Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neutral er sånn jalla ting fikk jeg høre fra mine erfarne kolleger :p  enten så velger du Clan eller så spiller du ikke i det hele tatt xD

9611815[/snapback]

Hahaha.. Hva er clan da?

Jeg vil ikke komme til lvl 20-30 og deretter skifte char ;)

9611844[/snapback]

 

 

 

Anarchy Online har 2 Sider.

 

Det er Clan og Omni, de har også "Neutral" som sier seg selv er "nytral" holder ikke med en bestemt side. Du kan være neutral og skifte til Clan eller Omni Senere..

(Clan, Omni som i Wow - Horde, Alliance)

 

Atrox er en Breed (Stor kraftig kar med mye hp :p) egner seg bra som soldier (Soldier = en class i Ao ;) )

Lenke til kommentar
Bleh.

 

Savner Ao nå, har ikke så mye annet spill på maskina :-P

9609398[/snapback]

 

hva ble du banna for? ;p

 

kansellerte accountsa mine denne måneden. gikk ikke en dag før jeg aktiverte igjen. nerf avhengighet :(

9610169[/snapback]

 

Gjorde en Token Exploit i Sector10 (Som gjorde at jeg fikk tokens rimelig kjappt.. :p )

 

Førte til 14 dagers utestengelse.. så logget jeg på min andre account så fant GMs ut av det og bannet den også + økte utestengelse dagene til 21 dager.

Lenke til kommentar
Bleh.

 

Savner Ao nå, har ikke så mye annet spill på maskina :-P

9609398[/snapback]

 

hva ble du banna for? ;p

 

kansellerte accountsa mine denne måneden. gikk ikke en dag før jeg aktiverte igjen. nerf avhengighet :(

9610169[/snapback]

 

Gjorde en Token Exploit i Sector10 (Som gjorde at jeg fikk tokens rimelig kjappt.. :p )

 

Førte til 14 dagers utestengelse.. så logget jeg på min andre account så fant GMs ut av det og bannet den også + økte utestengelse dagene til 21 dager.

9611936[/snapback]

Sikkert kjipt å bli banna i et sånnt spill :p

Er det en class for nybegynnere (vært fall noe som er lettere enn andre) ?

Lenke til kommentar
Bleh.

 

Savner Ao nå, har ikke så mye annet spill på maskina :-P

9609398[/snapback]

 

hva ble du banna for? ;p

 

kansellerte accountsa mine denne måneden. gikk ikke en dag før jeg aktiverte igjen. nerf avhengighet :(

9610169[/snapback]

 

Gjorde en Token Exploit i Sector10 (Som gjorde at jeg fikk tokens rimelig kjappt.. :p )

 

Førte til 14 dagers utestengelse.. så logget jeg på min andre account så fant GMs ut av det og bannet den også + økte utestengelse dagene til 21 dager.

9611936[/snapback]

Sikkert kjipt å bli banna i et sånnt spill :p

Er det en class for nybegynnere (vært fall noe som er lettere enn andre) ?

9611968[/snapback]

 

 

Jeg ville ha valgt Enforcer eller Martial Artist.. de er vel de som blir anbefalt av Anarchy Online selv som nybegynnere.

 

Martial Artist bruker ikke våpner, bare hendene så du slipper å tenke på diverse ting.. Men Martial Artist er langt ifra en dårlig character.. Tror du vil ha det gøy med den :D

Lenke til kommentar
Jeg ville ha valgt Enforcer eller Martial Artist.. de er vel de som blir anbefalt av Anarchy Online selv som nybegynnere.

 

Martial Artist bruker ikke våpner, bare hendene så du slipper å tenke på diverse ting.. Men Martial Artist er langt ifra en dårlig character.. Tror du vil ha det gøy med den :D

9611988[/snapback]

Jeg prøver den jeg :)

Takk! :D:D

Lenke til kommentar

Er du smart går du selvsagt clan. Clan er ivertfall snille mot nybegynner imotsettning til omni :D (på rk1 ivertfall).

 

på Rk1 så er Neutral og Omni på samme lag, det er rett og slett fordi begge er for dårlige og må gå sammen for å vinne mot clan :D.

 

Om det er noen omni equip du må ha på en dag kan du gå omni, så gå tilbake til clan da du er ferdig. Ikke anbefalt siden de aller fleste clans har klart seg fint uten de Stamina\Strength sleveesa (men som sagt, omnis er ikke helt på den rette veien så de trenger litt flere twink items for å komme seg igang...)

 

Gå clan så blir du fornøyd ivertfall :)

Lenke til kommentar
Er du smart går du selvsagt clan. Clan er ivertfall snille mot nybegynner imotsettning til omni :D (på rk1 ivertfall).

 

på Rk1 så er Neutral og Omni på samme lag, det er rett og slett fordi begge er for dårlige og må gå sammen for å vinne mot clan :D.

 

Om det er noen omni equip du må ha på en dag kan du gå omni, så gå tilbake til clan da  du er ferdig. Ikke anbefalt siden de aller fleste clans har klart seg fint uten de Stamina\Strength sleveesa (men som sagt, omnis er ikke helt på den rette veien så de trenger litt flere twink items  for å komme seg igang...)

 

Gå clan så blir du fornøyd ivertfall :)

9614106[/snapback]

På RK2 gruser Omni Clan :whistle:

Og med tanke på tilgang til Totw, foremans, bedre side-XP og bedre priser i shop. Så ser jeg ingen grunn til å velge Clan framfor Omni. :)

Lenke til kommentar

Stemmer ikke helt det der. Når du har passert 200, så kan du ikke lenger skifte side.

Og da er det surt å ikke få på deg den fine symbianten pga at du er en Clanner.

 

Jeg personlig driter i hele Omni/Clan opplegget. Men jeg vil ha maks ut av spillet og tilgang på det beste som finnes der av items. Derfor er jeg Omni.

 

De Sleeves er god nok grunn alene til å velge Omni.

 

 

De Lutte

Lenke til kommentar
på Rk1 så er Neutral og Omni på samme lag, det er rett og slett fordi begge er for dårlige og må gå sammen for å vinne mot clan :D.

 

9614106[/snapback]

 

 

ROFL.

Clan har vel ikke vist seg på Tara på snart 2 år :)

Og har de noen ql 300 baser i det hele tatt? :D

I tillegg har Pande boten deres brutt sammen, så der er de heller ikke å finne lenger.

(med unntak av Spartans)

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
ROFL.

Clan har vel ikke vist seg på Tara på snart 2 år  :)

Og har de noen ql 300 baser i det hele tatt?  :D

I tillegg har Pande boten deres brutt sammen, så der er de heller ikke å finne lenger. 

(med unntak av Spartans)

 

De Lutte

9615366[/snapback]

 

Om du vil kan jeg godt grave i Tnet loggene for å hente fram eksakt dato hvor Omni endelig gadd og vise seg i Camelot etter og ha blitt grusa i over 9 måneder i strekk.

Når det gjelder baser så er dato for at omni ikke hadde en enste 300 base rundt den samme som Tara dominansen ble byttet ut.

 

For oss som har split AO siden NW kom ut så vet vi godt at dette går i bølgedaler og i perioder så dominerer en side totalt. Det som er litt spesielt med situasjonen nå er selvfølgelig at PvP balansen ble ganske drastiskt endret med LE i forhold til orbital strikes som gjør det ufattelig mye enklere og forsvare en base. I tillegg så er bonusene for tårn blitt gjort nærmest uviktige pga alt utstyr du nå får som buffer abilities osv.

 

Clan er uansett en vennligere plass og være etter min mening.

Lenke til kommentar
Stemmer ikke helt det der. Når du har passert 200, så kan du ikke lenger skifte side.

Og da er det surt å ikke få på deg den fine symbianten pga at du er en Clanner.

 

Jeg personlig driter i hele Omni/Clan opplegget. Men jeg vil ha maks ut av spillet og tilgang på det beste som finnes der av items. Derfor er jeg Omni.

 

De Sleeves er god nok grunn alene til å velge Omni.

 

 

De Lutte

9615342[/snapback]

 

 

Om du velger en side kunn utifra 1 slevee sier vel litt om dine kunnskaper i Ao.

 

Jeg kan fint få på samme symbiant som du om vi er samme proff\level uansett hvilken side du og jeg er på.

Lenke til kommentar
Nei, det kan du ikke. Som Clan vil du alltid ha mye mindre i Stamina og Strength enn meg  :D

 

Forøvrig er ikke du kompetent til å uttale deg om mine kunnskaper i AO.

 

De Lutte - prøv heller å følge AO´s reglement.  :p

9615978[/snapback]

 

 

Nå har vel jeg kanskje spilt litt lengre enn deg å vet hvilke andre items jeg kan bruke for å twinke min Stamina\Strength ;)

 

Anyway har aldri hatt bruk for de Ommelet Stamina\Strength sleveesa til nå uansett :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...