Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Omni vinner pga. overlegent overtall som oftest. :\

TL5 er litt annerledes, kan ikke huske sist jeg tapte. :cool:

8329777[/snapback]

... jeg har vært på en del BS med Enno nå... og det er nokså jevnt fordelt med seier til Clan og Omni. Det er utrolig avhengig av hvem som er med opp. Clan har noen ekstremt gode, og som kjøre taktikk som du sier. Omni har også noen som er gode... Men gøy er det ihvertfall

 

Enno--- tilbake fra Påskeferie

Lenke til kommentar
... jeg har vært på en del BS med Enno nå... og det er nokså jevnt fordelt med seier til Clan og Omni. Det er utrolig avhengig av hvem som er med opp. Clan har noen ekstremt gode, og som kjøre taktikk som du sier. Omni har også noen som er gode... Men gøy er det ihvertfall

 

Enno--- tilbake fra Påskeferie

8331813[/snapback]

 

yay! Velkommen tilbake :)

Hanskene og util-tingen ligger klare :cool:

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

ehm.. Nå er AO begynt å bli såpass at jeg ikke forstår hva jeg skal gjøre osv..

Eneste jeg har gjort den siste tiden er ely hecks og LE mish..

 

Er det ikke noen dungeons jeg kan gjøre i stedet?

Er det noe som skjer på høyere lvl som er verdt å vente på?

Er de eneste mish jeg kan gjøre de som finnes i Mish terminal på Rubi-ka?

Lenke til kommentar
Er det ikke noen dungeons jeg kan gjøre i stedet?

Er det noe som skjer på høyere lvl som er verdt å vente på?

Er de eneste mish jeg kan gjøre de som finnes i Mish terminal på Rubi-ka?

8337753[/snapback]

 

 

Du kan jo ta deg en tur ned i katakombene etter hvert. Det ligger katakomber under hvert eneste tempel. Når du har gått ned dit, så er det ingen vei tilbake. Enten kommer du helt igjennom dem og ut, eller så stryker du med.

Det dropper masse flotte ting der nede. Katakombene i Elysium er snart aktuelle for deg, men du bør få på litt mer lvl først.

 

Det som er vanlig, er å være i Ely til rundt 140. De fleste hopper over Scheol, siden det er lite folk der. Du kan imidlertid gå til det store hvite tempelet der og drepe Clan vakter. De dropper Spec 2, som du bør begynne å samle på. 4 bøker der også. Hadde du ikke 1 av dem allerede ??

Det finnes også en garden key quest for Scheol.

 

Link: http://www.leetsonline.com/extern/arcanum/...gardenroch.html

 

Ved passerte lvl 140, så kan du ta turen videre til Adonis. Der skal det også drepes masse hecklere, men du får gjerne rundt 800 000 XP for dem.

Hvor lenge folk er der, varierer. Man kommer ikke inn i Penumbra før man er lvl 160, om man tar den vanlige veien via Ergo. Men jeg levla på Ado hecks til jeg var lvl 200, siden det var tungt å få team i Penumbra. Som sagt kan du gå dit som 160, men jeg ville ventet til jeg var 180, sånn ca.

I Penumbra bruker man å la hecklerne være i fred. Der levler de aller fleste på missions, omtrent slik som du er vant med fra RK. Imidlertid levler vi alle sammen i team, siden det gir mer poeng. Til slutt står Inferno igjen, og dit vil du ikke før du har passert 200. Man levler på mission der også, slik som i Penumbra.

 

Det finnes mange quester du kan gjøre, både i Elysium, Scheol og Adonis. De er noe lignende garden key questene. Du får et oppdrag, og etter det er løst, så får du en fin belønning.

Men ikke glem RK missions og tokens. Du bør ha 1000 tokens, slik at du kan få 1000 tokenboardet.

Det gir over 200 både i Run speed og Compliter, samt nesten 1000 både i helse og nano. Du får også mye mer XP ved å ha dette på deg.

 

De Lutte - fikk selv på

 

Special Edition Ofab Martial Artist Helmet

 

Den er grei til å twinke med, siden vi Opis har så grusom Stamina :)

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Må si dette har vært en temmelig bra AO-helg for MPen min, Zaymeta.

Fikk levlet ham til TL5, skaffet ham perma key til IS etter et ekstremt vellykket raid med kun org-members i team, pluss at jeg idag endelig fikk somla meg til å gjøre ferdig T1 til ham, samt kvitte meg med Reanimators cloak :p

 

Nå er det bare å få ham til Ado og håpe på å få team der :p

Lenke til kommentar

De Lutte - fikk selv på

 

Special Edition Ofab Martial Artist Helmet

 

Den er grei til å twinke med, siden vi Opis har så grusom Stamina  :)

8339129[/snapback]

 

veldig bra, Har Steiden fått Freshman nå da ;)

 

Nytt prosjekt på gang.... men er litt usikker på hvor langt jeg skal trekke det. Har en level 60 Eng. Har ingen planer om å få til noen Slayer i TOTW, men tenker på å bruke den til warp når jeg skal holde raid. Med CM kan jeg warpe nå, høyeste bot'en til nå er en QL 152 crystal, men da må jeg ha web for å kaste. hng.. need... mmmmff.. tokens...ahhh... need more nano.

 

Enno har 1330 tokens nå. Han er grei å skaffe nye bots til Engi med.

Lenke til kommentar
Må si dette har vært en temmelig bra AO-helg for MPen min, Zaymeta.

Fikk levlet ham til TL5, skaffet ham perma key til IS etter et ekstremt vellykket raid med kun org-members i team, pluss at jeg idag endelig fikk somla meg til å gjøre ferdig T1 til ham, samt kvitte meg med Reanimators cloak :p

 

Nå er det bare å få ham til Ado og håpe på å få team der :p

8339226[/snapback]

 

Husker ikke hvilken server du spiller på, men hvis du er på RK1, så kan Enno være tilgjengelig som tank for Ado hecks hvis du trenger det. Men det er en fordel å ha doc også ;)

Lenke til kommentar
Må si dette har vært en temmelig bra AO-helg for MPen min, Zaymeta.

Fikk levlet ham til TL5, skaffet ham perma key til IS etter et ekstremt vellykket raid med kun org-members i team, pluss at jeg idag endelig fikk somla meg til å gjøre ferdig T1 til ham, samt kvitte meg med Reanimators cloak :p

 

Nå er det bare å få ham til Ado og håpe på å få team der :p

8339226[/snapback]

 

Husker ikke hvilken server du spiller på, men hvis du er på RK1, så kan Enno være tilgjengelig som tank for Ado hecks hvis du trenger det. Men det er en fordel å ha doc også ;)

8341748[/snapback]

Er på RK2, men takk for tilbudet :)

Lenke til kommentar

En god del som slutter, ja. Merkelig det der, det har jo kommet og vil komme mye bra i tiden fremover. Men for folk som har sittet siden sommern 2002, så kan jeg jo forstå det.

 

Her i gården blir det ikke snakk om noe slutting, jeg blir med til the bitter end. Satser på at AO iallefall sviver til sommeren 2008 og helst enda lenger.

FC har nok lagt ned en del tid og penger i disse 17.1. 17.2 og 17.3 patchene og det hadde de neppe gjort om spillet snart skulle forsvinne :)

 

Bekymrer meg desto mer for om jeg rekker å få tak i alle de items jeg skal ha. Blir nok mye raiding som 220. For tiden er man 215 og regner med å dinge 216 i morgen. Men så venter 2 ukers pause fra AO, da jeg må få gjort unna 2 utenlandsturer :(

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
En god del som slutter, ja. Merkelig det der, det har jo kommet og vil komme mye bra i tiden fremover.

For dere som bare har spillt i en liten periode kan LE se helt fantastisk ut. Men hva gav det oss? Svaret er mer farming. Farming av VPs, farming av Research og sist men ikke minst; Mechs. Jeg kan leve med VPs og LE-perks, men Mechs tar kaken av alt som er misslykket. Mechs tar vekk det som skiller proffesions fra hverandre og gjør alle like.

 

Missforstå meg rett her, jeg liker fortsatt spillet, og kommer nok til å spille til jeg er 220, men LE var et steg i gal retning hvis du spør meg. BS er det eneste gode som kom ut av LE, sett fra en PvPers øyne.

 

Vi som har spillt i en del år nå hadde håpet på disse tingene fra en ekspansjon:

 

- Nytt content til Rubi-Ka. De nye bossene er ubrukelig L1-L210. RK er dødt for tiden, ingen leveler på RK lengre - det eneste vi gjør er å farme de samme hecklersene dag ut og dag inn, isped litt farming av mobs i Missions. Og alt dette foregår i SL. Jeg savner at planeten som spillet faktisk baserer seg rundt har noen funksjon, for det har den ikke idag.

 

- Ny grafikk-motor. Joda, grafikken man har idag fungerer helt greit, men noe mer enn det kan man ikke si om den. 6 år uten å oppgradere denne er unormalt for ethvert MMORPG.

 

Andre negative ting med LE:

- De boostet Aimed Shot, helt latterlig spør du meg. Isteden for å faktisk utvikle klasser som Trader/Crat/Meta så bare gir de oss nye AS-våpen. Dette kunne vært løst ved å nerfe AS recharge til 20 sekunder eller forandrer max-cap til 30%, slik at ikke agents er så latterlig overpowered som de er idag. BS idag er intet annet enn en AS-zerg.

 

- Farming: de beste og mest kraftige armor-delene/weaps i spillet krever ingenting fra brukeren bortsett fra farming, farming og atter farming. Hva med bosser som dropper armor/våpen og gir oss en skikkelig utfordring? Vi har "The Beast", men det dropper bare et fåtall ting som er verdt å dra med seg.

 

Positive ting i det siste:

- 2hr perk reset.

- Nye playfields/instances i Inferno.

 

----

 

Kommenter gjerne mine synspunkt.

 

Jeg savner AO sånn som det var i gamle dager, da CAS var noe av det råeste man kunne bruke, og Yalms faktisk var ganske vrient å få tak i. :love:

 

Tiamin (emaan IG) - Grumpy gammel 212 Adv/RK1. :)

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med deg når det gjelder The Beast.

Han er i ferd med å gå ut på dato. En må huske på at spillerne har fått research, våpen og mye annet nytt, mens Beast er den samme gamle og dermed lettere å ta.

Man kan jo håpe på at den nye playfielden i Inferno vil bringe noe som er verre å ta ned enn The Beast, men jeg tviler.

 

De Lutte - ser mange nye kutter ut Tokens på RK :(

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Jeg er enig at LE var en tabbe. Å farme VP's er så tamt. Det er liksom ikke som alt det andre man kan gjøre... litt vanskelig å forklare. :thumbdown:

 

Jeg håper også anarchy online vil fortsette å vare en goood stund til. De som har spilt siden 2002 har jo tilbringt mye tid her, og det er jo klart at det til slutt vil bli kjedelig. Det er jo litt synd. At det kommer nye ting og at det forandres er jo supert. Man kan jo finne nye verdner/bygge ut anarchy online så mye man vil. Problemet er jo at man skal balansere alt. Det blir jo lett bare en kopi av det man har slik at man må velge mellom våpen a og b, selv om de er like gode. Dersom man skal bygge videre tror jeg man må bygge ut flere levler, altså, fra 220 til 250? Når man fortsetter fra 220, og skal til 250 må man ha noe nytt, altså, man er ferdig med de gamle våpnene, og armour, og ja ... 220+ kan jo bli en begynnelse på en helt ny verden ... der alle proffs forandres, for eksemlpel doctor proffs får en annen måte å heale på, der tank-en må uh ... gjøre noe annet for å holde agro/overleve.

 

Edit: Hvordan dette skal fungere opp mot hverandre har jeg ikke noe svar på. Kanskje noe som noob island? når du forlater 1 - 220 kan man ikke komme tilbake? :hmm:

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...