Revel Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Et annet artig bilde tatt av en orgmate For dere som spiller på gratis account er dette en en super ressurs: http://www.aofroobs.com/ Bruk denne clicksaveren only: http://www.marquentein.dk/clicksaver/ Ikke bruk fra denne fra siden nedenfor da clicksaver her ikke er open source og folk mistenker den for å være "fishy", forøvrig en genial side som bla. viser hvilke nanoer som rollable og hva som dropper fra dyna camps. http://arpa3.net/anarchy-online/ Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har startet planlegging av Perkreset og blir nødt til å resette 20 vanlige perker + 25 AI perks. Aller helst skulle jeg ha resatt 28 AI perks for 100% utnyttelse, men får satse på at jeg ikke trenger de siste 3. De gir 26 i Agility og Sence, noe jeg ikke akkurat sliter med. Om jeg velger å ta med disse 26 points, så mister jeg 46 i treatment. Ikke bra det heller. Får se hva jeg gjør. De Lutte - fra AI 25 til AI 28 kreves 12- 13 mill axp. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) oo ja dette var og kanskje fremdeles er et konge spill, spilte det for kanskje 4 år tilbake og likte det veldig godt. Ble vel lvl 170 eller nå med en engi, Kanskje jeg skal ta det opp igjenn, i får se. Kan dere ambefale det fremdeles? og er det fremdeles gratis med SL (shadow lands) Endret 5. juli 2007 av Maxiraze Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er ikke gratis med SL. Jeg vil ikke anbefale deg å begynne igjen. Dette spillet har for mye grinding og for lite content når du kommer i max-level med mindre du er utrolig glad i PvP. For oss som spiller spillet er det vanskelig å se/innrømme hvor mye bedre AO kunne vært. Ta heller å vent til Conan eller Warhammer kommer. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Kommer helt an på hvilken type det er. En trofast AO spiller er gjerne litt oppe i årene, og da utstyrt med en god prosjon tålmodighet. Noe ungdommen slett ikke ser ut til å være i besittelse av Der i gården kan det simpelthen ikke gå fort nok. Smiler litt hver gang jeg snakker med slike og når jeg så spør dem om de er 13 - 16 år, så lurer de på hvordan i helsike jeg visste det Mye grinding, javel. Men det ser jeg ikke på som noe problem i det hele tatt. Er litt av det som gjør spillet så utfordrende. Det er dessuten svært mange forskjellige ting å gjøre i AO, slik at når jeg har tatt 3 Inferno miss en kveld, og blitt litt lei av det, så er det mange andre oppgaver å gyve løs på. Jeg er i maks level (220) og har oppgaver nok ut året, minst. De Lutte - alle expansions er et must !! Endret 5. juli 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 ja det er et bra spill ikke nå tvil om det, var veldig aktiv da jeg var rundt 13 14 år å lvl som sagt til 170. men den gang var jeg ikke like flinkt til engelsk pluss at det var mitt først mmporg spill så jeg sjønte ikke alt i spille å fikk ikke med meg alt som kunne gjørest i spille. Det som ville vært konge var om de en gang fikset en SVÆR patch eller bare ett helt nytt spill der de rett og slett har satt opp grafikken til ett normalt nivå nå til dags + at de har lagt på litt annet stash Btw det der med at SL var gratis, var det slik at det var kunn gratis i en viss periode, eller var det slik at alle som skaffet det i den perioden vil ha det gratis for resten av tiden de spiller det? Vist det er slik kunne jeg kanskje få en accaunt med sl på som ikke noe bruker? (er altids noen som starte spille får å prøve det siden de ser gratis gratis graits + exppack men slutter etter en liten stund siden de finner ut at ikke grafikken var slikt de håpte etc) Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Det skal faktisk komme helt ny grafikkmotor til spillet og nye og bedre servere, men det er vel fortsatt en stund til Link: http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?t=498971 edit: link til brevet fra fc om at spillet kan vente seg en del snacks i tiden som kommer.. Endret 5. juli 2007 av galskapen Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 DeLutte,du er utrolig og fortelle historie(eller gameplay om du vil)må smile da jeg leste siste innlegget ditt Ps:Sant det med tålmodighet,men har ikke merket mere med årene Vel AO Passer ikke for alle... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Idioter er det mange av da.. Spiller på MA'en min akkurat nå. Vi drepte hecks i nascenes, også var vi litt uheldige å blande oss med en agent.. Vi drepte selvfølgelig hecksene han angrep.. Han hentet da mainen sin og drepte alle hecksene vi angrep.. Endte med at hele teamet gikk. Er lvl 60 nå, og skal skaffe GTA Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) ja det er et bra spill ikke nå tvil om det, var veldig aktiv da jeg var rundt 13 14 år å lvl som sagt til 170. men den gang var jeg ikke like flinkt til engelsk pluss at det var mitt først mmporg spill så jeg sjønte ikke alt i spille å fikk ikke med meg alt som kunne gjørest i spille.Det som ville vært konge var om de en gang fikset en SVÆR patch eller bare ett helt nytt spill der de rett og slett har satt opp grafikken til ett normalt nivå nå til dags + at de har lagt på litt annet stash Btw det der med at SL var gratis, var det slik at det var kunn gratis i en viss periode, eller var det slik at alle som skaffet det i den perioden vil ha det gratis for resten av tiden de spiller det? Vist det er slik kunne jeg kanskje få en accaunt med sl på som ikke noe bruker? (er altids noen som starte spille får å prøve det siden de ser gratis gratis graits + exppack men slutter etter en liten stund siden de finner ut at ikke grafikken var slikt de håpte etc) 9012508[/snapback] Så vidt jeg vet så har SL aldri vert gratis bortsett fra 7-day trial. Jeg begynte med AO da jeg var 16. Den gangen kunne man få f.eks MA robes på Dynabossene der. Synd jeg var så sinsykt dårlig på den tiden ^^ Har desverre ingen toon på island fra den tiden. Nå får man jo ikke ringer der engang. ¤ding 179¤ EDIT: h**** en mob ifra ding, og så er mission ferdig. arg. Endret 5. juli 2007 av -¤Zen¤- Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Gjett hvem som fikk GTA? Joinet en enforcer som trengte den til en alt, den droppet på første kill så han looted med alten.. Så drepte vi GoT to ganger til så droppet den til meg .) Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Gjett hvem som fikk GTA? Joinet en enforcer som trengte den til en alt, den droppet på første kill så han looted med alten.. Så drepte vi GoT to ganger til så droppet den til meg .) 9013821[/snapback] Griseflaks.... eller har droprate øket i det siste? Fikk adv til 132 i et team med Crat i går... så da bar det av sted til Ado. Tror nok at adv må være den enkleste prof å gå alene til Ado med. har jo 2,1k RS med Parrot... så da er det ikke nødvendig å drepe noen ting i Scheol. ... men nå begynner ferien så da får jeg se hvor mye jeg får spilt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Gjett hvem som fikk GTA? Joinet en enforcer som trengte den til en alt, den droppet på første kill så han looted med alten.. Så drepte vi GoT to ganger til så droppet den til meg .) 9013821[/snapback] Griseflaks.... eller har droprate øket i det siste? Sikkert bare griseflaks. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Så vidt jeg vet så har SL aldri vert gratis bortsett fra 7-day trial. 9013421[/snapback] oki, hmm synest å huske at jeg fikk en mail der det sto get the SL expansionpack for free now, eller noe lignende. Men det var sikkert bare slik 7 dagers gratis greier det da? Men hvor mye koster det å oppgradere accaunten med alt da? og hvor me koster AO i måneden nå? Men hva anbefaler dere meg å starte som ? va er fett nå får tiden? bare ikke si Nt har aldri helt likt de Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Men hva anbefaler dere meg å starte som ? va er fett nå får tiden?bare ikke si Nt har aldri helt likt de Spørs hva du liker.. Jeg liker å tanke eller være dmg dealer. Spiller som Martial Artist og Enforcer. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja oki, nei jeg liker jo egentlig å drive på med pets og slik eller våpen (gunnere) så blir vell sikker en engi,adv,enf eller soldier. Men vist jeg nå finner ut at je gskal slønge meg med å kjøper expansion packsa, hvilken lvl burde jeg stoppe å lvl får så og kjøpe exp pack? var noe snakk om at jeg burde skaffe AI eller SL i en viss lvl får å få utnyttet det maksimalt. Og en ting til, jeg har fått slik mail som sier at denne måeneden eller uken kan du kjøpe alle exp pakkene bare for 9.99 (eller noe lignende.) Er det slik at da er det også med en gratis måned? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja oki, nei jeg liker jo egentlig å drive på med pets og slik eller våpen (gunnere) så blir vell sikker en engi,adv,enf eller soldier. Men vist jeg nå finner ut at je gskal slønge meg med å kjøper expansion packsa, hvilken lvl burde jeg stoppe å lvl får så og kjøpe exp pack? var noe snakk om at jeg burde skaffe AI eller SL i en viss lvl får å få utnyttet det maksimalt. Og en ting til, jeg har fått slik mail som sier at denne måeneden eller uken kan du kjøpe alle exp pakkene bare for 9.99 (eller noe lignende.) Er det slik at da er det også med en gratis måned? 9015909[/snapback] Tror ikke det følger med en måned.. men det er ikke dyrt uansett. SL kan utnyttes fra lvl 1.. keeper og shades starter i SL. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja oki, nei jeg liker jo egentlig å drive på med pets og slik eller våpen (gunnere) så blir vell sikker en engi,adv,enf eller soldier. Men vist jeg nå finner ut at je gskal slønge meg med å kjøper expansion packsa, hvilken lvl burde jeg stoppe å lvl får så og kjøpe exp pack? var noe snakk om at jeg burde skaffe AI eller SL i en viss lvl får å få utnyttet det maksimalt. Og en ting til, jeg har fått slik mail som sier at denne måeneden eller uken kan du kjøpe alle exp pakkene bare for 9.99 (eller noe lignende.) Er det slik at da er det også med en gratis måned? 9015909[/snapback] Rundt lvl 70-80 begynner XP å gå ganske sent på RK. Det var ivertfall rundt den tiden jeg skaffet SL. Spratt ganske mange lvler på uken etterpå. SL er ivertfall nødvendig om du vil bli en bra Enforcer (cocoon ftw) Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Tror ikke det følger med en måned.. men det er ikke dyrt uansett. SL kan utnyttes fra lvl 1.. keeper og shades starter i SL. 9016138[/snapback] Grunnen til at jeg spørr er egentlig bare sånn at jeg kan se hvordan spillet er nå (altså lvle opp litt) uten å gå glipp av noe viktig ved å ikke kjøpe det med det samme. Og nei vil ikke spille shade eller keeper så det går sikkert bra men tenker mer sånn ellers for enf,adv,engi og sold Rundt lvl 70-80 begynner XP å gå ganske sent på RK. Det var ivertfall rundt den tiden jeg skaffet SL. Spratt ganske mange lvler på uken etterpå.SL er ivertfall nødvendig om du vil bli en bra Enforcer (cocoon ftw) 9016479[/snapback] Ja jeg tenkte det var noe i den duren men er var ikker sikker. Endret 6. juli 2007 av Maxiraze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå