^aM^ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 tenkte meg i morgen jeg, laster ned spillet nå og patcher. er litt for trøtt til å sette meg ned med det atm. Har du en msn eller noe sånt, forum er så avlegs Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Greit for meg. Berre post her kor tid du har tenkt å spille så kan eg joine eg også med ein ny char. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Forum er ikke avlegs. Ved å bruke en kveld til å lese gjennom denne tråden, så vil du øke dine kunnskaper om AO betraktelig. De Lutte Lenke til kommentar
notalive Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Helt sant som du sier, men det tar tid. Dinga 207 for en stund siden, og fikk et nytt healpet til Notalive2. Han er fattig og passe tilbakestående så for øyeblikket er han kunn en buff station. Notafix vare nede i totw i går, og klarer å ta ut lien alene. Mangler en ai-level, men vil tro det skal være mulig å ordne det kjapt, har vært en del lowlevel ai-raids in organisasjonen i det siste. Jeg har også jobbet med research så jeg har bare to linjer igjen før jeg må nå level 75 for å kunne fortsette. Kjøpte inn Chief Cook Cleaver til Vedal, level 60 enfo twink, men har så langt ikke tatt meg tid til å få det på.(... wtb: credz plz...) Tenkte å teste ut cru missions igjen på mainen, bare for å ha noe å gjøre. Mangler rundt 200 tokens også for å kunne bruke 1750-boardet. Vi får se. Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) delete Endret 25. april 2009 av Lermuin Lenke til kommentar
Sjoeoerret Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har parkert mainen min nå på lvl 150 mens jeg venter på 17.4 og sector 10. Har oppdatert symbs til 190-200 i de fleste spots og kost meg i BS! har også startet å lvle på en liten trader, og er lvl 6 i denne stund. Virker morsomt Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har parkert mainen min nå på lvl 150 mens jeg venter på 17.4 og sector 10. Har oppdatert symbs til 190-200 i de fleste spots og kost meg i BS! har også startet å lvle på en liten trader, og er lvl 6 i denne stund. Virker morsomt 8564809[/snapback] hehe... Trader er knallgøy, få tak i en Pump trainee så skal du få mange komentarer i Sub'en. Jeg har ikke så mye erfaring med trader, (min er kun 28) men kan gi 74 wrangle hvis jeg drainer litt. Fikk på QL 48 Pump på level 11, og har brukt den siden. Kommer vel ikke til å gjøre så mye mer med den før level ca 49 .. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har parkert mainen min nå på lvl 150 mens jeg venter på 17.4 og sector 10. Har oppdatert symbs til 190-200 i de fleste spots og kost meg i BS! har også startet å lvle på en liten trader, og er lvl 6 i denne stund. Virker morsomt 8564809[/snapback] Jeg lvlet mainen min til 154 rett før det kom ut med notes om at det skulle komme et AI field for -150. Nå er jeg drittsur på FC Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Helt sant som du sier, men det tar tid. 8562314[/snapback] Ja, det tar tid. Alt med AO tar tid. Man må regne med å bruke noen tusen timer på å komme gjennom spillet. Så da blir ikke 2-3 timer for å lese gjennom denne tråden særlig mye. Steiden - har lest den i sin helhet minst 2 ganger. Endret 8. mai 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Vrugdush Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Startet en 'crat for et par dager siden, er level 34 nå. Hvis noen vil teame er det bare å sende en tell til "Impero". Leter fremdeles etter en Omni Organization på Rimor (RK2). Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 I 2 dager har eg prøvd å bli med i eit team får å gå inn i subway'en for å komme litt opp i level, men det er absolutt ingen respons om an nokon vil. Syns det er litt irriterende at for det var her for par dager at det var mangen som ville i subway'en. Så vist det er nokon som spiller på Rimor (Rubi-Ka 2) som er i West Athen som vil gå inn i subway'en og komme opp i level så er eg med. Lenke til kommentar
Sjoeoerret Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har parkert mainen min nå på lvl 150 mens jeg venter på 17.4 og sector 10. Har oppdatert symbs til 190-200 i de fleste spots og kost meg i BS! har også startet å lvle på en liten trader, og er lvl 6 i denne stund. Virker morsomt 8564809[/snapback] Jeg lvlet mainen min til 154 rett før det kom ut med notes om at det skulle komme et AI field for -150. Nå er jeg drittsur på FC 8566207[/snapback] Det er kjipt da Ser du er mythking, har møtt deg en eller to ganger! Kaller meg Jorgii på mainen! =) Startet en 'crat for et par dager siden, er level 34 nå.Hvis noen vil teame er det bare å sende en tell til "Impero". Leter fremdeles etter en Omni Organization på Rimor (RK2). 8574129[/snapback] Er selv medlem i Neo-Apocalypse, men vi er en spesiell og til tider ganske elitist. Men vil anbefale Core på det sterkeste, har bare møtt bra folk derfra! De henger rett over Bore gms. Btw, min trader er nå lvl 37 og heter Ciceroo så bare send en /tell! =) Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Core på RK2? Atheistjon Hvis det er de du mener så må du hilse og si gimp fra meg og mamma. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Salg av karakterer til Anarchy Online er i strid med Funcom sin End User License Agreement (EULA). Derfor er det også ulovleg her på forumet. Eit par innlegg er sletta. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Eg var i subway'en i går og kom opp i 2 level, men eg fikk ikkje fordelt ip fra den første level eg fikk så eg fikk unsaved ip greie. Så i dag eg var i subway'en med eit team på 5 drepte vi masse i subway'en og kom nesten opp i eit level til, men eg døde før eg kom i eit nytt level og mistet det som eg hadde tjent opp der som gjekk til xp og unsaved ip. Vil eg miste den xp og det som går til å dekke unsaved ip kver gang dør og er det eit bra måte til å gjere for at dette ikkje skjer? Lenke til kommentar
Vrugdush Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ikke dø! :!: Det eneste du kan gjøre er å save xpen din av og til, men det er vanskelig å få gjort når du er i instances... Lenke til kommentar
notalive Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du vil ikke miste XP fra level 1 til 20. Ip og xp er ikke det samme, ip er poeng du skal bruke til å oppgradere skills mens xp hjelper deg på vei til å dinge. Så fremst at du ikke er shade bør treatment stort sett makses uansett proff. Med mindre du lager en twink som kan trenge IP-en til noe annet. - Vet ikke så mye om dette med twinks Som noob, eller, newbie ... eller nybegynner råder jeg sterkt til å laste ned og få i gang clicksaver. Clicksaver brukes til å kunne blitze items ... altså, lettere finne oppdrag som gir deg spesielle rewards, som for eksempel et par puter, Concrete Cushions. Disse kan selges for et par hundre tusen ... kanskje en million hvis noen er desperate(ikke sikker på hva prisen er for øyeblikket) Putene øker strenght og stamina med 8 points hver, og kan fort være avgjørende for å få på implantat, våpen eller armor. Og du må ikke glemme å kjøpe en lock pick i basic shop, koster omtrent 1 500 credit og er et verktøy du bruker fra level 1 til 221. Åpne chests og dører i missions. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Eg har allerede Lock Pick. Her kan du se kva eg prøvde å forklare vist du ser det som står i gult i chat boksen: Takker for tipset om clicksaver Lenke til kommentar
notalive Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Beklager, trodde du skrev at du kom opp til level 2 i subway, men du skrev jo at du dinga to ganger, my bad. Vel, den xp-en som du mister når ud dør ender opp i pool, som det står. Etter hvert som du dinger level 180+ er det utrolig kjekt med et pool hvis du er i team med en bureaucrat, de har buffs/perks og lignende som gjør at du får tilbake utrolig mye mer xp for hver mob som blir drept. En annen ting som er kjekt nå, som kom i en av de siste patchene er at man kan skru av xp. Det vil hindre deg i å dinge selv om du dreper mobs. Det er utrolig kjekt for twinks eller om du bare ønsker å holde deg på den levelen en stund. Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Endelig kom MAen min på TL5. Nå må jeg bare få somlet meg til å oppgradere noe av utstyret mitt. En del av det begynner å bli ganske så utdatert. (Har vel ikke gjort så fryktelig mye med det etter lvl 100, bortsett fra å skaffe meg spirit-focus og noe annet småtteri). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå