Traxco Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) disk 1 ! Jeg lastet ned spillet og brente det på cd,når du install det og det kommer sette inn "disk 1".er det bare åpne plate,eller se i der hvor du har spillet og trykk på disk 1 mappen.. Endret 22. mai 2007 av Traxco Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 disk 1 ! Jeg lastet ned spillet og brente det på cd,når du install det og det kommer sette inn "disk 1".er det bare åpne plate,eller se i der hvor du har spillet og trykk på disk 1 mappen.. 8669563[/snapback] Du bare trykker browse eller noe sånt, så finner du tak i mappen med install filene og trykker ok. Skjønner ikke helt hvorfor de ikke har fixset det der enda, men det er vel latskap. (du trenger ikke å brenne ut spillet) Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Takker, det holder i massevis å komme seg opp i level 200. Tar og spiller nå så ser om eg finner eit passelig mission som eg kan ta. Vilket level er passeligt å dra til Temple of three winds (TOTW)? Er i level 28 og lurte på dette for å vite sånn cirka level eg kan dra til Temple of three winds (TOTW). Edit: La til meir tekst. Endret 25. mai 2007 av Sayid Lenke til kommentar
Taren Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 totw er lagd for characters mellom level 20 og 60, så du burde nok ta turen opp for å dra med deg et par nodrops Ligger vel et par forslag til viktige ting å få med seg derfra før du er level 60 et sted bak i tråden her Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Kor ligger Temple of three winds (TOTW) i forhold til West Athen? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 West Athen? Laaaaaaaaaaaaaaangt øst. Men jeg vil tro det er en eller annnen måte å bevege seg dit ganske fort på, i og med at jeg er omni så vet jeg ikke hvordan. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 West Athens *grid* --> Tir, så løper du nordover. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Har vært sløv med å skrive i det siste Det som har skjedd siden sist, er at jeg tok lvl 217 og 218, før det ble en pause fra SK mens jeg ordnet AI 23. Herlig å få den på plass, så jeg kan kjøre med 2 fulle perk linjer, uten å røre ekspertise 3 perken. Tok så lvl 219 og der står jeg foreløpig. Innimellom dette, så har jeg vært regelmessig i BS, siden jeg vil trenge 78 000 VP til items når 17.4 patchen kommer. Mangler bare 4000 nå, så da blir det enda mere fokus på 220 De nye Albtraum items begynner å å komme for salg, og jeg slo til på den nye Masterpiece Ancient Braceren. +20 i alle Abilities kommer godt med, når jeg snart skal skifte symbiants. Planen er at når jeg har blitt 220, så må jeg ta det jeg mangler på lvl 8 og 9 på alle research linjer, slik at jeg får med meg all ability derfra. Det tar nok også litt tid. Er ferdig med 9 på en linje, mens på alle de andre, så skal jeg begynne på lvl 8. Med dette i orden, så går jeg i perkreset, før jeg smekker inn QL 260 symbs. Mulig jeg klarer mer, men det får vi se på da. Nok å gjøre, med andre ord. De Lutte Lenke til kommentar
notalive Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Herlig. Virker nesten som du har en god organisasjon. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Kan ikke klage på Ragnarok. Riktignok er mange av de gamle på pause, men er heldigvis litt folk online enda Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Endelig har eg kommet meg til TOTW uten masse styr. Leita og leita, men ingen lykke. Spurte på chat'en til eg fikk svar etter lang stund. Nå gjenstår det berre å levle seg helt opp til 60 og skaffe seg masse penger til å skaffe seg bra armor og våpen. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Har funnet ut at level 60 er en veldig fin level. Tenkte ikke på å nevne hva jeg har gjort i det siste. Level 60/6 Fixer Level 60/4 Enforcer Level 60/4 Shade Tenker å arrangere et ai-raid eller mange i løpet av neste uke, men vil vise seg hva jeg får tid til. Håper jeg klarer få inn litt cash med shaden. Utrolig gøy å spille med en shade, klarte å farme et fullt sett med Predator Armour med Notalive2 så måtte levle shaden en del. Fikk også låne Explosif's Polychromatic Pillows som var utrolig greie å ha for å få de resterende sense-poengene for å få på predator-settet. Har også et så godt som fullt sett med ql 80 spirits. Ellers har jeg kjøpt inn våpen til Enforceren, men har ikke tatt meg tid til å få de på enda. Fixeren er også klar til en hvilken som helst fight - bortsett fra med uklesh+++ Edit: la till noe Og en ting til, noen av dere som har et forslag til våpen til en level 60/6 shade? Bruker Bronto Vet Lancet og Senior Tanto nå. Husker ikke hvilken ql det var. Endret 29. mai 2007 av notalive Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Spilte mye anarchy online, men det var før jeg fant FlyFF og Silkroad Online. Det finnes så mange gratis mmorpg spill der ute for dem som bare tør åpne øynene. Og ikke bare se for seg WoW som eneste mmorpg AO er et flott spill, Men var ikke helt min stil =) Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 ...noen av dere som har et forslag til våpen til en level 60/6 shade? Bruker Bronto Vet Lancet og Senior Tanto nå. Husker ikke hvilken ql det var. 8729145[/snapback] Ofab Viper kanskje, eventuelt AI våpen. Ikke like bra som Ofab, men lettere å skaffe siden BS ikke går så ofte på lav lvl. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ellers har jeg kjøpt inn våpen til Enforceren, men har ikke tatt meg tid til å få de på enda. Fixeren er også klar til en hvilken som helst fight - bortsett fra med uklesh+++ 8729145[/snapback] Hvis du har planer om å twinke fixeren din, så gå for Grid Armor Mk3. Uklesh blir en liten pusekatt da, samme med Khalum. Aztur må du muligens kite litt, men ikke noe problem å gjøre rent bord i hele ToTW. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Skal du virkelig grisebanke ToTW så twinker du på en Slayerdroid på level 60 Litt jobb men fullt mulig! Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Skal du virkelig grisebanke ToTW så twinker du på en Slayerdroid på level 60 Litt jobb men fullt mulig! 8738213[/snapback] Og jævli dyrt. Warbot klarer seg lenge. Eventuelt en bra twinket Enforcer. Jeg hater Gridearmor. Er jo umulig å treffe en fixer med GA i BS Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Skal du virkelig grisebanke ToTW så twinker du på en Slayerdroid på level 60 Litt jobb men fullt mulig! 8738213[/snapback] Tja...har fortsatt tilgode å finne noen som ODer min GA3 smurf med ql 140 Beamer. Er uansett mange professions som kan soloe hele ToTW. Var forøvrig forrige presidenten i min org som lagde første Slayerdroid engi. Litt historie rundt det =) Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Skal du virkelig grisebanke ToTW så twinker du på en Slayerdroid på level 60 Litt jobb men fullt mulig! 8738213[/snapback] Tja...har fortsatt tilgode å finne noen som ODer min GA3 smurf med ql 140 Beamer. Er uansett mange professions som kan soloe hele ToTW. Var forøvrig forrige presidenten i min org som lagde første Slayerdroid engi. Litt historie rundt det =) 8741647[/snapback] Jeg har QL121 Sniper på lvl45 Agent da. Gjør bra med skade den. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Skal du virkelig grisebanke ToTW så twinker du på en Slayerdroid på level 60 Litt jobb men fullt mulig! 8738213[/snapback] Tja...har fortsatt tilgode å finne noen som ODer min GA3 smurf med ql 140 Beamer. Er uansett mange professions som kan soloe hele ToTW. Var forøvrig forrige presidenten i min org som lagde første Slayerdroid engi. Litt historie rundt det =) 8741647[/snapback] Jeg har QL121 Sniper på lvl45 Agent da. Gjør bra med skade den. 8743795[/snapback] En bra twink det. Når det er sagt, så er det svært mye enklere å twinke på høy sniper på agent pga lassevis med items/OSB som adder AS/Rifle + at du kan fp trader og draine++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå