Newsy Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 I morgen så skal eg få hjelp av 1 eller 2 stykker til å skaffe meg adonis key så eg har den i forkant til eg kjem opp i lvl 150. Skal bli ein del bs når eg kjem i den level'en så eg kan prøve å få par vp ikvert fall. 9577032[/snapback] hehe, 150-174 BS er moro på rk1 ivertfall. Hehe, spurte hva folk dreiv med når de løp frem og tilbake og samlet saker og ting, tokens sa de. Greit tenkte jeg, jeg er neutral så jeg får ikke gjort så mye egentlig.. Har en 150 Martial Artist for de som ikke visste det pm Mompy ingame (RK1) (evt Momp, 216 soldier) smile.gif edit: Visste ikke at Newsy ingame var norsk, samme med Omgken (se side 204), artig å kjenne igjen folk her som man har sett ingame. Hehe du er også norsk ja.. vi snakkes sikkert in-game en dag. Dog, kjipt med 3 ukers ban :-( Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) MA 2. Best DD'er? Vil påstå at både shade og soldier gjør mye mere Damage enn MA. Ville ha plassert MA på en 3. plass kanskje Ingen Soldier rører en MA på DD, noe du nok vil finne ut når du begynner å raide. De aller beste MAs ligger gjerne på ca 85% crits nå og da blir selv Shadene passert. De Lutte Endret 26. september 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) En av ulempene med Solitus slik jeg ser det, er høye symbiants fra ql 250 - 300. Her må en twinke opp alle 3 abilities, mens alle de andre 3 breeds allerede har 2 stk med en grunnbase på over 900. Dermed kan du bruke alle tilgjengelige ressurser på den tredje, samt treatment. Opi får Agi/Sence gratis, Nano får Int/Psy og Atrox trenger ikke bry seg om Stam/Str. I begynnelsen, så vaklet jeg litt mellom Opi/Sol til min MA, siden jeg da virkelig slet med Stamina, som har kun 680 i base. Men nå i senere tid, så har det jo regnet Stamina items over oss. Ofab hjelm, back og pads. DB chest og pants, Miy's boots, samt Endurance ringer. Bare disse tingene øker Stamina med ca 140, så Solitus er ikke noe alternativ lenger, synes jeg. De Lutte Endret 26. september 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Kor kan eg skaffe ql 201-300 imps? Driver og styrer med med å lage par config som eg kunne ha tenkt meg for langel i framtiden når han når 220. Her ein config eg kunne ha blitt fornøgd med å ha (ikkje helt ferdig med config'en) Endret 26. september 2007 av Sayid Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Ingen Soldier rører en MA på DD, noe du nok vil finne ut når du begynner å raide.De aller beste MAs ligger gjerne på ca 85% crits nå og da blir selv Shadene passert. De Lutte Crit % har en cap på 50% Soldiers har FA på 11 sec som er vanligvis 15k dmg Burst 8 sec som er vanligvis 5k+ + vanlig damage Endret 26. september 2007 av Newsy Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Kor kan eg skaffe ql 201-300 imps? Driver og styrer med med å lage par config som eg kunne ha tenkt meg for langel i framtiden når han når 220. Her ein config eg kunne ha blitt fornøgd med å ha (ikkje helt ferdig med config'en) 9578850[/snapback] Du kan finne "Refined Implants" som er implants fra QL 201-300 disse kan du rolle i rk-missions. Du kan du også finne clusters i missions Men om du er low level må du vente, evt få en highlevel til å hjelpe deg Endret 26. september 2007 av Newsy Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 [Crit % har en cap på 50% Soldiers har FA på 11 sec som er vanligvis 15k dmg Burst 8 sec som er vanligvis 5k+ + vanlig damage 9579479[/snapback] På Panderaid når Cirticaldmg er med ligger han alltid på top DD. og det er rett som Delutte skriver, han har vært oppe i 87% Crit sjanse. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Vill ta ein stund for å gjere mission for disse Refined Implants og clusters, men prisen er vel skyhøy for å kjøpe dei fra andre spillere. Tar kanskje å venter 9-25 lvls før eg gjer skaffer meg disse Refined Imps. Vell får vell ta og logge meg inn og skaffe meg adonis key'en nå Gleder meg til å få den. Endret 26. september 2007 av Sayid Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 [Crit % har en cap på 50% Soldiers har FA på 11 sec som er vanligvis 15k dmg Burst 8 sec som er vanligvis 5k+ + vanlig damage 9579479[/snapback] På Panderaid når Cirticaldmg er med ligger han alltid på top DD. og det er rett som Delutte skriver, han har vært oppe i 87% Crit sjanse. 9579697[/snapback] Jo muluig han gjorde 87% Crit, men tenkte på max crit man kan ha på profession med items osv. Da er cap på 50%. Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vill ta ein stund for å gjere mission for disse Refined Implants og clusters, men prisen er vel skyhøy for å kjøpe dei fra andre spillere. Tar kanskje å venter 9-25 lvls før eg gjer skaffer meg disse Refined Imps. Vell får vell ta og logge meg inn og skaffe meg adonis key'en nå Gleder meg til å få den. 9579813[/snapback] Du trenger nok ikke refined imps før du er 220 etter min mening. Symbiants er hva du trenger! Men om du skal twinke noe så er det jo kjekkt med refined implant som er høy QL .. Vrient å få på da :§ Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ingen Soldier rører en MA på DD, noe du nok vil finne ut når du begynner å raide.De aller beste MAs ligger gjerne på ca 85% crits nå og da blir selv Shadene passert. De Lutte Crit % har en cap på 50% Soldiers har FA på 11 sec som er vanligvis 15k dmg Burst 8 sec som er vanligvis 5k+ + vanlig damage 9579479[/snapback] Han mener mest sannsynlig 85% av all damage er crit damage, slik det vises i de fleste dmgdumpere. En PvM MA spiser soldiers til frokost uansett...har riktignok tilgode å se noen MA ta de virkelig gode shadesene. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 [Crit % har en cap på 50% Soldiers har FA på 11 sec som er vanligvis 15k dmg Burst 8 sec som er vanligvis 5k+ + vanlig damage 9579479[/snapback] På Panderaid når Cirticaldmg er med ligger han alltid på top DD. og det er rett som Delutte skriver, han har vært oppe i 87% Crit sjanse. 9579697[/snapback] Panderaid er vel generelt et relativt dårlig sted å sjekke damage mot hverandre. Har forresten hørt at RK1 shades ikke tør å gå all out på panderaids siden de er relativt squishy Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Ingen som har link til gode PvM eller PvP filmer? Helst ikke Youtube..(dritt kvalitet..!) Kunne tenkt meg sett hvordan andre spiller + Noen som vil vise frem GUI'et sitt? (Oppsettet in-game..) Slik ser mitt ut på Soldiern og Keepern. Endret 26. september 2007 av Newsy Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) En PvM MA spiser soldiers til frokost uansett...har riktignok tilgode å se noen MA ta de virkelig gode shadesene. 9579927[/snapback] Du er vel på RK 2 ? Har sett det flere ganger på RK 1. De Lutte Endret 26. september 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vill ta ein stund for å gjere mission for disse Refined Implants og clusters, men prisen er vel skyhøy for å kjøpe dei fra andre spillere. Tar kanskje å venter 9-25 lvls før eg gjer skaffer meg disse Refined Imps. Vell får vell ta og logge meg inn og skaffe meg adonis key'en nå Gleder meg til å få den. 9579813[/snapback] Du trenger nok ikke refined imps før du er 220 etter min mening. Symbiants er hva du trenger! Men om du skal twinke noe så er det jo kjekkt med refined implant som er høy QL .. Vrient å få på da :§ 9579915[/snapback] Blir vel å sjekke ut kor eg må campe får å få tak i symbs eg trenger og håpe eg har litt lykke til å få nokon av dei eg trenger, får budsjettet mitt er ikkje så stort ein gong til å kjøpe 1/4 av ein symb eller kanksje ikkje det ein gong siden eg ikkje veit kor masse symbs ligger på. Har fri på fredagen på grunn av planlegginsdag på skulen så det skal bli så masse spilling fra torsdagen til søndagen til å campe for symbs og annet. Lenke til kommentar
LionHead Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kor kan eg skaffe ql 201-300 imps? Driver og styrer med med å lage par config som eg kunne ha tenkt meg for langel i framtiden når han når 220. Her ein config eg kunne ha blitt fornøgd med å ha (ikkje helt ferdig med config'en) 9578850[/snapback] Du finner også refined cluster i merc campen. Angående MA damage er det riktig som TheJackal sier. Gode shades GRISER MA, men ellers er det ingen proffs som ODer en MA.... muligens agent med mimic crat. Jeg har selv en 220MA så dette hersker det ingen tvil om. Og ja delutte TheJackal og jeg spiller naturlighvis på Rimor (finner det andre dimensions ?? ) Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Nåja, hører du sier det Muligens kan din MA enda forbedres litt. Merkelig da at Shadene gjentatte ganger har blitt ODet av MAs her på RK 1. Og de Shadene tror jeg absolutt blir klassifisert som gode, selv de sliter med virkelig gode MAs som har 2 Shen sticks. Men nok om det. Vi får se når FC får char transferen mellom RK 1 og 2 opp og gå. Da kan dere komme på besøk og sjekke De Lutte - har selv flere ting å forbedre på MA´en Endret 26. september 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 jaha.... dette ble et interessant mission... serverene går ned ganske ofte synes jeg. Kjipt! Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Skulle få på ein ql 190 Perennium Blaster, mangler eg litt full auto så eg tenkte eg kunne oppdaterer full auto buffen min siden den er litt lav for den lvl eg er så eg tenkte eg skulle kjøpe meg Metal Storm nano som ein ville selge for 5m og sa at den låg på gms for 10m. Synst at det var litt mistenklig, så eg kjøper den ikkje før eg får vite kva den er verdt. Serveren gjekk 2 ganger ned for meg, org boten vår gjekk berhersk ved å liste opp alle som var i orgen om at x antall ganger heile tida slitsomt Endret 26. september 2007 av Sayid Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ad symbiants.... for å farme disse må du drepe Pocket bosser. Det er ingen rett frem affære. Enklere å kjøpe om du har credits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå