Mushaboom Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kom til å tenkte på en ting. Det hadde vært kult om alle sammen kunne postet en link til equippen sin, og postet et bilde av hvordan de ser ut ingame. Skal se om jeg får det til senere idag, kom igjen dere andre og. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Min setup Sånn! Førstemann weee! hadde vert kult med mange som gjorde det Edit: Er på RK1. Bare /tell om det er noe eller om du vil teame Endret 5. juni 2005 av Icluz Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Skal ta å slenge med et bilde. Men equptene, har MA så ikke noe våpen. Det som kunne vært noe var jo også å ta et bilde av wear - vinduet ditt, i tillegg til å slenge med noe info om hver av tingene. Skal lage noe senere! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Dette er min main, Emaan, Adventurer Level 153: Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Meg, på et skikkelig fancy smancy bilde Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Litt bedre bilde, var litt mørkt det andre. Equipment'et mitt er så dårlig at det er flaut å poste. Går fortsatt rundt med lvl 18 armor og helmet på lvl 60 Har 4 DM og en Morphing Memory og noen dårlige implants. Tror jeg må gjøre noen missions snart, og ikke bare totw og lvl'ing. Endret 6. juni 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Locci Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hehe, får hive opp et bilde seinere jeg også ^^ Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hvordan fikse en sån HUD greia i AO ?? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) hvordan fikse en sån HUD greia i AO ?? Sorry, det vet jeg ikke. Men din hud ser jo helt anderledes ut en min :\ Btw - slengte med et bilde av min character, får beklage ordbruk men når man blir traina av noen hecklers kan det være litt frustrerende Endret 7. juni 2005 av The Very End Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 ..blablabla... Sorry, det vet jeg ikke. Men din hud ser jo helt anderledes ut en min :\ ...blablabla min ser ut som din også, men lurer på åssen jeg fikser til den jeg postet bildet av.. Lenke til kommentar
mhaugan Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Herregud for en grafikk. grafikk har ikke en dritt å si på et spill, er trossalt en grunn til at ultima online fortsatt er populært. Anarchy online er helt klart en av de beste MMORPGS til dags dato. Har en 200 engineer, 153 martial artist og en 32 trader på Rubi-ka 2. Det jeg lurer på er om gratis ut året gjelder for gamle spillere også ? Lenke til kommentar
Clanshora Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Den AO- Hud'en var drit rå da.. Hvor får man tak i det a? h Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Den AO- Hud'en var drit rå da.. Hvor får man tak i det a? h Den ble fucka etter en oppgradering fra FC, Så trur ikke den kommer tilbake =( Har leita som gal etter en fungerendes verson men det er ikke til å komme over Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Nåja, Her er bilde av toonen min Endret 8. juni 2005 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 hm, en siste ting.... Shadowland's og notumwars er nå GRATIS til å oppgradere ^^ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg fikk mail om det.. vil det si at jeg må begynne å betale? Eller er det gratis dette og? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg fikk mail om det.. vil det si at jeg må begynne å betale? Eller er det gratis dette og? Må betale, Men du sparer deg for 20 dollar/ euro Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Nåja, Her er bilde av toonen min JEg må spørre, alt ser jo bra ut det - MEN. Hva er den grønne linja? Er det Alien exp? Fordi jeg har ikke AI :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå