Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Eg fikk det her for ein veke siden da måtte formatere maskinen og patche på nytt. Det skjedde i dag også når eg patcha large clienten. Trykk ok helt til du får opp 2 valg og ta avbryt. Derretter starter du AO igjen sellom du har ao kjørende fra før og patch igjen og forsett sånn om og om at igjen til slutt skal ao bli patcha.

Litt dørleg forklart, men håper at du får dette til.

Her er min config hittil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du rebuilt perennium blaster? Hvordan fikk du tak i den?

Trenger disse delene for å lage en

Superior Perennium Weapon C Tradeskill 200

Lord of Anger, Angst, or Envy C The Beast Drop -

Perennium Weapon Rebuild Kit C Quest Reward -

Tviler litt på at du har den :p

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Eg fikk det her for ein veke siden da måtte formatere maskinen og patche på nytt. Det skjedde i dag også når eg patcha large clienten. Trykk ok helt til du får opp 2 valg og ta avbryt. Derretter starter du AO igjen sellom du har ao kjørende fra før og patch igjen og forsett sånn om og om at igjen til slutt skal ao bli patcha.

Litt dørleg forklart, men håper at du får dette til.

Her er min config hittil.

9532158[/snapback]

Har samme problemet som redsword. Det endte med at en eller annen fil ble korrupt og jeg måtte reinstallere AO. Prøver på nytt nå. Ekstremt irriterende å sitte en halv evighet å vente mens den patcher. Det er ingen muligheter for å installere alle patchene i samme slengen istedetfor å måtte gjennom det samme xx antall ganger?

Lenke til kommentar

Hei.

Har ikke kommet over denne Anarchy Online tråden før nå hehe.

Ser ut som en koselig tråd dette :D

For å introdusere meg selv så har jeg:

216 Keeper Clan [Main]

190 Doctor Clan [Retired]

150 Soldier Clan [sector10/PVP Twink] [Equip]

+ masse lowbies ;)

[Edit1]

Alle er på Rubi-Ka 1

[/Edit1]

Om dere trenger hjelp til noe in-game kan dere vel sende melding til

Newsy eller Logictech.. ;)

- Oppsto en liten sak her.. kommer ikke på før ikveld etter klokka 9.

bannedaovh5.png

:D

Endret av Newsy
Lenke til kommentar
Gratulerer til Enno med vel gjennomført APF sector 28 raid, noe som resulterte i en Kyr hjelm som han fikk vekslet inn i et 2500 token board  :D

Steiden

9539511[/snapback]

Takk, takk :) Jeg er nok litt frekk av meg. Igjen klarte jeg å smiske meg inn på et Clan APF. Divine som gjorde et Org raid, men en av doktorene gikk god for meg, hun var med siste raid som jeg ble med. Denne gangen fikk jeg til og med team, og fikk med meg over 100k Axp. 2,5k tokenboard ftw.

Grattis sjøl Steiden, LE ding 70 i går. Det er helt utrolig bra. På Enno mangler jeg 5 lvl 9 og 7 lvl 10 i research :p

Etter APF ble jeg bedt om å tanke Ice Golem, og tenkte at her var det greit å være forberedt med mye HP... opp med 9k SL Ess. og endte opp med 37k hp selfbuffed. Herlig. Men snakket med doktoren etterpå, og det hadde visst ikke vært så mye behov for healing.....

Lenke til kommentar

:/ Skal få soldieren min opp så fort som muligt til level 150. Hadde tenkt å spille gankse masse seinare i dag så man får se kor mangen level i kan få i ely hecks løpet av den tida. Håper på i vert fall få 7+ level.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Der var også mitt 2500 tokenboard på plass i neckslot :D

Har vært med på noen Sector 28 og 35 raid nå. Det er gøy og siden jeg nå er ferdig med XP og SK, så flytter jeg fokuset mer over på raiding.

Enno hjalp meg inn i Hellcom og kom selv inn i Campalot.

I Hellcom er planen å først få tak i Cosmic Guide of the Pisces, før jeg så går for det røde beltet fra TNH. Med det på plass, så kan jeg begynne å sette inn ql 300 symbene mine :)

Med Campalot, så går jeg nå for hovedkomponenten til Hadrulf beltet. Kommer nok til å bruke det til daglig.

Ellers blir det regelmessig axp i LE miss og selv om jeg er ferdig med SK, så kommer jeg til å ta en del miss i Inferno for å hjelpe venner med deres alts.

Steiden

RK1 * 220 / 27 / 70 * Opifex - Martial Artist

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Har hørt noe snakk om at AO skal få content man kan kjøpe? en "cash shop" på en måte, stemmer dette?

For de som betaler månedlig og har alle expansion pakkene, hvordan blir dette for dem?

9557768[/snapback]

Slik som dette kan kjøpes snart som en såkalt "booster-pack"

bikes2Sep21.jpg

boards1Sep21.jpg

:thumbup:

Et slags romskip og skateboard!

Lenke til kommentar

ehm... dette var det mest kompliserte spillet jeg har spillt.. har en Solitus Male - Martial Artist. lvl 4 :p jeg er helt grønn på dette her.. så er det noen som GIDDER å fortelle meg litt taktikk å strategi om hvordan jeg skal spille.. å hva jeg kan gjøre osv... har spillt WoW altfor lenge.. å AO er interresant.. men ja... KOMPLISERT! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...