Bjonski Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg likte å spille som froob.. men perks, AI våpen, shadowlands, tier osv frister så syykt Edit: installerer Large Client nå Ses ingame 8266126[/snapback] Hehe, du glemte også å glede deg til å bruke GMS sentralene i Rome, og Boralis. Der kan du søke opp items som du trenger og få opplysninger om hvilke spillere som har dem til salgs i spillerbutikkene sine. Byen der butikken ligger vil bli avmerket på kartet ditt og når du kommer inn i butikken, så vil du se mange små automater, 1 til hver spiller. Du klikker på dem og på den automaten der ditt item ligger, vil navnet lyse grønt, i stedet for hvitt Om du vil ha en egen butikk, så må du bli medlem i en guild. Det er ikke det største problemet. Da jeg var på din lvl, så fikk jeg stadig spørsmål om jeg ville joine den og den guilden. Bare pass på å spørre om de har en City ! Ikke alle guilder har det. Du glemte også å glede deg til LE research Går utfra at du har Lost Eden også, siden dere kjøpte alt. Totalt kan du få 70 research levels og for hver eneste level, så vil du få et av skillene dine økt. Det kan f.eks være 10 mer i Stamina, eller 20 mer i Fast attack. Og dette får du, selv om skillet er makset fra før. Men her må du velge hvor mye XP som skal gå til research og hvor mye som skal gå til vanlig levling. 50% på hver er ikke dumt, og du kan forandre dette hele tiden De Lutte 8266856[/snapback] Jepp, jeg kjøpte alle expansion packene Tester ut en shade pga jeg ikke fant ut hvor jeg kom meg inn til shadowland fra rome Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er på tide vi tar oss en tur. Jeg logger på nå De Lutte Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 ok, kommer på med enforcern Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Urk, dårlig dag Først, 12 timer på jobb fra kl 10:00. Deretter et kjapt 220 easy inferno mission, ble plukket opp få minutter etter pålogging. Deretter gjorde vi oss 100% ferdig, og dermed kom vi til bossen. Banket livskiten ut av alt og alle. Men reward? Nei det har vi ikke sett! 50.000 sk rett i dass der. Deretter ble alle sure og petitioned i ett sett mens folk gikk hver sin vei. Videre ble jeg plukket opp av et nytt team, der gjorde vi en 219 hard (eller medium tror jeg). Det tok oss over en time, og da var vi på 60%. Folk ble også sure og leie her og teamet raste ifra hverandre. Mangler nå 70.000 SK fra et ding, og det kunne lett blitt gjort i dag. Men neida. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 220 easy gir 90 000 i reward. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Har gått rimelig fort etter at jeg fikk Shadowland. I går var jeg lvl 84, tror jeg, nå er jeg lvl 92 Ikke lenge igjen til jeg kan bruke pained panther osv Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Ja, det meste går fortere i SL. Jeg har begynt med Ai miss igjen. (LE) Dinget 213 i dag tidlig, og tar en liten pause i SK levlingen, mens jeg ordner Ai 22. Den bør være klar i løpet av onsdag. Så kjører vi på med litt levling igjen, opp til 216 eller deromkring, før jeg så fikser Ai 23. Det er viktig, siden jeg da kan bruke 2 fulle perk linjer + 3 perks i ekspertise. Med Ai 23 innabords, så settes det strak kurs mot 220. Greit å variere mellom LE miss og Inf miss. Har også begynt å samle VP i LE miss. Skal ha den Special Edition Ofab MA hjelmen. Den adder 25 i Stamina, noe som er livsviktig for en Opifex. At den også gir 500 i helse, samt 1600 i alle AC, er heller ikke noe minus. Men greiene koster 30 000 VP, så jeg kommer til å være rundt AI 27, når jeg har samlet sammen disse. Men dit skal man jo uansett. Greit å slå 2 fluer i en smekk De Lutte Endret 31. mars 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Noen bilder: Schiner: Chaike: Edit: kan ikke akkurat si at Schiner har pause, spiller litt på begge. Endret 1. april 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Link til Nasence garden key quest: http://www.leetsonline.com/extern/arcanum/...ardenthrak.html Viktig: Det er en liten feil helt i starten på questen. Du skal som nevnt finne Veronica Escobar og hun vil spørre etter Braceren som Drake gav deg. Da skal du bare si at du ikke har den. Så ordner hun det allikevel. Du bør også farme 6-7 insignias først, slik at du kan gå via garden når du skal til nye steder i Nasence under questen. Sparer deg for mye løping. Garden key er kjekt å ha, så slipper man å løpe rundt etter insignias hele tiden, samt at du da kan forflytte deg mellom de gardens du har key til De Lutte Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hva er grunnen til at jeg bare treffer 200-300 med stygian i SL? BTW: er lvl 94 nå Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Stygian skulle nok vært byttet ut forlengst Gå inn på denne linken og fyll ut postene med hva du har i Melee skills. http://auno.org/ao/wep.php Trykk så på "find best weapon" Etterhvert som du levler, så blir mobbene større og hardere. De tåler mye mer. Og dermed vil Stygian få mindre effekt De Lutte Endret 1. april 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Får det ikke til å funke helt. 2HE: 587 Fast attack 301. kan noen finne beste våpen for meg? Endret 1. april 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Alle disse kom før Stygian på listen, da jeg søkte med dine skills. http://auno.org/ao/db.php?id=254762&ql=100 http://auno.org/ao/db.php?id=254769&ql=100 http://auno.org/ao/db.php?id=204746 http://auno.org/ao/db.php?id=155863&ql=100 http://auno.org/ao/db.php?id=164030&ql=110 Steiden - bruker selv nr 3 på min lvl 80 enf P.S. Spør Enno om dette, forresten. Jeg har ikke så god greie på Enforcer sverd akkurat. Endret 1. april 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
notalive Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Når du skriver inn skills må du skrive inn det du har når du er fullt buffet ... Tror jeg. Hvilken level/proff? Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Det som er SVÆRT viktig, er å se på minimums damage, da det er den som gjelder i Shadowlands ! Og på Stygian finner vi: 75 minimun -331 maksimum På Frost Scythe of the Legionnaire, derimot, finner vi: 227 minimum -227 maksimum. Den er med andre ord konstant 227, mens Stygian faller igjennom i SL. med sine 75. De Lutte - fikk du med deg Frost Scythe fra Totw ? Endret 1. april 2007 av DeLutte Lenke til kommentar
notalive Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg håper han fikk med seg den. Kunne jo twinke på en panther. Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ja, selv tok jeg med meg den, men gav blaffen i hele Stygian De Lutte - han skal visst nok twinke på en Panter snart Lenke til kommentar
notalive Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvilken level er han? og hvilken panther? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Jeg er lvl 95.. ql 105 pained panther.. Ja jeg bruker frost scythe nå Edit: trenger symbiants/implants ^^ har ingen implants over ql75. Endret 1. april 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
notalive Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 O_O Min keeper hadde ql 150 implantat på level 73, omtrent. Enforceren min hadde også det på level 60, for å få på ql 100 panther.(Vil tro det er penger det stopper på?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå