Locci Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Nåja, Her er bilde av toonen min JEg må spørre, alt ser jo bra ut det - MEN. Hva er den grønne linja? Er det Alien exp? Fordi jeg har ikke AI :\ er nok det seru Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg fikk mail om det.. vil det si at jeg må begynne å betale? Eller er det gratis dette og? Må betale, Men du sparer deg for 20 dollar/ euro oh.. Da gidd jeg ikke :!: Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noen her som sluttet ao for og spille wow? men som gikk tilbake til ao igjen som aldri skal spille wow igjen? PM meg. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noen her som sluttet ao for og spille wow? men som gikk tilbake til ao igjen som aldri skal spille wow igjen? PM meg. Me! Me!, men ble like mye GW som AO Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 oh.. Da gidd jeg ikke :!: Du spiller jo ikke uansett.. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 oh.. Da gidd jeg ikke :!: Du spiller jo ikke uansett.. :!: Haha Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Gw tar over helt her MÅ spille Gw + AO klare ikke begge på en gang... Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 w000t t F*** er gw? Guild Wars Lenke til kommentar
Clanshora Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det er no tull da? Holder meg til AO ass, syns det er ganske fett.. Er perennium blaster beste soldier gun??? også tenkte jeg og kanskje starte en doc, er NanoMage doc best da? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ja og ja. Men når soldieren når lvl 200+ er Kyr'Ozch Karabine bedre. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ja og ja. Men når soldieren når lvl 200+ er Kyr'Ozch Karabine bedre. Stemmer det, De fleste AI våpene blir best når man kommer over 200 lvl,n Lenke til kommentar
akarno Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det er no tull da? Holder meg til AO ass, syns det er ganske fett..Er perennium blaster beste soldier gun??? også tenkte jeg og kanskje starte en doc, er NanoMage doc best da? Nanomage doc: Får tidligere Nanos i lower lvls enn solitus (som er det eneste jeg sammenlikner med her siden jeg har prøvd begge, til 128 og 86). Solitus docs tåler mye mer enn nanomage, og vil til slutt lønne seg i motsetning til nanomage, siden solitus til slutt kan bruke alle de samme nanoene oppi lvlene, og tåle mer og skade mer. Dette er jo noe du må velge selv, men det er min konklusjon etter å ha prøvd begge deler en del. Mange på forums.anarchyonline.com sier solitus er best som doc og.... Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Ja og ja. Men når soldieren når lvl 200+ er Kyr'Ozch Karabine bedre. Dette er feil, den er alt for treg. Perennium blaster er mye bedre. Selv på lvl 220. Men det som er trist nå er at pistol soldiers gjør mere skade enn Assult rifel solds ang. nm eller soli doc. Er det ingen tvil at Soli er bedre, men alle perks og div andre ting som har kommet ut etter at NW kom ut, er det ingen grunn til og velg nm. Lenke til kommentar
Clanshora Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 NVM! doc suxx, er jo kjedelig og se på andre fighte:P .. Må fighte, og Pistol soldier gjør mest dmg?:S Perennium blasteren min rocker You hit Skilled Bothacker for 5226 points of Full Auto damage. Bare ql 120 da.. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg trenger litt hjelp nå. Er lvl 147, og hørte at da var det på tide å dra til adonis. Noen ting som jeg merket, 1. Det var faen så vanskelig å komme dit. 2. Er jo helt øde 3. Er jo århundrets labyrint 4. Åssen skal man lisksom kunne finne å drepe noe som helt her? Så jeg lurer på , nå når jeg etterhvert blir lvl 150 - hvor jakter man da? Elysium hecklerene gir jo nå så lite exp at å drepe 110 av dem tar jo en evighet. Så er det noe jeg kan gjøre for å powerlevle? Lenke til kommentar
Clanshora Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Jau, etter ely har jeg hørt at andonis er veien.. At det er 800k xp per heckler osv.. Litt kjekt da=P .. Men jeg vet ikke veien, driver fremdeles og loker i ely Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Adonis er veien å gå. 480K XP og oppover per kill. Men det er vanskelig å få seg et skikkelig team i Adonis har jeg erfart. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 nei jeg måta og spille litt men det er jo så mange spill jeg vil spille -AO -'Gw -San andreas -BF2 demo -1.6 Lenke til kommentar
Locci Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Er som regel lettest å få team på kvelden da det er flere folk på, Det som er et større problem er å finne et sted å drepe dem ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå