Gå til innhold

Alt om Anarchy online

Anbefalte innlegg

Nå blir det morro. Skal nå prøve å få på meg Moon Watcher Helmet. Er breed-capped på int/psy og mangler 100 points på begge, så det må litt handling til. Trenger nye symbiants, imps, ett Virral Triumvirate Egg til, og muligens også Shades of Lucubration hvis det går an å bytte fra dem til hjelmen når jeg bruker dem som buff-item. Med tanke på at jeg også skal ha Overcoat of the Firmament kan dette bli en temmelig dyr affære :p

Jeg bør seriøst bli litt flinkere til å samle cash nå.

Endret av Trylleblyant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var hjelmen på. Gikk bra med QL200 imps, 180 brain- og ear-symb, O.E.T. Co. Jess x2, og Virral Triumvirate Egg x2 i tillegg til Odin's Missing Eye og Comp Attribute boost ;)

Bilde

Ser jo faktisk ganske fet ut sammen med MP T1 armor og Albrecht Heavy Tank :)

Nå ser jeg fram til Overcoat of the Firmament, men er nesten blakk etter å ha handla inn buff-items og imps, så det tar nok litt tid :p

Lenke til kommentar

Ingenting er vel umulig, det er bare noen ting som tar litt lenger tid. Jeg snakket med Donzy i går. Hans store prosjekt er å få inn Persisting symbiants på en 165 Trox enf.... og jeg som ikke orket begynne på Living engang på Enno...

Vi får se når jeg begynner på det, men føler at utstyrsmessig så ligger han godt an til å nå TL 6 ihvertfall. Fikk på et QL 234 Kyr sverd på level 165. Burde nok vært litt høyere, men det gjør jobben. Drepte en 216 Dyna boss med det, og hadde fortsatt 14k hp igjen når den var død. Jobber for tiden med å få nok tokens slik at jeg kan gå til TL 6. Kjører missions med Enno for nanoer til Adv og til Trader. Passerte 1600 tokens i går. Equipment i sig.

Adv har også fått litt oppmerksomhet i det siste, nye implants og en QL 100 Chiroptera + QL 131 Kyr øks. Chiroptera er svindyre for tida, ser at en QL 100 går for 40-50m! Level på Adv nå er 90.

Lenke til kommentar

Tenkte eg skulle spille litt i dag og skulle ned i subway'en i West Athen, men fikk opp at eg kunne ikkje gå ned dit for min char var over level 24. Kor kan eg finne ein perfekt plass for ein på level 26 å meir opp i level uten å vere i team?

Kor mangen level er det høgste man kjem til når man spiller gratisversjonen?

Lenke til kommentar

Gratisversjonen stopper på lvl 200.

Du er ennå litt liten til å gå videre til Temple of three winds (TOTW), så jeg hadde nok kjørt noen RK missions. Det står missions terminaler over hele Athen. Der får du masse poeng, samt et item i belønning når du har fullført missionet. Ta gjerne flere søk, til du finner et item du kan bruke, f.eks en nano eller noe armor. Da slipper du å kjøpe det. Du får i tillegg Tokens til ditt tokenboard, og dette gir mer helse + nano.

Steiden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...