%, da jeg kun gjør missions for å få tokens. Å vente til 100% blir litt for mye arbeid; på 80% vil du jo få token 8 av 10 ganger og det går såpass kjapt at man tjener på det i lengden.. Men det er nå min mening da dreper du alt og alle så får du mer xp enn om du fikk 80% pga xp fra mobs... jeg pleier å vente til jeg når 100% før jeg fullfører. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Ja, folk som har spilt en stund, driver gjerne på med missions for tokens. Men dette er en glimrende mulighet for nybegynnere med lite penger til å utruste sin char. Du kan rolle nanoer, armor, NCUs, helsepakker, implants, ja det aller meste av det du trenger kan du få i belønning for å ta et mission. Og det koster deg omtrent ingenting Loot alle mobs du dreper og ikke glem å kikke oppi kister/esker, det meste av det du finner kan selges i shops rundt omkring. Det er de samme shops som du kjøper armor fra, f.eks Rome green basic shop. Bare å klikke på weapon automaten og hive oppi items. Du kan også finne ting du selv trenger i kistene, og da slipper du å kjøre missions etter dette. Kom i snakk med en enforcer jeg kjenner litt til, han skriver ikke her inne. Han var vel lvl 130 eller noe slikt, da han fant ut at han begynte å mangle en god del nanoer. Listen var klar og spørsmålet var om han kunne låne 20 - 25 millioner til disse. Hvorfor det, repliserte jeg. De kan jo rolles nesten alle sammen. Og han installerte dermed clicksaver og skred til verks med iver og glød Etter noen dager fikk jeg tells om at nå hadde han funnet alle sammen som reward i mission, utenom 2 som var dynaloot. Og disse 2 hadde han kjøpt for creds han hadde tjent på å selge noen ekstra nanoer. De Lutte Endret 12. november 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Bestemte meg idag får å prøve dette spillet. har lasta det ned, laget account, å patchet. men når jeg trykket på play, blir skjermen svart, og det fortsetter den å bli til jeg slår av spillet med ctrl+alt+delete. hva kan grunnen til dette være? det kan ha noe med patchen å gjøre, fordi det kom opp 3-4 meldinger som jeg måtte svare "ok" eller "avbryt" på. trenger hjelp.... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Bestemte meg idag får å prøve dette spillet. har lasta det ned, laget account, å patchet. men når jeg trykket på play, blir skjermen svart, og det fortsetter den å bli til jeg slår av spillet med ctrl+alt+delete. hva kan grunnen til dette være? det kan ha noe med patchen å gjøre, fordi det kom opp 3-4 meldinger som jeg måtte svare "ok" eller "avbryt" på. trenger hjelp.... Sikker på at det ikke er loadingscreen som kommer opp? AO loader spillet med å gi en svart skjerm med Anarchy Online logo i midten. ----------------------------------------------------------------------------------------- Har fått tak i Advanced Black Organic Combat Suit, Myi's melee armor legs & helmet og Brother's Brass Knuckles. Trenger noen levler til for å få på back item og hjelmen. Nå skal jeg høre på fotballkamp mens jeg gjør noen RK mish for tokens & nanos Endret 12. november 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Sikker på at det ikke er loadingscreen som kommer opp?AO loader spillet med å gi en svart skjerm med Anarchy Online logo i midten. kan ikke se noen ao logo, kommer bare opp en svart skjerm, hører også en dame snakke i bakgrunnen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Sikkert noe med at spillet er 7 år gammelt å gjøre... Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Sikkert noe med at spillet er 7 år gammelt å gjøre... hjelper ikke meg særlig =/ Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Sikkert noe med at spillet er 7 år gammelt å gjøre... hjelper ikke meg særlig =/ Bruker du Vista? Lenke til kommentar
Eirikrj Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Prøv å kjøre det i windowed mode.. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sikkert noe med at spillet er 7 år gammelt å gjøre... hjelper ikke meg særlig =/ Bruker du Vista? Bruker Windows XP Home Editon Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bruker Windows XP Home Editon Kjører du 2 skjermer på PC-en din? du kan prøve gå på "Settings" der du logger inn så evt velge annen skjerm derfra eller noe sånt.. til dere andre: Jeg har nå sluttet med AO pga militæret. derfor har jeg en del ting jeg ikke har bruk for så om dere har bruk for noe så si ifra.. Det jeg kan kvitte meg med er.. QL 207 Supple Chest QL 206 Supple Pants QL 44 Combined Sharpshooter QL 1 Modified Trenchcoat 2 x Khaeler Slevees QL 200 Perennium Blaster + en del symbs til soldier\keeper + 300m cash + masse annet dill, si ifra Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Håper eg er ikkje kravstor her, men eg har litt lyst på: QL 207 Supple Chest QL 206 Supple Pants + en del symbs til soldier\keeper + litt cash (til å forbedre setupen min) Edit: Her er bilder av org/alliance IS raid som vi gjorde i dag så dei som ikkje hadde perm pass og item kunne få det som dei trengte. Var ganske artig å gjere dette siden det var eit veldigt dd team. Endret 13. november 2007 av Sayid Lenke til kommentar
Eirikrj Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Kjipt at du slutter ;/ Men tar gjerne litt penger og hva ellers du har på min lille rk1 agent (b.la. supple, ville vært perfket for twinken min , og div- artillery symbs.Holder på å levle til 170 atm Ville vært greit å slippe å overføre creds fra rk2 til rk1 Nicket er jorgii Endret 14. november 2007 av Eirikrj Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Håper du kjem tilbake med ein gong du er ferdig med militæret. Men siden du er på rk1 så kunne er det litt vanskeligt å få overført items fra rk1 til rk2, så det hadde vert at eg fikk penger siden det er det enkleste å overføre. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Håper du kjem tilbake med ein gong du er ferdig med militæret. Men siden du er på rk1 så kunne er det litt vanskeligt å få overført items fra rk1 til rk2, så det hadde vert at eg fikk penger siden det er det enkleste å overføre. Er det mulig å overføre fra en server til en annen? Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Vell man er heldig å få tak i ein som har toons på både rk1 og rk2 og vist personen er å stole på så går det. Lenke til kommentar
Eirikrj Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Phyxr har en fin service, tror han tar 10% fee elns. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Serverne skulle vært oppe nå Vært nede siden 13:00 Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Håper serverene kjem opp før 18:00 Endret 14. november 2007 av Sayid Lenke til kommentar
commi Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er ikke lett å beregne dem funcom timene til tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå