Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Så du har ikke kommet inn på Apf enda  :(

Regnet med det, siden jeg ikke hadde hørt noe.

Er det ikke Campalot den raidboten heter ?? Kjører ikke de regelmessige raid ??

De Lutte - uten hjelm, men med 2700 tokens.

9505905[/snapback]

Campalot er APF raidboten.. men de har vært slappe med å kjøre raids der i det siste :/

DocB - med hjelm, men uten 2500 tokens :D 1800ish tror jeg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det var moro å endelig dinge 220 med vinglepilten :D

Var hyggelig at du kunne være med enno. Og takket være 2 vellykka bio dome raid så var rhiwen også på plass :thumbup:

Har fått dreadlock tigress på mpen så den gjør bra med dmg. Skal skaffe meg 1x gloves og 1x sleeves i supple eller sharpshooter så skulle vingle være klar for det meste hehe.

Men å dinge 220 er moro allltid. så lykke til enno. Bare rope om du vil henge på oss eller trenger en ekstra i team :D

Endret av slikkepinne
Lenke til kommentar

Se det.... Så har jeg prøvd det også :) Fikk kjørt et par inf missions i går og så smatt 215 på plass. Akkurat i det Familiar var død ble det startet Pande Raid, siste i FFA uka. Kult å få være med en siste gang tenkte jeg og meldte meg på. Det viste seg at jeg var eneste Enf i raidet, så da fikk jeg forsøke meg som Pande tank også... Fett! Men det kom litt brått på da. Og det å være ny tank på lap top er ikke helt ideelt... men det gikk vel på et vis tror jeg. Primal Evoulution var sterkt tilstede. Halve Kill Team stilt vi med, så nå hjelper det på.

Lenke til kommentar

Da var Chosen satt på Enforcern *happyhappyhappy*

Vet det kan gjøres på level 150 også, men er veldig fornøyd med å få det på level 161 egentlig, måtte uansett reperke masse over til enhance dna og mountaneer.

Nå må jeg bare vente på å reperke tilbake, så han er brukende på Ado hecks.

Spiller en soldat imens da, level 45 i går på Nasc hecks(starta på level 35), springer fortsatt rundt med en ql 50 blaster(hatt siden level 24), skal levle til 60 før jeg gidder å oppgradere no mere, hecklers er egentlig ikke no problem når du har en healball(morti) springende etter deg å hjelper til :p

Lenke til kommentar

leste bare de første sidene, 200 sider ble litt for mye å lese på et friminutt ;p

Hehe, sett gjerne av en kveld til å lese hele tråden :)

Har selv lest den 2 ganger. Første gangen var da jeg oppdaget den og da var den på 87 sider.

Siste gang var nå for noen uker siden, da AO lå nede i 3 døgn :D

De Lutte

Lenke til kommentar
Gjett kven som skal oppgradere kontoen til alle utvidelsepakkene etter skuletid?  :D

9517504[/snapback]

Supert!

Jeg begynte selv som fr00b i 2005, oppgraderte vel rundt level 100 ellerno. Når jeg ser tilbake på det så kan jeg ikke fatte hvordan jeg klarte å levle så langt på RK :p

Fikk forresten soldaten opp til level 60 i går, så nå blir det endelig oppgradering av utstyret som har holdt siden level 24.

Lenke til kommentar
:)

Her er eit lite utkast (ql er ikkje helt riktig som eg har tenkt å bruke) av det eg skal bruke midlertidig til eg får tak i bedre armor og diverse andre items.

9521678[/snapback]

Kan være vanskelig å finne tak i et artillerty sett(med mindre du får kjøpt et da), ville vel muligens sett på Ofab(et herk å grinde VP's, men hanskene er verdt det) og muligens tier1, er dog ikke sikker på hvor godt det er iforhold til annen armor. Alien armor er jo en sikker vinner, men budsjettmessig så svir det no sinnsykt.

Lenke til kommentar

Klarte å sperre kontoen min for par min. siden for eg fikk opp at det var feil brukernavn / passord når eg skulle sjekke ut nettbanken min (var riktig passord og brukernavn, så eg må ha gjort feil) :( Så eg må vente til i morgen til å få åpnet kontoen igjen til å oppgradere AO kontoen.

Lenke til kommentar

Hmm, må nesten vente til du gir meir info får eg kan utale meg meir om det.

Yay, nå er kontoen oppgradert og installer large client. Skal bli spennende nå å spille nå utover dagen. Håper eg får spilt med derre som har utvidelse pakkene ein dag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...