Sayid Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Eg fikk det her for ein veke siden da måtte formatere maskinen og patche på nytt. Det skjedde i dag også når eg patcha large clienten. Trykk ok helt til du får opp 2 valg og ta avbryt. Derretter starter du AO igjen sellom du har ao kjørende fra før og patch igjen og forsett sånn om og om at igjen til slutt skal ao bli patcha. Litt dørleg forklart, men håper at du får dette til. Her er min config hittil. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Har du rebuilt perennium blaster? Hvordan fikk du tak i den? Trenger disse delene for å lage en Superior Perennium Weapon C Tradeskill 200 Lord of Anger, Angst, or Envy C The Beast Drop - Perennium Weapon Rebuild Kit C Quest Reward - Tviler litt på at du har den Endret 19. september 2007 av Mompen Lenke til kommentar
redsword Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 heyhey! fikk det til nå Sayid! Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Eg valgte superior perennium blaster og ql på den eg har og så kom opp rebuildt perennium blaster. Har ikkje den, har den vanlige perennium blaster. Så bra at det funket redsword Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Eg fikk det her for ein veke siden da måtte formatere maskinen og patche på nytt. Det skjedde i dag også når eg patcha large clienten. Trykk ok helt til du får opp 2 valg og ta avbryt. Derretter starter du AO igjen sellom du har ao kjørende fra før og patch igjen og forsett sånn om og om at igjen til slutt skal ao bli patcha. Litt dørleg forklart, men håper at du får dette til. Her er min config hittil. 9532158[/snapback] Har samme problemet som redsword. Det endte med at en eller annen fil ble korrupt og jeg måtte reinstallere AO. Prøver på nytt nå. Ekstremt irriterende å sitte en halv evighet å vente mens den patcher. Det er ingen muligheter for å installere alle patchene i samme slengen istedetfor å måtte gjennom det samme xx antall ganger? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Heh. Når jeg innstallerte spillet sist, la den inn alle patchene uten at jeg måtte gjøre noe som helst.. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Gratulerer til Enno med vel gjennomført APF sector 28 raid, noe som resulterte i en Kyr hjelm som han fikk vekslet inn i et 2500 token board Steiden Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Grattis. Har vert gjor ely hecks og fått gjort 3 eller 4 research linjer ferdig og skal bli meir av ely heck så eg kjem opp i lvl/research og få axp i tillegg. Håper å få skaffet høgre ql perennium blaster i morgen i samme slengen. Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Hei. Har ikke kommet over denne Anarchy Online tråden før nå hehe. Ser ut som en koselig tråd dette For å introdusere meg selv så har jeg: 216 Keeper Clan [Main] 190 Doctor Clan [Retired] 150 Soldier Clan [sector10/PVP Twink] [Equip] + masse lowbies [Edit1] Alle er på Rubi-Ka 1 [/Edit1] Om dere trenger hjelp til noe in-game kan dere vel sende melding til Newsy eller Logictech.. - Oppsto en liten sak her.. kommer ikke på før ikveld etter klokka 9. Endret 21. september 2007 av Newsy Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Gratulerer til Enno med vel gjennomført APF sector 28 raid, noe som resulterte i en Kyr hjelm som han fikk vekslet inn i et 2500 token board Steiden 9539511[/snapback] Takk, takk Jeg er nok litt frekk av meg. Igjen klarte jeg å smiske meg inn på et Clan APF. Divine som gjorde et Org raid, men en av doktorene gikk god for meg, hun var med siste raid som jeg ble med. Denne gangen fikk jeg til og med team, og fikk med meg over 100k Axp. 2,5k tokenboard ftw. Grattis sjøl Steiden, LE ding 70 i går. Det er helt utrolig bra. På Enno mangler jeg 5 lvl 9 og 7 lvl 10 i research Etter APF ble jeg bedt om å tanke Ice Golem, og tenkte at her var det greit å være forberedt med mye HP... opp med 9k SL Ess. og endte opp med 37k hp selfbuffed. Herlig. Men snakket med doktoren etterpå, og det hadde visst ikke vært så mye behov for healing..... Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nokon som blir med på ely hecks seinare med min soldier? Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kan hjelpe med min 150 Soldier, trenger uansett research.. men.. Rk1 :| Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) :/ Skal få soldieren min opp så fort som muligt til level 150. Hadde tenkt å spille gankse masse seinare i dag så man får se kor mangen level i kan få i ely hecks løpet av den tida. Håper på i vert fall få 7+ level. Endret 22. september 2007 av Sayid Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Der var også mitt 2500 tokenboard på plass i neckslot Har vært med på noen Sector 28 og 35 raid nå. Det er gøy og siden jeg nå er ferdig med XP og SK, så flytter jeg fokuset mer over på raiding. Enno hjalp meg inn i Hellcom og kom selv inn i Campalot. I Hellcom er planen å først få tak i Cosmic Guide of the Pisces, før jeg så går for det røde beltet fra TNH. Med det på plass, så kan jeg begynne å sette inn ql 300 symbene mine Med Campalot, så går jeg nå for hovedkomponenten til Hadrulf beltet. Kommer nok til å bruke det til daglig. Ellers blir det regelmessig axp i LE miss og selv om jeg er ferdig med SK, så kommer jeg til å ta en del miss i Inferno for å hjelpe venner med deres alts. Steiden RK1 * 220 / 27 / 70 * Opifex - Martial Artist Endret 22. september 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hehe, farmer tokens på med 150 soldier atm in Sector10. Får ca. 17 tokens per 4min..går rimlig kjappt! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Har hørt noe snakk om at AO skal få content man kan kjøpe? en "cash shop" på en måte, stemmer dette? For de som betaler månedlig og har alle expansion pakkene, hvordan blir dette for dem? Endret 23. september 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har hørt noe snakk om at AO skal få content man kan kjøpe? en "cash shop" på en måte, stemmer dette?For de som betaler månedlig og har alle expansion pakkene, hvordan blir dette for dem? 9557768[/snapback] Slik som dette kan kjøpes snart som en såkalt "booster-pack" Et slags romskip og skateboard! Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Får se om eg skal kjøpe meg den booster pakken. Eg får ikkje registert meg på AO sin forum i det heile tatt :/ Har registert brukernavn og passord, så prøver eg og logge meg inn på forumet uten å klare det. Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tror det koster ca. $3 for en av booster pakkene Blir vel til at jeg kjøper forå teste..vi får se. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 ehm... dette var det mest kompliserte spillet jeg har spillt.. har en Solitus Male - Martial Artist. lvl 4 jeg er helt grønn på dette her.. så er det noen som GIDDER å fortelle meg litt taktikk å strategi om hvordan jeg skal spille.. å hva jeg kan gjøre osv... har spillt WoW altfor lenge.. å AO er interresant.. men ja... KOMPLISERT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå