slikkepinne Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Neutral er sånn jalla ting fikk jeg høre fra mine erfarne kolleger enten så velger du Clan eller så spiller du ikke i det hele tatt xD 9611815[/snapback] Haha dette må være noe av det dummeste jeg har hørt. Skal alle spille clan hehe. regner med at du ønsker spillet nedlagt Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Er ofab shoulderpieces synlige når man har dei på? 9619887[/snapback] Jau de er synlige, men de aller fleste Ofab Shoulderpads ser ganske stygge ut + dem er QL 300 only så du må være over level 200 for å få dem på Penumbra Shoulderpads ser ganske kule ut, ganske gode også Edit: La opp ett bilde av Penumbra Shoulderpadsa.. fant bare 1 med dårlig vinkel, men er mange som løper rundt med samme så skal ikek være så vanskelig og finne Edit2: Siden spørsmålet ditt var Ofab Shoulderpads kan jeg vise deg mine Ofab Keeper Shoulderpads.. (Ofab soldier pads er mye kulere da ) Endret 3. oktober 2007 av Newsy Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Helt enig, tåpelig å slenge frem og tilbake tullprat.Tåpelig å drive på med exploits. Tåpelig å si til en nybegynner at han skal joine clan eller omni fordi "Det er best" eller "Vi har alle towers nå". Er det noe som virkelig er balansert i spillet så er det forholdet clan/omni. Det blir bare dumt å si at du får en bedre char i en av sidene. Alt har med personlig preferanse / hvilken type du vil spille. Skuffet over en ellers så god innleggsforfatter (DeLutte) nå. 9617076[/snapback] Haha, den likte jeg.. Jeg vet engang ikke forskjell på Clan og Omni, så det dere skriver om at Clan er bedre enn Omni( eller omvendt ), så sier det meg ingenting.. Men jeg tror jeg går får Omni Endret 3. oktober 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Haha, den likte jeg..Jeg vet engang ikke forskjell på Clan og Omni, så det dere skriver om at Clan er bedre enn Omni( eller omvendt ), så sier det meg ingenting.. Men jeg tror jeg går får Omni 9624774[/snapback] Om du går omni vil du kanskje merke at Omni Byene er ganske forvirrende.. nesten som en laborint ..i alle fall det jeg har hørt fra nye spillere som spiller omni Skal du starte RK1 eller RK2? Anbefaler selvsagt rk1 hihi. Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Alle byer er forrvirende til du blir kjent på stedet ;P Jeg for min del har porblemer med å finne frem i Athen. For min egen del så er ikke det med de forskjellig fraksjonene så viktig. Det viktigste er at man har det gøy så lenge man spiller. Har etter hvert fått en del gode ingame venner som er Clan og Nøyrtal. Men det er sant som det er sagt, Omni har vel mest kontroll på RK1. Dvs TL 7 towerfields og Tara. Det er dermed ikke sagt at Omni er så veldig organisert på BS ^^ Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Alle byer er forrvirende til du blir kjent på stedet ;P Jeg for min del har porblemer med å finne frem i Athen. 9626336[/snapback] Enig i det. Derfor holder jeg meg for det meste i Boralis. Den byen er liten og komprimert, med kort avstand til alle fasiliteter. Samtidig er den oversiktelig og grei å finne frem i for en nybegynner. De Lutte Endret 3. oktober 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Sjoeoerret Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Spiller selv både omni og clan, clan på rk1 og omni på rk2. Liker begge delene, men omni best egentlig. Ville nok ha valgt omni på begge serverne hadde det ikke vært for noen veldig gode venner og en fin guild på rk1 Leve First Light ;> Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Alle byer er forrvirende til du blir kjent på stedet ;P Jeg for min del har porblemer med å finne frem i Athen. For min egen del så er ikke det med de forskjellig fraksjonene så viktig. Det viktigste er at man har det gøy så lenge man spiller. Har etter hvert fått en del gode ingame venner som er Clan og Nøyrtal. Men det er sant som det er sagt, Omni har vel mest kontroll på RK1. Dvs TL 7 towerfields og Tara. Det er dermed ikke sagt at Omni er så veldig organisert på BS ^^ 9626336[/snapback] Jeg synes Clan er greit som nybegynner, fordi man starter i West Athen som er ganske liten by.. man blir fort kjent med den, så kan man leave der da du er rundt level 20.. da er du sikkert klar for en "stor" by som Athen også men er vel forskjell fra person til person. Det med BS har vel mye og si når på dagen, hvem av omnis\clan som er online. Ikke alle gode "pvper" er online samtidig.. Sett clan gruse omnis, også omvendt Og det at Omni har flere towerfields en clan er jeg litt uenig i. Bildet under viser kart over alle towerfields på RK1.. Ser ganske gjevnt ut imo Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Er ofab shoulderpieces synlige når man har dei på? 9619887[/snapback] Jau de er synlige, men de aller fleste Ofab Shoulderpads ser ganske stygge ut + dem er QL 300 only så du må være over level 200 for å få dem på Penumbra Shoulderpads ser ganske kule ut, ganske gode også Edit: La opp ett bilde av Penumbra Shoulderpadsa.. fant bare 1 med dårlig vinkel, men er mange som løper rundt med samme så skal ikek være så vanskelig og finne Edit2: Siden spørsmålet ditt var Ofab Shoulderpads kan jeg vise deg mine Ofab Keeper Shoulderpads.. (Ofab soldier pads er mye kulere da ) 9624158[/snapback] Ja såg at ofab shoulderpadsa var ql 300 og vart ganske skuffa. Penumbra shoulderpadsa ser drit bra ut ein i orgen har dei og er litt misunnelig på han. Vist eg ikkje husker galt så er det nodrop? Er vel ikkje klar til å dra til penumbra nå ved min lvl. Så shoulderpads for eg vente litt på. Er denne helmet i det heile tatt mulig for meg å få på ved lvl 152? har maxed out stamina så derre veit det. Bellum Badonis Armor Helmet Endret 3. oktober 2007 av Sayid Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Det kommer an på hvor mye Stamina du har nå, samt hvor mye du allerede har hentet ut fra implants/symbiants. Når det gjelder selve Penumbra Pads, så er de Nodrop, men alt som de skal oppgraderes med kan du da kjøpe. Skjønt det vil komme på 250 mill ca, så det er nok bedre å skaffe tingene selv. De Lutte P.S. angående det bildet, er Omni baser røde og Clans blå, eller omvendt ?? Endret 3. oktober 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Husker ikkje kor masse stamina eg har basis, får sjekke det når serveren er oppe igjen. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Er ofab shoulderpieces synlige når man har dei på? 9619887[/snapback] Jau de er synlige, men de aller fleste Ofab Shoulderpads ser ganske stygge ut + dem er QL 300 only så du må være over level 200 for å få dem på Penumbra Shoulderpads ser ganske kule ut, ganske gode også Edit: La opp ett bilde av Penumbra Shoulderpadsa.. fant bare 1 med dårlig vinkel, men er mange som løper rundt med samme så skal ikek være så vanskelig og finne Edit2: Siden spørsmålet ditt var Ofab Shoulderpads kan jeg vise deg mine Ofab Keeper Shoulderpads.. (Ofab soldier pads er mye kulere da ) 9624158[/snapback] Ja såg at ofab shoulderpadsa var ql 300 og vart ganske skuffa. Penumbra shoulderpadsa ser drit bra ut ein i orgen har dei og er litt misunnelig på han. Vist eg ikkje husker galt så er det nodrop? Er vel ikkje klar til å dra til penumbra nå ved min lvl. Så shoulderpads for eg vente litt på. Er denne helmet i det heile tatt mulig for meg å få på ved lvl 152? har maxed out stamina så derre veit det. Bellum Badonis Armor Helmet 9627523[/snapback] Mener å huske om noen som hadde klart å twinke den på på rundt 160. Det var vel før LE, så litt å hente på research. Er vel kanskje mulig, men det krever nok full perkreset + en hel haug av twinkeitems ++++ Vil ikke anbefale å prøve på det med mindre du har tenkt å lage en twink ut av han. Det er vanskelig nok for en med begrensede ressurser (regner med du ikke akkurat er millionær siden du ikke har spillt så lenge) når man er 190+ (TL6). Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 P.S. angående det bildet, er Omni baser røde og Clans blå, eller omvendt ?? 9627633[/snapback] Blå = Omni Rød = Clan Hvit = Neutral Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Husker ikkje kor masse stamina eg har basis, får sjekke det når serveren er oppe igjen. 9627759[/snapback] Når jeg holdt på med å få på Chosen Mantle på N-O kunne jeg fått på Bellum hvis jeg hadde resatt flere perker. Dette var før de nye ringene og Miy armor. MEN.... jeg hadde 2x Stamina sleeves da Og dette var på level 150. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Serverne er fortsatt nede, så da kan man jo sitte her og skrive litt til. Ser du er lvl 152 og Solitus. Har ikke spilt den breeden, men jeg tviler på at Staminaen der er så sterk at man kommer opp på 870 som du jo trenger. Mye av twinkgearet får du heller ikke på enda, så du bør nok høre på The Jackal. Ellers fikk jeg omsider være med på Lord of the Void her om dagen. Glemmer ikke første gang jeg så ham i Nancense som liten lvl 25. Ble stående lenge og kikke på den gedigne helsesøyla. Men etter et HC raid i forgårs, så var det en som ymtet frempå om Lord of the Void, og da slo jeg selvsagt følge. Vi var 4 stk, En Advy, en Doc og to MA's. Var litt skeptisk til antallet, men det skulle vise seg å være mer enn nok. Vi hoppet ut på øya, som han svevde over og så var det bare å begynne. Drepte ham 10 ganger i rask rekkefølge, siden man akkurat rekker å loote den forrige før det spawner en ny Lootet ble så som så. Vi var alle ute etter ringer, selv satset jeg på en Ring of Computing. Men han kom med en QL 285 Evening Star på kill nr 6 og en QL 300 Evening Star på kill nr 8. Begge vi MA's har jo mer enn nok agility, så vi avstod fra roll begge ganger, slik at Advy og Doc fikk hver sin. De Lutte Endret 3. oktober 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
unpredicted Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så kjipt at dere alle er på rk1 ;p Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Vel eg er på rk2 Kor tid vil serverene vil bli tatt opp igjen? Endret 3. oktober 2007 av Sayid Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Dette er noe forbanna tull. Noen slipper inn, mens mesteparten får ikke logget på. Se til å få tatt ned de serverne til alt er i orden igjen og alle kan logge på. De Lutte Endret 3. oktober 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så kjipt at dere alle er på rk1 ;p 9628135[/snapback] RK2 her Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Da kom eg ikvert fall innpå og eg har 462 base skill av stamina Endret 3. oktober 2007 av Sayid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå