DaTe Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg er opptatt på heimevernsøvelse denne uka, og får nok ikke spilt så mye:( Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) [OT shopping 50-100] Julianadoc: hi [OT shopping 50-100] Svetac: hi :o) [OT shopping 50-100] Snoopdooog: hi [OT shopping 50-100] Boomskianter: heya [OT shopping 50-100] Depreacher: lo [OT shopping 50-100] Kanun: howdy [OT shopping 50-100] Peirithous: howdy [OT shopping 50-100] Snoopdooog: lol [OT shopping 50-100] Peirithous: lol Jaja, snakker i shopping-kanalen.. En til: Her kommer det masse mobs på en gang og jeg plaffer løs på det ene og det andre, mens praten i teamchaten går. [Team] Momp: christ, my gun is getting hot [Team] Nastradamus: hehe [Team] Blondenurse: me to, so get more [Team] Blondenurse: err [Team] Blondenurse: rofl [Team] Mavchi: o0 [Team] Momp: O_o [Team] Blondenurse: sounded kinda wrong lol :!: Dinger snart 212, og i løpet av uka skal jeg nok ha nådd 213, fikk også byttet ut noe NCU etter et vellykket AI raid her om dagen, ql 181 Viral Memory Storage ble byttet med QL290 Memory, byttet også en ql 220 med ql 231, så om noen vil ha de gamle batteriene (som Delutte kaller de for), så bare si ifra (/tell momp) Utdrag fra en Battlestation-kommentar fra en Clanner: [Legionofone1]: u couldent even kill a man with no implants To [Legionofone1]: oh well.. [Legionofone1]: pathetic To [Legionofone1]: pft Før den kom dumpendes er det kun han mot meg, så kommer det enda en Clanner, 220 soldat -> Player Otocar hit you for 612 points of cold damage. Otocar hit you for 2660 points of Burst damage. Otocar hit you for 5642 points of Full Auto damage. You died of weapon damage! Endret 23. april 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 en i orgen min ga meg to stk Bracelet of Arul Saba nå nettopp ^^ 140 mer hp og 42 mer radiation dmg Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Smuggled Combat Merit Board Base Den fikk jeg tak i i går, noen andre som har den? Fint for oss nøytrale som ikke kan få token board. Edit: Fikk på Exterminator Ocular Enhancment også Endret 25. april 2007 av Mompen Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Se det... da var Enno kommet seg til Pen, og Pen nøkkel på plass. Kan ikke ha den på enda, det er litt kjipt, så det spørs om jeg skal gå til 165 før jeg twinker litt igjen Da skal et nytt Kyr sverd på, lurer på hvilken QL jeg kan klare å få på. 250 virker litt drøyt, men 230 kan jeg klare nå... på level 165 kan jeg få ny 2HE buff og 1 linje til i CoHI, det vil gi meg 26 2HE mer + litt ekstra hvert level hmmm... kan bli litt tøft ja Tok forresten en level 210 Dynaboss i PW for et par dager siden, det var ikke mye til utfordring.... hadde 12k hp igjen når jeg var ferdig. Brukte ikke så lang tid denne gangen heller =) Tror nok at det er værre med bosser i Pen hehe... I tillegg har jeg begynt på en Trader, det er jo ganske gøy da. Ikke levlet så mye enda, bare level 17. Men på level 11 brukte jeg litt tid på å twinke litt forsiktig. Fikk på 4 slots belte, QL 50 implants og QL 48 Pump Trainee. Tok en tur i Sub'en etterpå, og de i teamet var mektig imponert. Crit på 640, det er helt vanvittig! Kan jo si det slik at når vi holdt på med Workers så rakk ikke de andre å få inn et skudd før de døde. hehe... Nå på level 17 kan jeg også wrangle for 46 etter å ha drainet meg opp litt. Det er selvfølgelig en Nanomage Trader, og bruker Shades of Lucubration på den. Det kommer sikkert litt oppdateringer på Trader etterhvert. De som har hatt en trader, hvilket våpen skal en bruke etter Pump? Er det Mudurlugu da? eller er det andre alternativer som er bedre? Endret 28. april 2007 av DaTe Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) en i orgen min ga meg to stk Bracelet of Arul Saba nå nettopp ^^140 mer hp og 42 mer radiation dmg 8451611[/snapback] Radiation dmg ? Er vel de eneste bracers jeg ikke har brukt. Steiden Endret 29. april 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Raid i CoH i dag 1 stk QL 100 Chiroptera 1 stk Shapeshifter Vest 1 stk Human skin hood minst 100 stk Kissermole Gumboils 2 stk NT hoods 3 stk Necromancer cloaks 1 stk Circlet of the Cerubin Sist gang jeg var der fikk jeg 1 stk Pained Panther 1 stk Brother Brass knuckles 1 stk Circlet of the Cerubin + 1 stk Cloak of the revoked = Veil of the Revoked for Traderen Nå har jeg det meste av det som trengs for å levle Dateadv, som fortsatt er level 60. Tenker han skal få lov til å bli level 75-85 og så kjøre på med alvorlig tvinking. Det skal bli moro hehe. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har ein soldier på level 10 og Nano-technician på level 11. Laget Soldier'en i for 2-3 dager siden og har drevet og fått den opp i levelen i sub'en. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har ein soldier på level 10 og Nano-technician på level 11. Laget Soldier'en i for 2-3 dager siden og har drevet og fått den opp i levelen i sub'en. 8526514[/snapback] Velkommen Spiller du på RK-1 eller RK-2? Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Eg er nå på 2'eren. Takker for velkomsten, men har spilt med ein annen karakter for 6-12 månder siden som eg slettet. Endret 4. mai 2007 av Sayid Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Endelig fått Biazu the Vile på MP'en min. Campa nede i Adonis unredeemed temple i rundt fem timer igår kveld for å finne Spec 3 bøkene. Til slutt mangla jeg bare 1'st edition, og den droppa selvfølgelig aldri, mens 2, 3 og 4 droppa hele tiden. Og når respawn-tiden til mob'ene som dropper bøkene er ganske langsom ble det veldig mye dødtid. Men den droppa etter mye om og men, og her er resultatet: Zaymeta med pets Testa Vile i et QL200+ RK mish igår, og den sparka Cacodemon HARDT i ræva. Omtrent samme damage, men dobbelt så raskt. Og når Howlet'en min også gjør bra dmg på RK-mobs skjærer man igjennom et mission på null komma svisj Endret 4. mai 2007 av Trylleblyant Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Kjekt å høre På et eller annet vis, så har nok Funcom ordnet det slik at den delen man trenger dropper alltid sist. Var slik med alle mine bøker også. Nå skal jeg snart skaffe meg +10 ringen (Pande adgang) og da gjelder det å få tak i den rette av de 5 utgavene som finnes for Omnis. Vi planlegger å løse problemet med å gå ned en hel gjeng, slik at noen garantert kan bruke de første ringene som dropper. Når den er i boks, så skal man ta Inferno garden key. Alle 9 PB´s ligger klar til å spawnes. Hva levling angår, så er man 217 og har tatt en liten pause for å ordne AI 23. Med den inne, så er det rett til 220, før man så går direkte over på research. Har 8 lvl på en linje, mens de andre 6 linjene står med 7 fullførte lvls, så der er det også litt å gjøre. De Lutte Endret 5. mai 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Vrugdush Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Tenkte jeg skulle prøve AO igjen (spillte litt for noen år siden), og har nå en level 65 Atrox Enforcer. Finnes det en gamer.no org på RK2? EDIT: Er Omni-Tek Endret 5. mai 2007 av Vrugdush Lenke til kommentar
RaZeR91 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tenkte jeg skulle prøve AO igjen (spillte litt for noen år siden), og har nå en level 65 Atrox Enforcer. Finnes det en gamer.no org på RK2? EDIT: Er Omni-Tek 8541343[/snapback] Har lyst til og bli med i den viss det er. Jeg er ny begynner da Men hvordan går du ut av en org du allerede er medlem av? (Jeg er Clan) Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Skriv:/org leave (tror dette er rett)lenge siden jeg spilte så... Lenke til kommentar
Vrugdush Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Nei? Er online på Rimor og har vært det i et par timer... Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Skal spille litt nå i 1-3 timer så eg får levla meg litt meir opp enn det eg er i nå. Edit: Her er litt info om den eg driver å får opp i level: Level 17 / Soldier Breed: Solitus og er i West Athen. Endret 6. mai 2007 av Sayid Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Noen som skal starte ny char snart? hadde vært litt kjekt å hatt en eller flere å spille med, mmo uten folk er litt dødt Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Eg skal lage meg ein ny char nå snart så si ifrå kor tid du har tenkt å spille så er eg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå