Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he, det romskipet har du vært inne i :D

 

Det er Motherskipet til Ailiens, og det er inni det vi tar LE missions.

 

Ellers synes jeg at Shiner begynner å se bra ut nå.

Men den NCUen din må vi få gjort noe med. Har liggende noen NCU batterier i banken, som jeg har vokst fra. Skal sjekke hva jeg finner. Bruker du 6 slots belte nå, eller går det ennå i det 5 slots beltet fra ToTW ??

 

La også merke til at lommeboka snart er tom :ohmy:

Vil råde deg til å fylle opp butikken din med items snøggast råd. Da er det lurt å ta Rubi-ka missions etter fine items i reward. Basic implants selger f.eks bra.

Ta ca 20 missions, så du får fyllt opp hele butikken. Du vil da i tillegg få masse tokens og de er meget viktige. Når du har 60 tokens f.eks, så får du 200 mer i helse, samt 150 mer i nano. Og ved 120 tokens, så kan du fylle på med 350 i helse, samt 300 mer i nano. Her ligger litt av hemmeligheten ved Ennos store helse. Han har skaffet seg mange tokenboards :)

 

Når jeg tar slike miss, så bruker jeg å stille inn pilene på missionterminalen sånn:

De 5 øverste drar jeg helt til venstre, mens den nederste drar jeg helt til høyre mot XP.

Når det gjelder Easy/hard pilen, så må du prøve deg litt frem, gjerne rundt 60% til å begynne med, for så å dra den mot hard etterhvert. Men ikke mer enn 80% mot hard.

Loot alle du dreper. De har mye bra på seg som du kan selge. Åpne alle chester. Der kan det også ligge noe spennende som du kan tjene penger på.

 

Når du requester missions, så sjekk kun de 3 øverste (med gult symbol)

Jeg synes det er de greieste. Da skal du lete etter en slags hvit vaskemaskin. Når du finner den, så tar du den backpacken som du fikk sammen med oppdraget og hiver oppi. Og vips så har du fått et item i reward :D

Men ikke gjør dette, før missionet er minst 90% ferdig, slik at du får tokens.

 

De Lutte

 

 

P.S. Ser du er nesten lens for helsepakker. Skal finne noen til, slik at du kommer i gang med missions for å tjene penger

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Da har jeg testet ut BS, med den hensikt å få noen lettjente VP :)

 

Og det gikk over all forventning. Første gang jeg var inne, så tok det bare 20 sek, før jeg fikk beskjed om at jeg hadde vunnet 1100 VP :D

 

Rett inn igjen og denne gang tok det lenger tid. Ettersom jeg er satt opp for PvM og ellers bryr meg lite om hele PvP opplegget, så løp jeg kun rundt og healet folk.

Traff på Mentholbox, Dysfunktion og de store gutta. Dysfunktion gikk på en Freshman Omni advy, men etter intens healing av meg, så ble det remains of Dysfunction tilslutt, lol.

 

Det var nok ikke bra for tittelen hans, for resten av den runden, så gjorde han ikke stort annet enn å følge etter meg. Men greit nok det, så slapp andre å slite med ham. Etter 15 minutter, så fikk jeg 1100 VP til. Nå ser jeg lyst på de 30 k som jeg skal ha. Noen kvelder til med healing, så er det nok i boks.

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Nei, selvsagt er det ikke særlig feigt.

Jeg healer dem og hjelper dem å beseire Clans  :)

 

De Lutte - enhver hærstyrke må da ha litt support.

8322894[/snapback]

 

Banker løs på Clanners så fort jeg ser dem selv, virker som om Omni vinner mye oftere enn Clan, derfor joiner jeg dem. Kanskje litt feigt, men sånne gleder må vi ta oss til vi som er nøytrale

 

:)

Lenke til kommentar
Nei, selvsagt er det ikke særlig feigt.

Jeg healer dem og hjelper dem å beseire Clans  :)

 

De Lutte - enhver hærstyrke må da ha litt support.

8322894[/snapback]

 

Banker løs på Clanners så fort jeg ser dem selv, virker som om Omni vinner mye oftere enn Clan, derfor joiner jeg dem. Kanskje litt feigt, men sånne gleder må vi ta oss til vi som er nøytrale

 

:)

8323467[/snapback]

 

Prøvde å komme meg inn i BS i dag.. Jeg lå som nr. 4 i litt over 1 time før jeg ikke gadd å vente mer..

Hva er feil med BS? :no:

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Nei, selvsagt er det ikke særlig feigt.

Jeg healer dem og hjelper dem å beseire Clans  :)

 

De Lutte - enhver hærstyrke må da ha litt support.

8322894[/snapback]

 

Banker løs på Clanners så fort jeg ser dem selv, virker som om Omni vinner mye oftere enn Clan, derfor joiner jeg dem. Kanskje litt feigt, men sånne gleder må vi ta oss til vi som er nøytrale

 

:)

8323467[/snapback]

 

Prøvde å komme meg inn i BS i dag.. Jeg lå som nr. 4 i litt over 1 time før jeg ikke gadd å vente mer..

Hva er feil med BS? :no:

8323875[/snapback]

At folk i din lvlrange har nok med å lvle og skaffe andre ting.

Det må være 6stk i kø fra hver side for at du skal komme inn. (tror jeg)

PVP under lvl 150 er somregel i Bor.

Lenke til kommentar
Nei, selvsagt er det ikke særlig feigt.

Jeg healer dem og hjelper dem å beseire Clans  :)

 

De Lutte - enhver hærstyrke må da ha litt support.

8322894[/snapback]

Det er feigt av den grunn at andre som kunne gjort mye bedre nytte enn deg blir stengt ute. Men for all del, jeg skal ikke klage på at omnis løper rundt for halv maskin i BS - det blir jo bare lettere for clan. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...